رمز عبور سامانه پیام کوتاه

اگر کاربر سامانه پیام انبوه شرکت ایده پردازان هستید و رمز عبور خود را فراموش کرده و یا قصد تغییر آن را دارید جهت راهنمایی در انجام این اقدامات پیشنهاد می کنیم مقاله ی زیر را مطالعه نمایید.

لازم به ذکر است در سامانه پیام انبوه شرکت ایده پردازان نام کاربری که همان شماره تلفن همراه کاربران می باشد قابل تغییر نمی باشد .

فراموشی رمز عبور

در پنل پیامکی شرکت ایده پردازان در صورتی که رمز عبورتان را فراموش نمو ده اید می توانید با ورود به سایت اصلی  www.sms.ir و  کلیک بر روی گزینه ی فراموشی رمز عبور  با وارد نمودن نام کاربری که همان شماره تلفن همراه شما می باشد و یا وارد نمودن ایمیلتان رمز عبور جدید را دریافت نمایید.

رمز عبور سامانه پیام کوتاه

به این نکته دقت نمایید که شماره ی تلفن همراه ( نام کاربری ) و یا ایمیل شما دقیقا می بایست مشابه اطلاعات اولیه ی پر شده در پنل پیامک انبوه شما می باشد و در صورت وارد نمودن اطلاعات دیگری ، رمز عبور جدید ارسال نخواهد گردید.

اگر دسترسی به سایت شرکت ایده پردازان را نداشته و یا با انجام دادن مراحل فوق رمز عبور برای شما کاربر محترم ارسال نگردید می توانید با شماره ی 0212853  تماس گرفته و با اعلام نام کاریتان به همکاران پشتیبان بخش پیامکی ، رمز عبورتان را دریافت نمایید. لازم به ذکر است رمز عبور به هیچ عنوان از طریق مکالمه ی تلفنی خدمت شما اعلام نشده و توسط همکاران پشتیبان پنل پیامک انبوه به شماره تلفن همراه و یا ایمیل ثبت شده در پنل کاربری شما ارسال خواهد گردید.

روش دیگری که با استفاده از آن می توانید رمز عبورتان را دریافت نمایید ، واژه ی لاتین  passwordرا با شماره تلفن همراهتان که همان نام کاربری شما نیز می باشد به شماره ی 300077  ارسال نمایید تا رمز عبور خدمت شما ارسال گردد.

تغییر رمز عبور

با ورود به سامانه پیام کوتاه شرکت ایده پردازان از دو طریق امکان تغییر رمز عبور برای شما میسر می باشد.

در بالای پنل کاربری شرکت ایده پردازان با کلیک بر روی نام کاربریتان گزینه ی تغییر رمز عبور مشاهده می شود و شما می توانید با وارد نمودن رمز قدیم و رمز جدید مد نظرتان ، رمز عبورتان را تغییر دهید.

رمز عبور سامانه پیام کوتاه

همچنین امکان تغییر رمز کاربری پنل پیامک انبوه نیز از طریق گزینه ی تنظیمات که در منو ی سمت چپ پنل قابل مشاهده می باشد ، امکان پذیر می باشد. شما با کلیک بر روی منوی تنظیمات و انتخاب گزینه ی تغییر رمز عبور می توانید پسورد سامانه پیام کوتاه تان را تغییر دهید.