ارتباط موثر و اثرگذار برای کسب و کارها

این روزها با زیاد شدن کسب و کارهای متفاوت در تمام صنف ها و بنگاه های اقتصادی جای خالی امری واجب بیشتر از پیش احساس می شود. این امر مهم را می توان برقراری یک ارتباط موثر و اثرگذار برای کسب و کارها دانست.

اما یک ارتباط موثر و اثرگذار برای کسب و کارها چیست و چگونه به دست می آید؟

برقراری یک ارتباط موثر راه ها و روش های متفاوتی همچون ارسال پیامک، ارسال ایمیل، تماس تلفنی،  ارسال هدایای تبلیغاتی و … دارد. در این مقاله قصد داریم تا پر بازده ترین و به همان نسبت کم هزینه ترین این راه ها را برایتان بازگو و به شما معرفی کنیم.

ارتباط موثر

متاسفانه در کشور ما از ایمیل بیشتر برای فعالسازی یک اکانت و یا ثبت نام در یک سایت استفاده می شود و کمتر ایمیل هایی که به عنوان تبلیغات ارسال می شود دیده می شود. در دنیا ارسال ایمیل یکی از روش های محبوب تبلیغاتی می باشد. زیرا که ایمیل حتی برای اطلاع رسانی های روزمره کاربرد دارد و بسیار استفاده می شود. پس مسلم است که پیاده سازی این روش در کشور ما ابتدا نیازمند فرهنگ سازی استفاده از ایمیل به صورت کاربردی می باشد.

برقراری ارتباط از طریق تماس تلفنی یکی از روش های پر بازده برای ارتباط گرفتن موثر با مشتریان است. اما ضعفی که دارد و در گاهی از موارد بزرگترین ضعف آن هم به حساب میاد مسئله زمان بر بودن این روش می باشد. اگر بخواهید این روش را انجام بدهید نیازمند این می باشد که یک نیرو مختص این کار استخدام کنید و ماهیانه به او حقوق بدهید تا تماس را با مشتریان شما برقرار کند که این موضوع هم نقطه ضعف این مورد می باشد. اما اگر از این نقطه ضعف ها چشم بپوشانید می توان گفت که برقراری تماس پربازده ترین روش برقراری ارتباط موثر می باشد.

ارسال هدیه تبلیغاتی هم نیازمند بودجه بالا می باشد و هزینه زیادی با خود در بر دارد که در وضعیت فعلی اقتصاد کشور توجیه مالی ندارد.

ارسال پیامک هدفمند بهترین شیوه از لحاظ بازدهی می باشد و برعکس تلفنی نیاز به زمان گزاشتن و اتلاف وقت ندارد و نسبت به سایر روش ها از هزینه کمتری برخوردار است.

ارتباط موثر و اثرگذار

ارسال پیامک هدفمند به چه معناست؟

پیامکی هدفمند می شود که به افرادی ارسال شود که تمایل دارند پیام شما را دریافت کنند و خودشان شماره خود را در اختیار شما قرار داده باشند. شما می توانید با گرفتن شماره تلفن همراه مشتریان خود در هر زمانی به آن ها ارسال پیام داشته باشید و آن ها را از اخبار کسب و کار خود مانند تخفیف ها، محصولات جدید، ساعت کار و … با خبر سازید.

می توان گفت برقراری ارتباط موثر و اثرگذار برای کسب و کارها از طریق ارسال پیامک یکی از روش های پر بازده و در عین حال مقرون به صرفه می باشد.

شما می توانید با بررسی سامانه های مختلف ارسال پیامک یکی از آن ها را انتخاب کنید و برای ارسال هدفمند پیامک از آن استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم در میان تست ها و بررسی های خود نرم افزار پیامک سفید هم که یکی از محصولات sms.ir می باشد را بررسی نمایید. به این دلیل که پیامک سفید این امکان را به شما می دهد تا پیام خود را به تمام مخاطبین و مشتریان خود ارسال کنید.

توضیحاتی کوتاه در مورد نرم افزار پیامک سفید

همانطور که میدانید با زیاد شدن پیام های تبلیغاتی برخی از افراد دریافت پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند. بدون شک برخی از مشتریان و مخاطبان شما که قصد اطلاع رسانی را به آن ها دارید هم در این دسته از افراد قرار دارند. پیامک سفید به شما این امکان را می دهد تا به افرادی که پیام های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند هم ارسال پیام داشته باشید و یک ارتباط موثر و اثرگذار برقرار کنید.

شما می توانید برای استفاده از 3 روز مهلت تست رایگان نرم افزار پیامک سفید و بهره مندی از 100 پیامک رایگان شماره خود را در کادر زیر وارد نمایید و از آن ها بهره مند گردید.