ارسال پیامک زنده به منطقه

ارسال پیامک زنده به منطقه

یکی از امکانات بسیار کاربردی برای افرادی که قصد ارسال پیامک تبلیغاتی دارند، ارسال پیامک زنده به منطقه از طریق دکل‌های مخابراتی است که اصطلاحا در اپراتور همراه اول LBS و در اپراتور ایرانسل BTS نام دارد. در این روش ارسال، پیامک شما به افرادی که در یک منطقه حضور داشتند ارسال خواهد شد و برای کسب‌وکارهایی که مانند رستوران‌ها، نمایشگاه‌ها، مراکز خرید و… بسیار موثر و پربازده است.

ارسال پیامک زنده به منطقه
  • معرفی
  • امکانات مرتبط
  • پنل پیامک

معرفی این ویژگی

ارسال پیامک زنده LBS از دکل همراه اول

اپراتور همراه اول پیامک شما را به‌صورت زنده به افرادی که در لوکیشن مدنظرتان حضور دارند ارسال خواهد کرد که این روش ارسال اصطلاحا LBS نام دارد. در این روش ارسال، شما متن پیامک موردنظر، مختصات جغرافیایی لوکیشن مدنظر، شعاع ارسال پیامک، زمان ارسال پیامک، سن و جنسیت دریافت کنندگان پیامک را به اپراتور اعلام خواهید کرد و سپس ارسال شما انجام خواهد شد. در این روش ارسال، اپراتور گزارش شماره‌های دریافت کننده پیامک را اعلام نخواهد کرد.

ارسال پیامک BTS از دکل ایرانسل

اپراتور ایرانسل هم با کمی تفاوت نسبت به همراه اول چنین امکانی را دارد که اصطلاحا BTS نامیده می‌شود. اصلی‌ترین تفاوت در این است که پیامک شما از دکل ایرانسل به‌صورت زنده ارسال نمی‌شود. افراد دریافت کننده پیامک شما کسانی هستند که طی 14 روز گذشته در لوکیشن مدنظر شما حضور داشته‌اند. البته به‌علت همین تفاوت، هزینه ارسال پیامک با دکل ایرانسل ارزان‌تر از ارسال پیامک با دکل همراه‌اول می‌باشد. در این روش ارسال هم گزارش شماره‌های دریافت کننده پیامک از سمت اپراتور اعلام نمی‌شود و شیوه کلی درخواست همانند ارسال LBS است.

چگونه ارسال پیامک زنده به منطقه داشته باشیم؟

برای ارسال پیامک‌های LBS و BTS، در ابتدا نیاز است در سامانه پیامک SMS.ir ثبت‌نام انجام دهید. بعد از تکمیل ثبت‌نام می‌توانید از منوی ارسال پیامک > ارسال از دکل، درخواست خود را برای ارسال پیامک از دکل های مخابراتی به آسانی ثبت کنید.

قیمت پنل‌های پیامکی

مجموعه‌ای از امکانات و خدمات متنوع با قیمت‌هایی مقرون‌به‌صرفه

اس ام اس مارکتینگ را با طرح همیشه رایگان ما شروع کنید

بدون هیچ هزینه اولیه‌ای ثبت‌نام کنید، یک خط پیامکی رایگان دریافت کنید و اولین پیامک خود را ارسال کنید...

+98
ورود / ثبت نام مشاوره رایگان