ترندهای بازاریابی موبایلی در سال 2020

واقعیت افزوده و هوش مصنوعی ترند اخیر در بازاریابی موبایل است. شرکت های بزرگ در حال حاضر از هوش مصنوعی برای درک رفتار کاربر بر اساس سابقه جست و جوی آن ها استفاده می کنند و تبلیغات مرتبط با بازاریابی موبایل را توصیه می کنند.
واقعیت افزوده ، به نوبه خود ، به شرکتها امکان لایه بندی داده ها و گرافیک های ساخته شده با کامپیوتر را در بالای فیلم ها ، عکس ها و تبلیغات می دهد.
چه چیزی در افق بازاریابی موبایل در سالهای آینده در انتظارمان است ؟
به نظر شما ترند بزرگ بعدی بازاریابی موبایل در آینده چه خواهد بود؟

ترندهای جست و جوی موبایل

آیا می دانید دستگاههای تلفن همراه بیش از نیمی از (57٪) از کل بازدیدهای موتور جستجوگرهای ارگانیک را تشکیل می دهند؟ در حالی که ، 40٪ از افراد فقط با تلفن هوشمند جستجو می کنند. گوگل 95٪ از کل تبلیغات کلیکی را بر روی تلفن همراه رانده است. برای درک بهتر ترندهای فعلی جستجوی تلفن همراه ، اجازه دهید به آمار و ارقام زیر نگاهی بینداریم.

88٪ از مصرف كنندگان كه مشاغل محلی را از طریق تلفن همراه جستجو می كنند ، طی 24 ساعت از این شرکت بازدید می كنند یا با آن تماس می گیرند.

– از 4 جست و جوی تلفن همراه 3 مورد منجر به پیگیری می گردد.

55% از تبدیلهای جستجوهای تلفن همراه طی یک ساعت انجام می شود. در حالی که %81 تبدیل ها در 5 ساعت انجام می شود.

– 72% غالب جستجوهای موبایل متعلق به صنایع غذایی و آشامیدنی است.

– 68٪ از جستجوهای تلفن همراه به صنعت بهداشت هدایت می شوند. همان درصد جستجوهایی که افراد به ورزش اختصاص می دهند.

اخبار و رسانه ها ، شیوه زندگی و اتومبیل بیش از 60٪ از جستجوی تلفن همراه رابه خود اختصاص می دهند.

– 52%-56٪ از کاربران برای سفر و خرده فروشی در دستگاه های تلفن همراه جستجو می کنند.

– 42%-48% از جستجوهای تلفن همراه املاک و مستغلات و سرگرمی را تشکیل می دهند.

–  39٪ از کاربران تلفن همراه خدمات بانکی را جستجو می کنند.

ترند بازاریابی ویدیویی موبایل

امروزه ، مصرف کنندگان به مطالبی که زنده ، براساس تقاضا و مرتبط باشد امیدوار هستند. جای تعجب نیست که ویدیو ها در حال افزایش هستند. طبق گفته سیسکو ، ویدیو ها تا پایان سال 2019 80 درصد از کل ترافیک اینترنت را تشکیل می دهند.
در نتیجه ، بازدید از ویدیو های مناسب برای موبایل ها به سرعت در حال شکوفایی است.

ویدیو عمودی :

در دنیای موبایل محور ، فیلم عمودی ترند حاکم است و انتظار می رود روند رو به رشدی داشته باشد. هنگامی که ویدیوی عمودی در اوج معروفیت خود قرار گرفت ، بازدیدهای ویدیوی تلفن همراه تنها 14٪ از کل مشاهده ویدیوها را به خود اختصاص می داد. تا سه ماهه اول سال 2018 ، این تعداد به رقم فوق العاده 58٪ رسیده و همچنان رو به رشد است.

تبلیغات ویدیویی درون برنامه:

گرایش به سمت تبلیغات ویدیویی درون برنامه ای در حال حاضر نیز وجود دارد. پیش بینی های فارستر مبنی بر این است که 78٪ از کل هزینه های تبلیغات ویدیویی تلفن همراه در طول سال 2020 درون برنامه های کاربردی موبایل خواهند شد.

پخش مستقیم ویدئو:

با پخش لایو اینستاگرام ، لایو فیس بوک ، پخش مستقیم ویدیو ، رشد کرد و رشد کرد و حالا بار دیگر در سال 2020 رشد خواهد کرد. شرکت ها رویدادهای مهم پخش مستقیم ، محصولات جدید را به نمایش می گذارند ، وینارها را ترتیب می دهند تا ارتباط مستقیم با مشتریان برقرار کنند.

ویدیوی 360 درجه:

بازاریابی موبایل توسط فیلم های 360 درجه ای ارتقا یافته است که یک فرصت مشاهده همه جانبه تر به مردم می دهد. این امکان را می دهد تا با کاوش در هر قسمت از محیط نمایش داده شده کاملاً درگیر شوند. آنها می توانند سمت بالا ، پایین ، چپ ، راست یا عقب مشاهده کنند.

ترندهای بازاریابی موبایل B2B

این یک واقعیت شناخته شده است که شرکت های B2C از بازاریابی موبایل سود زیادی می برند.
اما آیا در مورد بازاریابی موبایل B2B صحیح است؟
پاسخ بله است”.
مشتریان کسب و کار B2B بیشتر وقت خود را در دستگاه های تلفن همراه خود صرف می کنند. در اینجا لیستی از ترندهای بازاریابی موبایل B2B وجود دارد که در سال 2020 شکل می گیرد:

محتوای تلفن همراه پادشاه است

هر بازاریاب می داند که محتوا پادشاه است. همین قانون در مورد محتوای موبایل نیز صدق می کند. محتوای مناسب ، جذاب و بهینه ، روندی پیشرو در بازاریابی تلفن همراه B2B است. بنابراین ، بازاریابان زمان و منابع قابل توجهی را برای داشتن یک استراتژی برنده محتوای تلفن همراه اختصاص می دهند.

محتوای تصویری و فیلم ها

گرافیک و فیلم روشی جذاب در بازاریابی موبایل B2B برای جذب مشتری بیشتر است. موسسه بازاریابی محتوا فاش می کند که 54٪ از مصرف کنندگان می خواهند محتوای بصری بیشتری را از شرکتی که با آنها تجارت می کنند ببینند.

هوش مصنوعی و شخصی سازی پیشرفته

هوش مصنوعی سریعتر از سرعت نور از طریق بازاریابی موبایل B2B در حال حرکت است . این یک روند پیشرو در بازاریابی تلفن همراه B2B است. هوش مصنوعی به بازاریابان B2B کمک می کند تا رفتار مشتری را درک کنند و استراتژی بازاریابی موبایل خود را با نیازهای آنها تنظیم کنند. شرکت های B2B فناوری های هوش مصنوعی را در کمپین های بازاریابی موبایل خود ادغام می کنند تا پیشنهادات شخصی تری ارائه دهند و بدین ترتیب ، افزایش ترافیک و افزایش درآمد را تجربه کنند.

ترند های بازاریابی برنامه های کاربردی تلفن همراه

بازاریابی برنامه های تلفن همراه عمدتاً بر تهیه نیازهای مصرف کنندگان از طریق برنامه های تلفن همراه متمرکز است. بیایید مستقیماً به ترند بازاریابی برنامه های تلفن همراه که در سال 2019 برجسته است بپردازیم. از این ترند استقبال کنید و تجارت خود را رشد دهید!

چت بات ها

Chatbots در سال 2018 راه خود را به سمت تلفن همراه باز کرد. انتظار می رود که بازار جهانی chatbot در سال 2025 به 1250 میلیون دلار آمریکا برسد. بنابراین ، این روند رو به رشد را از دست ندهید!

کیف پول همراه

نقل و انتقالات مالی با موبایل برای اکثر مردم به یک روش خرید ترجیحی تبدیل شده است. در نتیجه ، کیف پول های تلفن همراه که رمزگذاری مطمئن را ارائه می دهند از جمله ترندهای برنامه های کاربردی تلفن همراه سال 2020 هستند.

برنامه های کاربردی درخواستی

با جذب مشاغل استراتژی تقاضا ، بخش برنامه کاربردی براساس تقاضا مثل همیشه روند افزایشی پیدا می کند. درآمد صنعت برنامه های درخواستی در سال 2014 14، میلیارد دلار بود ، در حالی که پیش بینی می شود تا سال 2025 به 335 میلیارد دلار برسد.