نتیجه آلودگی هوا در بقای کسب و کارها، طبق آمارها و نتایج اعلامی گاهی غیر قابل باور است و همه افراد به دنبال راهکار بررسی و رفع آن هستند.آلودگی هوا و پس از آن معضلی است که بیشتر شهرهای بزرگ و کوچک را طی تمام فصول سال در معرض خطر قرار می دهد. شهرهای صنعتی، ابر شهر ها و قطب های تجاری در این زمان دچار اختلال شدید و یا تعطیلی مراکز خود می شوند.

رکود اقتصادی، کاهش بهره وری کاری و تغییر زمان های اداری همگی موجب ایجاد اختلال در کارهای خدماتی و اقتصادی خواهد شد. حال اگر تعطیلی پشت سرهم و دوره ای را به این موارد اضافه کنیم نتیجه آن در نمودار واقعا تعجب آور و البته مایوس کننده خواهد بود.

مشتری های کمتر، کاهش درخواست خدمات رسانی و … خبر از کاهش درآمد و ارتباط با مشتری دارد. امکان ندارد در کلات شهر باشید و با عبارات بالایی بیگانه باشید. تغییر شرایط جوی ممکن است از توان ما خارج باشد اما بقای کسب وکار چه ؟

برخی از کارها و خدمات را می توان هوشمندانه و با کمترین استهکاک مدیریت نمود. شاید راهکارهای زیر بتواند ایده به شما در همین جهت دهد:

 

اگر منتظر دریافت نتیجه آزمایشات خود هستید، می توانید از آزمایشگاه بخواهید که به راحتی نتیجه را برای شما پیامک نماید.

اگر به صورت دوره ای سیستم خود را در محل کار بررسی می نمودید و با همکاران خود در ارتباط بودید، بخشی از کارها و یا حتی تمامش را می توانید با اطلاع رسانی و انتقال متن ها به صورت یکجا به ایمیل، موبایل و یا حتی سایت؛ انجام دهید.

اگر از سیستم CRM استفاده می نمایید و در محل کارتان حضور ندارید، به راحتی درخواست ها و متن های مشتریان را ببینید و پاسخشان را بدهید. بدون استفاده از تلفن و مکالمات تلفنی، تنها با ارسال و دریافت پیامک

اگر تمایل به دریافت کالا و یا بسته ای دارید، با ارسال پیامک آن را به فروشگاه همیشگی خود سفارش دهید تا پس از خروج از شرایط پیش آمده، برای شما ارسال شود.

مدارس و آموزشگاه ها همواره در این شرایط تعطیل اند. می توانید از طریق پیامک گروهی، بخش از دورس که نیاز به مطالعه دارند را به دانش آموزان اطلاع رسانی نمایید و یا حتی والدین آن ها را در جریان قرار دهید.

اگر در هر کسب و کاری باشید نتیجه آلودگی هوا در بقای کسب و کارهای شما کاملا مشهود خواهد بود. سامانه ارسال پیامک ایده پردازان با استفاده از قدرت خدمات و ماژول های خود، می تواند بخشی از درخواست ها و کارهای شما را پوشش دهی نماید.