روند احراز هویت خطوط 5000 به تازگی از طرف اپراتور خط 5000 به نام راهکار سرزمین هوشمند به روز رسانی و دارای قوانین جدید شده است. تمام کاربران سامانه های ارسال پیامک می بایست برای ارسال پیام های خود از خط اختصاصی استفاده نمایند. خط اختصاصی ممکن است به صورت هدیه از طرف شرکت پشتیبانی دهنده پنل اس ام اس به کاربر اعطا شود. ممکن است شخص استفاده کننده خط مورد نظرش را خریداری نماید. در هر صورت می بایست خط اختصاصی اطلاعات مالک خود را داشته باشد و احراز هویت شده باشد.

برای احراز هویت خط تمام اطلاعات کاربر لازم است اما بسیاری از کاربرانی که خط ارسال کننده آنان 5000 است نمی دانند روند احراز هویت خطوط 5000 به چه صورت است. این مقاله شما را کمک می کند تا با این روند آشنا شوید.

روند احراز هویت خطوط 5000 :

در ابتدا ثبت نام انجام می شود. ثبت نام پنل انبوه پیامک در سه مرحله است. مرحله اول مربوط به قوانین سیستم است. مرحله دوم را با اطلاعات خود کامل می کنید. اطلاعات کاربر می بایست توسط ایشان به درستی وارد شود. آدرس و کدپستی و شماره ثابت نیز می بایست باهم متناسب باشند. مرحله سوم نیز به اختصاص خط تعلق دارد.

پس از اتمام ثبت نام، ارسال تصویر کارت ملی الزامی می باشد. با انتخاب کادر قرمز رنگ ” تکمیل ثبت نام ” می توانید کارت ملی فردی که اطلاعاتش درج شده است را آپلود نمایید.

حجم کارت ملی نباید بیش از 150 کیلو بایت باشد.

پس از ارسال مدارک ، نوبت به احراز هویت کاربر می رسد. مطابقت دادن اطلاعات اولیه با کارت ملی انجام می شود.

اگر آدرس ناقص و یا نادرست باشد احراز هویت انجام نخواهد شد.

برای بررسی صحت اطلاعات با شماره ثابت اعلامی تماس گرفته خواهد شد. عدم پاسخ گویی و یا اشتباه بودن شماره باعث می شود تا روند احراز هویت شما انجام نشود.

اگر پاسخگو تماس کارشناسان نباشید، بهتر است خودتان با شماره ثابت اعلام شده، با شماره شرکت ( 0212853 ) تماس داشته باشید.

پس از ثبت اطلاعات شما، مجددا کارت ملی خود را ارسال کنید.

خطوط 5000  برای تایید اطلاعات، نیاز به 30 دقیقه زمان دارند. پس ازین مدت برای ارسال و دریافت آماده خواهد بود.