هشت روش استفاده پیامک در فروش آنلاین

هشت روش استفاده پیامک در فروش آنلاین

صنعت تجارت الکترونیک فضایی متنوع و پر از فرصت است. طبق مقاله ای در Lemonstand ، بخش تجارت جهانی الکترونیک یک صنعت تریلیون دلاری است که فرصت های شگفت انگیز بلند مدت را برای مشاغل که مایل به تجدید تجربه تجربه خرده فروشی آنهم بصورت آنلاین هستند ، فراهم می کند.
این تجربه آنلاین زمانی پر رنگ می شود که در ترافیک رانندگی به خرید احتیاج پیدا می کنید.
از رضایت مشتری گرفته تا تجربه خرید آنلاین واقعی ، تحویل مستقیم و سریع

1- امنیت پرد اخت

امنیت یکی از اولویت های اصلی در لیست خریداران است. مشتریان می خواهند بدانند که معاملات آنها با مراقبت و امنیت بهینه، انجام          می شود. از رمزهای یکبار مصرف می توان برای اطمینان از روند پرداخت در هنگام آماده بودن مشتری برای خرید نهایی ، استفاده کرد. در مواردی که راه حل های پرداخت با یک کلیک ارائه می شود ، رمزهای یک بار مصرف می توانند بطور خودکار از طریق پیام کوتاه برای تأیید معامله ارسال شوند.

2-به روز رسانی حمل و نقل و تحویل

پس از ثبت سفارش ، اطلاعیه های زمانی در مورد حمل و نقل و زمان تحویل مورد انتظار می توانند از طریق پیامک برای مشتریان ارسال شوند. شما می توانید وضعیت حمل و نقل یا تحویل را با به روزرسانی های دقیق و ساده ارائه دهید و به مشتریان هرگونه تاخیر و یا مشکل در مورد درخواست آنها را اطلاع دهید.
در صورت عدم لغو سفارش یا عدم پرداخت مبلغ ، می توان پیام پیامکی به مشتری ارسال کرد که در مورد انصراف از آنها مطلع شده و از آنها خواسته می شود که روند سفارش را دوباره آغاز کنند.

3- چرخ دستی های خرید رها شده را نجات دهید

برای هر یک از صاحبان سایت تجارت الکترونیک ، هیچ چیز ناامید کننده تر از این نیست که که یک مشتری سبد خرید خود را پر کند و بدون خرید کالا از سایت خارج شود. اگر فقط راهی وجود داشت که آنها را برای ادامه خرید ترغیب کند؟ خب ، پیامک وجود دارد. یادآوری های پیامکی می توانند برای یادآوری مشتری در مورد سبد خرید آن ها باشد و از آنها خواسته شود تا خرید خود را نهایی کنند.

4- راه اندازی محصول

چه راهی بهتر از این است که محصول جدید را از طریق ارتباط با مخاطبان علاقه مند روانه بازار کنید؟

ارسال پیام کوتاه به شما امکان می دهد ارتباط مستقیمی با لیست اشتراک های خود داشته باشید و در مورد محصولات و خدمات جدید اطلاع رسانی کنید.

5- تخفيف ارائه كنيد

تخفيف ها روش بسيار مؤثري براي ساختن فهرست اشتراك براي صحبت كردن افراد در مورد نام تجاری شما هستند. هنگام مراجعه به پلت فرم تجارت الکترونیکی خود برای اولین بار ، از مشتریان جدید خواسته می شود که نام و شماره موبایل خود را وارد کنند. سپس پیامهای منحصر به فرد برای این مشتریان ارسال می شود و در اولین خرید خود به آنها تخفیف ویژه ای ارائه می شود.

6- بازخورد فوری مشتری را ارائه دهید

فراهم کردن بستر ارتباط با مشتری برای برقراری ارتباط مستقیم با شما ، برای رشد تجارت و حفظ مشتری بسیار حیاتی است. درخواست از مشتریان برای پاسخگویی به پیام کوتاه در هنگام تحویل ، یا در هر مرحله ای از معامله فرصتی را برای بازخورد فوری فراهم می کند. فعال کردن مشتریان برای ارسال سؤالات ، نگرانی ها یا بازخورد های خود به طور مستقیم از طریق پیام کوتاه به شما و دریافت پاسخ فوری به تلفن، خود ابزاری بسیار قدرتمند برای حفظ مشتری است.

7- اعلان هایی مبنی بر اینکه کالای مورد نظر اکنون موجود است

هنگامی که یک گزینه مورد نظر بار دیگر در انبار باشد ، به مشتریان خود امکان دریافت یک پیام کوتاه را می دهید. به عنوان مثال ، مشتریان ممکن است بخواهند هر زمان که آخرین کتاب الکترونیکی از نویسنده مورد علاقه خود در دسترس باشد ، یا وقتی اندازه کفش درخواستی آنها موجود باشد ، اعلان دریافت کنند.

8- یادآوری مناسبت های خاص

برای سایت های تجارت الکترونیکی که می توانند هدایا یا بسته های شخصی سازی شده را برای تحویل بفروشند ، هشدارهای پیامکی را می توان هر زمان که رویدادی می آید ، به خریداران قبلی ارسال کرد. انجام این کار نه تنها مشتریان را به استفاده مجدد از خدمات شما ترغیب می کند بلکه باعث بهبود خدمات مشتری می شود.

صنعت تجارت الکترونیکی فضایی رقابتی است که به ارتباطات مؤثر با مشتریان متکی است. از تبلیغ محصول گرفته تا تعامل ، برای هر سازمان تجارت الکترونیکی ، تعامل با مشتری نقش اساسی در رضایت مشتری و رشد تجارت دارد. بسیاری از فعالین در فضای تجارت الکترونیک با توجه به تأثیرگذاری زیاد ارتباطات ، به پیامک به عنوان یک ابزار ارتباطی ارزشمند روی آورده اند. پیام های اس ام اس قابل اعتماد ، ایمن بوده و مستقیماً به دست مصرف کنندگان تحویل داده می شود. پیام کوتاه راه حل ایده آل برای برقراری ارتباط مداوم بین فروشگاه آنلاین و مشتریان – اعم از قدیمی و جدید است.