10 کمپین تبلیغاتی برای فروش بیشتر در عید نوروز با نزدیک شدن به پایان سال، اغلب کسب و کارها مخصوصا در فضای آنلاین، شروع به اجرای کمپین های مختلف تبلیغاتی می کنند. این زمان، یعنی ماه آخر سال 98، بهترین فرصت برای برای کسب درآمد و افزایش فروش است و اگر به روشی صحیح کمپین تبلیغاتی عید نوروز را برگزار کنید، نتیجه ی قابل توجهی خواهید گرفت.

در حین مطالعه این مقاله می توانید یک کاغذ و خودکار جلوی خود قرار دهید تا هر ایده مرتبط به کمپین های تبلیغاتی به ذهنتان خطور کرد، سریعا یادداشت کنید و در انتهای مقاله از مجموعه ایده ها بهترین کمپین تبلیغاتی خود را برای فروش میلیونی انتخاب و سریعا اجرا کنید.

کمپین تبلیغاتی نوروز 98

با گسترش شبکه های اجتماعی و در دسترس بودن اینترنت، بسیاری از مردم ترجیح می دهند تا خدمات و محصولات مورد نیاز خود را در فضای مجازی مشاهده و انتخاب کنند. اکثر کسب و کارها به همین دلیل کمپین های بزرگ شب عید را برگزار می کنند و با تخفیف های شگفت انگیز سعی در جذب مشتری و فروش بیشتر دارند.

حال که چیزی تا عید نوروز نمانده، بهتر است تا زمان دارید با راه اندازی کمپین تبلیغاتی عید نوروز خود و استفاده از این کمپین ها فروش خود را بالا ببرید.

در ادامه به 10 کمپین تبلیغاتی برای فروش بیشتر در عید نوروز اشاره می کنیم

1. گیفت مارکتینگ

تهیه هدیه به مناسبت عید نوروز قطعا برای مشتری هایی که دارید، موثر و به یادماندنی خواهد بود. شما می توانید با تهیه هدیه ای کاربردی و شخصی سازی شده، در یاد و خاطره مشتری خود بمانید. این اقدام به آن ها یادآور می شود که شما در تمام مناسبت ها به فکر ایجاد حس خوب و خوش حال کردن آن ها هستید.

اگر در طراحی این هدایا از مدل ها و نشانه هایی که به کسب و کار شما و مناسبت نوروز مربوط است استفاده کنید، زیبایی بیشتری خواهد داشت و بعد از مدتها نیز در خاطر آن ها می مانید.

مثلا برای کمپین تبلیغاتی عید نوروز می توانید از نشانه های عید یا سفره هفت سین به همراه هدایای مرتبط با کسب و کار خود استفاده کنید.

2. استفاده از کد تخفیف

قطعا یکی از دلایل مهم برای رجوع دوباره مشتری به سایت شما در زمان هایی مانند عید نوروز، تخفیفی است که بر روی محصولات خود می گذارید. با در نظر گرفتن کد تخفیف با درصدی قابل توجه، می توانید به فروش بالا و قابل توجه ای برسید.

تخفیف سامانه ارسال پیامک

3. استفاده از شبکه های اجتماعی

در حال حاضر، قدرتمندترین رسانه های تبلیغاتی، شبکه های اجتماعی هستند. اگر به کارهای روزمره خود دقت کنید متوجه می شوید که ساعت های زیادی در روز را در شبکه های اجتماعی می گذرانید و بسیاری از وسایل مورد نیاز خود را از پیج های اینستاگرامی خرید می کنید. (بر طبق آمار خانم ها بیشترین میزان جستجو و خرید را در اینستاگرام دارند.)

اما برای فروش بیشتر در کمپین تبلیغاتی نوروز، شما نیاز به طراحی پست و یا استوری های خلاقانه دارید. اگر در ظاهر پیج و نوع اطلاع‌رسانی متفاوت عمل کنید، قطعا بازخورد خوبی خواهید گرفت. برای مثال از دو الی چهار هفته قبل از عید کمپین خود را در شبکه های اجتماعی شروع کنید.

اگر جایزه یا تخفیف در نظر بگیرید، حتما کمپین شما با استقبال خوبی مواجه خواهد شد. مسابقه و طراحی آن برای جذب فالوئر و کامنت بیشتر، میزان به اشتراک گذاری صفحه شما را بالا می برد و اغلب مخاطبانی که حتی نام برند شما را هم نشنیده اند، به دلیل تگ شدن و جایزه با کسب و کار شما آشنا شده و از شما خرید خواهند کرد.

4. بازاریابی پیامکی

بازاریابی پیامکی قبل از عید 98

حتی می توانید پیش از آغاز رسمی کمپین تبلیغاتی خود، به صورت امتحانی به چند مشتری پیامک بفرستید و بازخورد را بسنجید. زمان بندی مناسب داشته باشید. آمارها نشان می دهند که ساعت 4-6 عصر بیشترین بازخورد را در بازاریابی پیامکی و تبلیغات دارد. البته این نکته را توجه کنید که باتوجه به شخصیت و نوع مشتری ای که دارید باید پیامک بفرستید. مثلا ارسال پیامک به مخاطبان مراکز زیبایی با ارسال پیامک به مخاطبان موسساتی مانند تئاتر و کنسرت فرق دارد.

در متن پیامکی خود اگه تمرکز اصلی تان بر روی شبکه های اجتماعی یا وب سایت است، لینک اینستاگرام یا سایت خود را بگذارید تا مستقیما با کلیک بر روی لینک به صفحه شما در اینستاگرام بروند. برای اینکار از کوتاه ساز لینک استفاده کنید، تا متن پیامکتان کوتاه شود.

با بررسی و ثبت نام پنل های پیامکی انبوه و خدماتی می توانید این مورد مهم را به کسب و کار و کمپین تبلیغاتی عید نوروز خود اضافه کنید.

مطالعه بیشتر -> چگونه با ارسال پیامک بیشترین فروش انتهای سال را تجربه کنیم؟

5. ایمیل مارکتینگ

یکی از روش های قدیمی اما همچنان قابل استفاده، ایمیل مارکتینگ است. اگرچه برخی افراد یا سازمان ها علاقه ای به بررسی ایمیل های خود ندارند اما باید بپذیریم که اگر ایمیل را شخصی سازی کنیم و مناسب با فرد تحویل گیرنده محتوای تصویری و متنی آن را طراحی کنیم، قطعاً برای گیرنده جذاب خواهد بود و لید و مشتری مورد هدف را خواهد گرفت.

برای هر دسته از مشتریان هدف، زمان بندی در نظر داشته باشید. مثلا ادارات و شرکت ها را در ساعات اولیه روز که زمان بررسی ایمیل های شان است، بفرستید.

6. تهیه ویدیوی تبلیغاتی ویژه نوروز

یکی از بهترین فعالیت هایی که می توانید برای عید نوروز انجام دهید، تهیه ویدیوی تبلیغاتی ویژه نوروز است. این ویدیو متناسب با کسب و کار شما می تواند محتوایی متفاوت داشته باشد. مثلا در سناریو نویسی این فیلم، هدف خود را هم معرفی کمپین تبلیغاتی عید نوروز قرار دهید و هم تلاش کنید برند خود را به افرادی که آشنا با فعالیت های شما نیستند، معرفی کنید.

ترند روز دنیای بازاریابی در حال حاضر در دست محتوای ویدیویی است و اگر شما از این مورد برای تبلیغاتتان به خصوص در شبکه های اجتماعی استفاده کنید می توانید مشتری های زیادی از قشرهای مختلف داشته باشید و به فروش بیشتر برسید.

7. تبلیغات شهری و محیطی

روزانه وقتی که در شهر تردد می کنید، چقدر تبلیغات محیطی و بیلبوردهای شهری را می بینید و به آن ها توجه می کنید؟ آیا اگر این بیلبوردها طراحی جذاب و شعارهای جالب داشته باشند، کنجکاو نمی شوید تا بررسی کنید درباره‎ی چه حرف می زنند؟

واقعیت این است که تبلیغات محیطی در جذب مشتری تاثیر بسیاری دارند. اگر روی کمپین تبلیغاتی عید نوروز خود سرمایه گذاری بالایی دارید، حتما از تبلیغات محیطی استفاده کنید.

با این حال در نظر داشته باشید راه های دیگر، کم هزینه تر با قابلیت بررسی بازخورد هستند.

8. استفاده از تبلیغات کلیکی

اگر می خواهید همیشه در دید کاربران وب باشید، می توانید با تبلیغات کلیکی و انتشار آن ها در سایت های پربازدید، جذب مشتری و کلیک بالایی بگیرید. اغلب کاربران به دلیل اینکه عادت به وب گردی دارند، اگر در طی یک روز، تبلیغات بنری و کلیکی شما را در چند سایت همزمان تماشا کنند، با وب سایت شما آشنا می شوند و از خدماتی که در کمپین خود ارائه می دهید آگاه خواهند شد.

برای جذب بیشترین مشتری در سایت هایی تبلیغات کلیکی انجام دهید که مخاطبان شما از آنها بیشتر بازدید را دارند.

9. رپورتاژ آگهی

استفاده از رپورتاژ آگهی، روشی مناسب و کارآمد برای کمپین تبلیغاتی عید نوروز است. شما با تهیه محتوایی مناسب می توانید بک لینک های خوبی بر اساس کلمات کلیدی ای که تعریف کرده اید بگیرید.

با تهیه لیستی از سایت هایی که در این زمینه کار می کنند و مقایسه قیمت، می توانید از این فرصت خوب برای فروش بیشتر و شناخت برند خود استفاده کنید.

10. ساخت لندینگ پیج

به دلیل افزایش نرخ درگیری کاربران با وب سایت شما، و آگاهی آن ها از کمپین تبلیغاتی، نیاز به طراحی لندینگ پیج دارید. طراحی لندینگ پیج برای نوروز اگر با استفاده از المان های مربوط به این ایام و تیترهایی هدفمند باشد، به آگاهی برند شما و افزایش کلیک کاربران کمک خواهد کرد.

صفحه فرود یا لندینگ پیج، صفحه یا جایی است که مشتریان و مخاطبان پس از مشاهده و کلیک روی تبلیغات شما وارد آن می شوند. نیازی نیست صفحه فرود خیلی تخصصی ای بسازید ولی نکات زیر می تواند به شما خیلی سریع کمک کند:

  • هر کدام از موارد زیر می توانند یک صفحه فرود برای مشتری باشد:
    • یک مقاله مرتبط
    • یک پست اینستاگرام مرتبط با تبلیغ
    • یک کانال تلگرام
    • یک تک صفحه (از وب سایت) طراحی شده
  • برای یک صفحه فرود چه نکاتی را رعایت کنیم:
    • تیتر مقاله، پست و … با موضوع تبلیغ شما در متن پیامک، بنر و … همخوانی داشته باشد
    • رنگ و متن صفحه فرود با تصویر تبلیغ شما در وب سایت و شبکه اجتماعی و … همخوانی داشته باشد.
    • توضیحات مختصر، مفید و جامع باشد
    • فردی که از تبلیغ شما وارد صفحه فرود می شود را به یک کاری ترغیب کنید. مانند: برای مشاوره رایگان شماره تماس خود را در فرم زیر وارد کنید. برای مشاوره رایگان شماره تماس خود را دایرکت کنید. (اینستاگرام) اطلاعات بیشتر: شماره تماس 021111111

برای خرید با نصف قیمت همین الان سفارش خود را ثبت کنید. و …..

  • حتما یک یا چند راه ارتباطی برای خرید و ثبت سفارش سر راه مخاطب قرار دهید.

سخن پایانی:

برای آغاز کمپین تبلیغاتی نوروز هنوز دیر نشده است. عید یکی از بهترین زمان ها برای رونق و فروش بیشتر کسب و کارهاست. در چند سال اخیر، برندهای موفق و به روز سعی بر این داشتند تا با اجرای کمپین های تبلیغاتی خلاقانه، از چند هفته پیش از عید علاوه بر اینکه فروش بیشتری داشته باشند، نرخ جذب مشتری جدید خود را افزایش دهند.

شما می توانید اگر در زمینه ثبت نام و استفاده از پنل پیامک سوالی دارید با ما در تماس باشید.

0212853 بخش پیامدهی گروه شرکت های ایده پردازان