آموزش استفاده آسان از Any Desk می تواند راهنمای جامع و البته ساده ای برای تمام کسانی باشد که بخش از کار خود را با ریموت بر سیستم ها انجام می دهند.

نرم افزار Any Desk از جمله نرم افزارهای بسیار آسان و پرکاربر در مقوله ریموتینگ بین سیستم هاست که در ساده ترین تا حرفه ای ترین حالت می توان از آن استفاده نمود.

با توجه به اینکه نرم افزار نیازی به نصب ندارد و در همان زمان دانلود و کلیک بر روی آن فعال سازی انجام می شود. در ادامه آموزش ساده ازین نرم افزار خدمتتان اعلام می شود:

آموزش استفاده آسان از Any Desk :

ابتدا نرم افزار را دانلود نمایید.

بر روی نرم افزار کلیک نمایید تا فعال شده و امکان ریموت را به شما بدهد.

در سمت چپ پنجره باز شده شما می توانید id خودتان را مشاهده نمایید و در زمانی که قرار است بر روی سیستم شما ریموت زده شود آن را اعلام کنید. در زیر آن هم قسمتی برای ورود  id سیستمی که قرار است برروی آن ریموت زده شود قرار دارد. ( شماره 1 )

اگر بر روی چندین سیستم ریموت زده باشید در قسمت راست پنجره باز شده می توانید شناسه آن ها را مشاهده نمایید. قابلیت شگفت انگیزی که این نرم افزار دارد این است که اعلام می نماید در حال حاضر کدام سیستم در زمان فعال بودن نرم افزار Any Desk آنلاین است. این قابلیت با دایره های سبز رنگ و قرمز رنگ مشخص می نمایند. سیستم های آنلاین سبز رنگ هستند و با این ویژگی می توانید به راحتی سیستم های دردسترس را مشاهده نمایید.( شماره 2 )

آموزش استفاده آسان از Any Desk

آموزش استفاده آسان از Any Desk

در زمان اتصال به سیستم می توان به راحتی برای اتصال ریموت، پسورد ایجاد شود و همین طور این نرم از سیستم ریموت شونده بابت اتصال اجازه خواهد گرفت.

در همان زمان نیز اجازه دسترسی به شنیدن صدای سیستم، اجازه و دسترسی کنترل سیستم، استفاده از کلیپ برد و قابلیت بستن و عدم استفاده از صفحه کلید و اشاره گر موس را به سیستمی که ریموت می شود ؛ می دهد.

آموزش استفاده آسان از Any Desk

با آموزش استفاده آسان از Any Desk بسیار سریع و آنی می توانید از ریموت بر سیستم ها استفاده نمایید و از کارکرد با نرم افزار حرفه ای لذت ببرید.