آموزش استفاده آسان ammy admin با توجه به بلاک شدن نرم افزار ریموت از راه دور team viewer برای تمام کاربران سامانه پیامکی می تواند مفید باشد. در روزهای اخیر با توجه به تحریم های اعمال شده بر روی ایران متاسفانه IP های ایرانی در نرم افزار team viewer بلاک شده است. عدم اجازه استفاده از این نرم افزار باعث شده است تا جهت سهولت در خدمات دهی به فکر معرفی نرم افزارهای جایگزین باشیم. نرم افزار ریموت راه دور AMMYY یکی از نرم افزارهایی است که اموزش استفاده آن در ادامه خدمتتان ارائه خواهد شد:

آموزش استفاده آسان ammy admin:

جهت دسترسی به این نرم افزار می توانید آن را در سایت های دانلود نرم افزار به صورت رایگان دریافت نمایید و یا به راحتی از داخل سامانه ارسال پیامک خود – از منوی خدمات مشتریان – دانلود نرم افزارهای مورد نیاز – بخش ریموتینگ را انتخاب نموده و با دانلود نرم افزارهای آن، ammy admin را انتخاب نمایید.

حسن این نرم افزار در این است که نیازی به نصب نداشته و بلافاصله قابل استفاده است.

پس از نصب شکل نرم افزار به صورت زیر خواهد بود :

آموزش استفاده آسان ammy admin

در سمت چپ اطلاعات IP و بر اساس تنظیمات نرم افزار اطلاعات ID نیز نمایش داده می شود ( شماره 1 ). در سمت راست قسمتی نیز برای ورود اطلاعات سیستمی ایست که قصد ریموت بر روی آن را دارید. می توانید از شخص اطلاعات ID یا IP را پرسیده و در این قسمت وارد نمایید( شماره 2 ).

آموزش استفاده آسان ammy admin به شما یک قابلیت جالب ارائه می دهد. می توانید مشترکینی که به صورت دوره ای و یا ثابت سیستمشان را ریموت می کنید در دفترچه خود ثبت نمایید. اطلاعات ورودی و نامشان را وارد نموده و هر زمان لازم بود بدون پرسیدن مجدد اطلاعات بر روی سیستم مورد نظر ریموت بزنید ( شماره 3 ).

می توانید سرعت ارتباط و اتصالات دو سیستم را مشخص نمایید و یا بر اساس نوع کارکرد روی سیستم محدودیت خاصی را اعمال نمایید( شماره 4).

پس از تنظیمات می توانید درخواست CONNECT داده و سیستمی که بر روی آن ریموت زده شده است پس از تایید را مشاهده نمایید. آموزش استفاده آسان ammy admin شما را کمک خواهد نمود تا در هر زمان احتیاج به پشتیبانی تصویری داشتید به راحتی از این نرم افزار ریموت استفاده نمایید.