دسترسی ارسال سریع پیامک به همراه قالب

آموزش استفاده ارسال سریع به همراه قالب جهت کاربران و برنامه نویسان گرامی که در ارسال پیام های خود قالب متن را به صورت ثابت ارسال می نمایند، است. ارسال سریع به همراه قالب جزو دسترسی های ماژول ارسال سریع پیامک است. این ماژول جزو ماژول های تحت وب و به همراه خط خدماتی می باشد که قابلیت ارسال پیامک را به تمام خطوط حتی شماره هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود نموده اند دارد. در سرویس ارسال سریع به همراه قالب روند ایجاد و قراردهی هر قالب به شرح زیر است.

آموزش استفاده ارسال سریع به همراه قالب :

ابتدا از قسمت امکانات اولیه پنل – سرویس ارسال سریع پیامک را فعال نمایید. این سرویس به صورت سالانه می بایست فعال شود.

از منوی برنامه نویسان ابتدا برای خود کلید امنیتی فعال نمایید.

با استفاده از کلید امنیتی ، کلید وب را ایجاد نمایید.

از دو پارامتر کلید امنیتی و کلید وب، توکن ایجاد نمایید. دقت نمایید هر توکن تنها 30 دقیقه فعال خواهد بود.

پس از انجام روال اولیه با انتخاب ” قالب اولیه ” متن ثابتی که با درصد بالایی در نوعی از اقدام کاربران ارسال می شود را ثبت نمایید.

آموزش استفاده ارسال سریع به همراه قالب

در انتهای هر قالب شناسه ای با عنوان شناسه قالب نمایش داده می شود . شناسه ها در کد برنامه کاربرد دارند. هر کاربر می تواند چندین قالب را جهت ارسال متنهای مختلف ایجاد نماید که هریک با شناسه خود شناخته خواهند شد.

تمام قالب ها بررسی خواهند شد و ممکن قبول و یا حتی رد شوند. متن هایی که بعد از پارامتر متغییر به اتمام می رسند احتمال قبول کمتری دارند.

برای مثال ممکن است متن به این صورت باشد ( مشتری گرامی قیمت کالای خریداری به شرح زیر اسICE]ت :[PR مطمئنا این متن مورد قبول نخواهد بود. ممکن است در پارامترPRICE غیر از متن مقادیر دیگری نیز ارسال شود که متن را از حالت تعریف شده و خدماتی خارج سازد.

همان متن به صورت ( مشتری گرامی قیمت کالای [PRODUCT] مقدار [PRICE] می باشد. با تشکر از خرید شما ) قابل تایید و ارسال است.

ذکر این نکته که در آموزش استفاده ارسال سریع به همراه قالب می توانید به  راحتی درخواست دهنده ارسال باشید نیز با کد برنامه نویسی آن کاملا مشخص است. تنها کافیست شناسه قالب ، مقادیر متغییر همان قالب و شماره گیرنده را ارسال نمایید.

{

 “ParameterArray”:[

{ “Parameter”: “Price”}

],

“Mobile”:”09120000001″,

“TemplateId”:”26″

}

 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سعیدصبح پور 1399/01/18 پاسخ

    بسیارعالی ومفیدبود.باتشکرازوبسایت خوبتون

مشاهده نظرات
ورود / ثبت نام مشاوره رایگان