در دوران رکود بازار راههای ارزان تری برای تبلیغات پربازده و ارزان تر وجود دارد
این روزها بازار ایران اوضاع خوبی رو تجربه نمی کند. این در صورتی است که اکثر شرکت های ایرانی در معرض ورشکستگی کامل به سر می برند.
این شرکت ها برای اینکه خود را در رده های بالای اقتصادی قرار دهند و از مشکلات مصون بدارند همیشه در خلاف جهت دیگر شرکت ها و کسب و کارها حرکت می کنند.
شرکت های موفق در ایران هنگام رکود اقتصادی اقدام به تلاش مضاعف و سرمایه گذاری برای دوران طلایی اقتصادی می کنند. این شرکت ها تمرکز خود را روی راهکارهایی برای فروش بیشتر با هزینه بسیار کمتر قرار داده تا میزان درآمد خود را در این مسیر ثابت نگه دارند.
از جمله اقدامات تبلیغاتی ارزان قیمت و پربازده که این شرکت ها از آن استفاده می کنند می توان به مواردی چون: تبلیغات پیامکی، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات در فضای مجازی و تبلیغات و ارتباط با مشتریان سابق خود اشاره نمود.
این شرکت ها تاکید زیادی به فروختن محصولات بیشتر به مشتریانی را دارند که یکبار از آنها خرید کرده اند.
از این رو استفاده از پیامک سفید و سیستم های ارسال ایمیل و … برای ارتباط با مشتریان جزو اولویت های بالای حفظ شرکت ها در دوران رکود بازار است.
ممنون از شما دوست عزیز