با توجه به حضور تیم های مختلف شرکت ایده پردازان در زمان نمایشگاه الکامپ طریقه پشتیبانی سامانه پیامک در نمایشگاه الکامپ  سوال تعداد زیادی از کاربران است. زمان بیست و چهارمین نمایشگاه ساعت 10 صبح الی 16 بعد از ظهر است و البته خدمات پشتیبانی در محل غرفه داده نمی شود اما نگران نباشید.

همانند روز های قبلی اگر سوال و یا ابهامی به وجود آید و یا دچار اشکال شوید می توانید از خدمات پشتیبانی استفاده نمایید.

 

طریقه پشتیبانی سامانه پیامک در نمایشگاه الکامپ :

تیکت: می توانید سوال و یا اشکال ایجاد شده برای شما را در بخش تیکت، ثبت نمایید. تیکت ها با سرعت بالا پاسخ دهی می شود و اگر مشکلی برای بررسی و رفع نیازمند زمان باشد به شما اطلاع داده می شود و کارتان با بالاترین سرعت ممکن پیگیری خواهد شد.

تماس تلفنی: روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح الی 20:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 13، از طریق شماره چهار رقمی 2853 با ما در تماس باشید.

اگر مشکلی برای ورود به سامانه خود داشته باشید و یا نتوانید تماس تلفنی ایجاد نمایید، می توانید از طریق فرم تماس با ما در سایت؛ پیام خود را برای ما ارسال نمایید. در سریع ترین زمان ممکن پاسخ سوالات شما به آدرس ایمیل اعلامی شما در فرم؛ ارسال خواهد شد.

اگر نیاز به راهنمایی در مورد امکانات و یا ماژول ها داشته باشید می توانید در هر صفحه از راهنمای سمت چپ طریقه کارکرد همان قسمت و توضیحاتش را مطالعه نمایید.

بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ  میعادگاه جدیدترین های الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک است. شرکت ایده پردازان همانند هشت سال گذشته با قدرت و محصولات انحصاری و شگفت انگیز خود میزبان شما خواهد بود. سالن میلاد طبقه دوم ( سالن B31 ) جذاب ترین و پر مخاطب ترین غرفه را دنبال کنید.