برترین شیوه تبلیغاتی در حوزه بازاریابی بومی در بین موارد موجود در این دسته را نمی توان به صورت قطعی اعلام نمود  اما می توان راهی برای برتر شدن پیدا کرد. برخی بین حوزه های دیجیتال مارکتینگ مرز مشخصی قرار نمی دهند و هر حوزه را در جایگاه خود برتر و مناسب می داند. برخی نیز با دلایل متعدد می توانند شما را توجیه کنند که برای مثال حوزه تولید محتوا بهتر از حوزه ایمیل مارکتینگ می تواند بازدهی داشته باشد.

از بین حوزه های متفاوت دیجیتال مارکتینگ معرفی شده در دانشنامه قبل شاید وجود بازاریابی بومی می تواند تعجب برانگیز باشد. بازاریابی بومی شاید در ابتدا ذهن ما را به تراکت پخش کن هایی ببرد که در یک محدوده خاص، تبلیغات آموزشگاه و یا شرکتی را بین مردم پخش می کردند. البته بهره وری پایین آن را هم شاید به یاد داشته باشیم .

برترین شیوه تبلیغاتی در حوزه بازاریابی بومی :

نصب بنر ها و یا تبلیغات محدودی که در یک منطقه انجام می شد نیز در همان حوزه بازاریابی بومی قرار داشت. امروزه با اینکه مفهوم دیجیتال مارکتینگ جزو مفاهیم جدید محسوب می شود اما وجود بازاریابی بومی به نوعی در این دسته نمی گنجد مگر اینکه مجددا تعریف شود. بازاریابی بومی مفهوم تازه ای نیست اما تغییر آن و ورود رسانه های دیجیتال در آن می تواند به آن رنگ و بویی نو و جدید دهد.

جلوی پیشرفت و ورود تکنولوژی را نمی توان گرفت و این مورد بدیهی است اما به روز کردن شیوه های قدیمی می تواند شما در حوزه بازاریابی دیجیتان قرار دهد. برای مثال ممکن است شما از بازاریابی های قدیمی که با ارسال پیامک مزاحم بسیار و بی وقت موجب تبلیغ منفی بود حسابی کلافه شده باشید اما اگر پیامک مورد نظرتان به صورت هدفمند و در ساعات درست ارسال می شد چه ؟

یا شاید شما برای ارسال تبلیغات خود به تمام افراد پیامک ارسال می کردید اما نه بازخورد مناسب داشتید و همین طور نارایضایتی بسیاری  را دریافت می کردید. اگر تنها به گروه هدف خود و یا حتی مشتریانتان ارسال پیامک انجام می شد چه ؟

شاید برای دانستن پاسخ این سوالات بهتر باشد دانشنامه هی بعدی را دنبال کنید..