خلاقیت در بازاریابی پیامکی

خلاقیت در بازاریابی پیامکی – چگونه تولید محتوای پیامکی کنیم؟ (6)

در مقالات قبلی از سری مقالات بازاریابی پیامکی در مورد شناخت از جامعه هدف، ساده و روان بودن کلمات، مزاحم نشدن، مدیریت خودکار مخاطبان و ارائه پیشنهاد ویژه صحبت کردیم. امروز قصد داریم تا مورد مهم دیگری را در تولید محتوای پیامکی بیان کنیم.

خلاقیت !!!

در زندگی روزمره خلاقیت امری مهم بوده و نشان دهنده توجه افراد به موضوعات مختلف می باشد. تبلیغات و بازاریابی پیامکی هم از این قاعده مستثنا نبوده و شامل این امر مهم می باشد.

اگر بخواهیم از تبلیغات و بازاریابی پیامکی بازخورد خوبی ببینیم باید خلاقیت را درمتن پیام های خود بگنجانیم. یعنی چه؟ خلاقیت در متن پیام یعنی بتوانیم با استفاده از جادوی کلمات مخاطب را وادار به عمل و خرید کردن بکنیم. از روش های مرسوم و پیام هایی که رغیبان کسب و کارمان از آن ها استفاده می کنند استفاده نکنیم. خلاقیت در بازاریابی پیامکی و تبلیغات پیامکی باعث ایجاد وجه تمایز میان ما و رغیبانمان می شود که می تواند تاثیر مثبتی بر روی فروش ما داشته باشد.

خلاقیت در بازاریابی پیامکی می تواند مخاطب را به سمت کسب و کار ما جذب کند و تاثیر مثبت خود را بر روی فروش و یا ارائه خدمات ما نشان دهد.

شما می توانید برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی برای فروش پوشاک از دو متن زیر استفاده کنید:

یک: عرضه مستقیم و فروش انواع پوشاک مردانه، زنانه، بچه گانه

دو: با محصولات ما در هر سنی، میان هم سن و سالان خود خوش بدرخشید

کدام متن، شما را برای خرید بیشتر ترغیب می کند؟

البته که متن شماره دو. شما با خلاقیت در پیام ها و انتقال احساسات به مخاطبان خود می توانید در تبلیغات خود موفق تر عمل کنید و افزایش فروش را تجربه کنید.

بدیهی است که اکثر افراد از روی احساس خود تصمیم به خرید می گیرند و نه از روی منطق. شما با خلاقیت در پیام های خود می توانید احساس را در مخاطب خود ایجاد کنید.

با سری مقالات بازاریابی و تولید محتوای پیامکی همراه ما باشید …