پیامک OTP

ارسال کد فعالسازی با بالاترین سرعت

این روزها ارسال کد فعالسازی برای کاربران  در وب‌سایت ها و اپلیکیشن‌های موبایل به امری ضروری تبدیل شده است. ولی این امر همیشه هم ساده نیست. پیاده‌سازی پیچیده و زمانبر بودن استفاده از این سرویس‌ها، کار را برای استفاده‌کنندگان بسیار دشوار کرده است. ایده پردازان با ارائه امکانی به‌نام “ارسال سریع” راهکار مناسب، سریع و ارزان قیمتی برای ارسال پیامک‌های فوری و ضروری شرکت‌ها، وب‌سایتها و اپلیکیشن‌ها فراهم کرده است…

 

پیامک OTP
  • معرفی
  • امکانات مرتبط
  • پنل پیامک

معرفی این ویژگی

ارسال پیامک به همراه قالب (پترن)

تنها قابلیت امکان “ارسال سریع” برای پیامک کد فعالسازی نیست! شما می‌توانید با مشخص کردن قالب‌های دلخواه خود هر پیامکی را به‌سرعت به تمام کاربرانتان ارسال نمائید. نحوه ساخت قالب در پنل پیامک SMS.ir بسیار ساده می‌باشد.

ارسال سریع بدون قرار گیری در صف

پیامک‌هایی که با استفاده از این ماژول ارسال می شوند سرعت بسیار بالایی دارند. این پیامک‌ها با خطوط خدماتی ارسال می‌شوند و از طریق مانیتورینگ هوشمندی که سامانه پیامک SMS.ir بر روی خطوط پیامکی دارد، پیامک شما از اپراتوری که سریع‌ترین ارسال را داشته باشد ارسال خواهد شد.

 نحوه فعالسازی و استفاده از ماژول

استفاده از امکان “ارسال سریع” در تمامی پنل‌های SMS.ir امکانپذیر است و تنها تفاوت آن در پنل‌های مختلف، دسترسی به تعداد قالب‌ها می‌باشد. در واقع در پنل‌های بالاتر، قالب‌های بیشتری را می‌توانید ایجاد کنید.

بعد از ثبت‌نام و انتخاب پنل مدنظر، از منوی برنامه نویسان > ارسال سریع، می‌توانید قالب‌های دلخواه خود را ایجاد کنید.

در سایت‌های وردپرسی می‌توانید از افزونه‌هایی مانند دیجیتس، میهن پنل و دیگر پلاگین‌هایی که امکان اتصال به این امکان را دارند استفاده کنید.

در سایت‌های کدنویسی شده می‌توانید در پنل کاربری خود با مراجعه به منوی برنامه نویسان > راهنمای استفاده از API، مستندات متد Verify را مشاهده و از آن استفاده نمائید.

قیمت پنل‌های پیامکی

مجموعه‌ای از امکانات و خدمات متنوع با قیمت‌هایی مقرون‌به‌صرفه

اس ام اس مارکتینگ را با طرح همیشه رایگان ما شروع کنید

بدون هیچ هزینه اولیه‌ای ثبت‌نام کنید، یک خط پیامکی رایگان دریافت کنید و اولین پیامک خود را ارسال کنید...

+98
ورود / ثبت نام مشاوره رایگان