آموزش تب اپراتور ammy admin از زیر منوی تنظیمات آن جهت ارتقا امنیت و ایجاد تنظیمات اتصال بین دو سیستم ریموت شونده و ریموت کننده خدمت شما ارائه خواهد شد. Operator tab  جزو زیر منوهای setting حول محور رمزنگاری و امنیت اتصال تنظیمات را مشخص می نماید.

اکثر تنظیمات انجام شده در این قسمت جزو تنظیمات زیر ساختی خواهد بود و عملا تغییر محسوسی را در نوع اتصال و یا ریموت در نرم افزار Ammyy Admin  مشاهده نخواهید نمود تنها استانداردها و نوع تنظیمات بین سیستمی که ریموت زده است و سیستمی که بر روی ریموت زده می شود است.

آموزش تب اپراتور Ammy Admin :

از منوی setting، تب operator را انتخاب نمایید.

آموزش تب اپراتور Ammy Admin

در ابتدای پنجره باز شده سه حالت زیر با امکان فعال و یا غیر فعال بودن مشاهده می شود:

Request client’s touter IP – درخواست دریافت IP روتری سیستمی که بر روی آن ریموت زده می شود.

Warn at switching to the full-screen mode – هشدار در زمان تغییر به حالت تمام صفحه

Copy date/time of files – کپی برداری زمانی و یا تاریخی از فایل ها

ENCRYPTION :

از قسمت Encryption  می توانید نوع رمزنگاری اطلاعات بین سیستم های درگیر ریموت را از بین دو نوع رمزنگاری AES-256 و AES-256+RSA-1024 انتخاب نمایید.

رمز نگاری AES مخفف Advanced Encryption Standard الگوریتم با سطح بالای امنیت است که رمز نگاری متقارن جهت رمزنگاری و رمز گشایی اطلاعات دارد.

رمز نگاری AES-256+RSA-1024  رمزنگاری ترکیبی از دو نوع رمزنگاری متقارن و نا متقارن و استفاده از الگوریتم های AES و RSA می باشد. RSA الگوریتم امن نامتقارنی است که در رمزنگاری و بازگشایی رمز اطلاعات بین سیستم ها استفاده می شود.

آموزش تب اپراتور Ammy Admin

RDP setting :

قسمت تنظیمات RDP از سه قسمت تنظیمات ریموت دسکتاب ،صدا و کارایی است. در قسمت remote desktop می توانید سایز قسمت نمایشگر را در حالت تمام صفحه تنظیم نمایید و یا به صورت دستی بر اساس پیکسل تنظیم کنید. می توانید کیفیت بازه رنگ را بین 8 تا 32 بیت تنظیم نمایید.

می توانید تنظیم نمایید زمان ورود به سیستم و یا خروج از حالت ریموت صدایی پخش شود و یا اصلا صدایی شنیده نشود.

Bring to this computer  ، Do not play  و Leave at remote computer سه حالت تنظیمات صدای ریموت هستند.

بخش کارایی(performace ) نیز شامل تنظیماتی است که قابلیت فعال و یا غیر فعال شدن دارند.

غیر فعال کردن تصویر پس زمینه ، غیر فعال کردن تم ها ، غیر فعال نمودن منو  و انیمیشن ویندوز و هم چنین زمانی که با موس خود در حال کشیدن (dragg)  هستید محتویات پنجره نمایش داده نشود.

Encoder profiles :

آموزش تب اپراتور Ammy Admin

بخش رمزنگاری ( Encoder profiles) می توانید سرعت اتصال به سیستم را مشخص نمایید و یا از سرعت های پیش فرض ارائه شده استفاده نمایید. می توانید سرعت های تعریف شده را ویرایش و یا خذف نمایید.