خبرنامه پیامکی از روش های نوین و بسیار هدفمند در بازاریابی و مارکتینگ پیامکی است که نسبت به دیگر روش های قدیمی، سریعتر توزیع می شود و با توجه به نرخ بالای باز شدن پیامک ها، بازخورد بهتری نیز می گیرد.با داشتن یک خبرنامه پیامکی می توانید همواره ارتباط خود را با مشتریان حفظ کنید و آنها را از آخرین اخبار فروشگاه یا کسب و کار خود مطلع کنید.

مزایای خبرنامه پیامکی

با ایجاد یک خبرنامه پیامکی شما به مشتریان خود اجازه می دهید که با اختیار و به دلخواه خود عضو باشگاه مشتریان شما شوند بنابراین از فواید یک خبرنامه پیامکی این است که شما تبلیغات و اطلاع رسانی های خود را به صورت هدفمند برای مشتریانی که خود می خواهند از شما پیامک دریافت کنند، ارسال می کنید . با این کار در هزینه و زمان شما صرفه جویی می شود و بازخورد بهتری خواهید داشت.

پیامک ابزاری مفید برای برندسازی است و نام تجاری شما را در ذهن مشتری حک می کند.

با توجه به نرخ بالای باز شدن پیامک ها ، می توانید مطمئن باشید که مشتری در صورت دریافت پیامک با دیدن نام برند شما حتما آن را مطالعه می کند و اخبار شما را از دست نخواهد داد. در صورتی که در سایر روش ها مانند خبرنامه ایمیلی، این اتفاق به ندرت می افتد و ممکن است ایمیل شما به اسپم منتقل شود.

می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن، اخبار جدید و پیشنهادات شگفت انگیز را به جمعیت بالایی از مخاطبین خود به صورت همزمان اطلاع رسانی کنید.

ایجاد یک خبرنامه

برای داشتن یک خبرنامه پیامکی ابتدا باید در یک پنل پیامک عضو شوید (برای ثبت نام در پنل sms.ir می توانید از دکمه ایجاد حساب در منوی بالای صفحه استفاده کنید) سپس یک باشگاه مشتریان برای کسب و کار خود ایجاد کنید و افرادی که تمایل به دریافت پیامک های شما را دارند، در آن عضو کنید.

بسیار مهم است که مزایای عضویت در خبرنامه پیامکی را برای مشتریان خود گوشزد کنید و برای خبرنامه خود تبلیغات انجام دهید تا مخاطب به عضویت در آن ترغیب شود.مثلا می توانید اعلام کنید که افراد با عضویت در خبرنامه شما از تخفیفات ویژه  و یا کوپن های خرید بهره مند می شوند، یا اینکه هرچند وقت یکبار بین اعضای خبرنامه مسابقه و یا قرعه کشی انجام می شود. می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن از اخبار و تخفیفات مطلع شوند و آنها را از دست ندهند و …

داشتن یک سایت جذاب و فعالیت در شبکه های اجتماعی و معرفی خبرنامه و مزایای آن در این دو، بسیار تاثیرگذار است. در اعلام مزایای عضویت اغراق نکنید و اگر مواردی را اعلام می کنید حتما صادق باشید و به آنها عمل کنید. در غیر اینصورت نه تنها اعضای جدید به باشگاه شما اضافه نخواهد شد بلکه در اثر بی اعتمادی سایر اعضا را نیز از دست خواهید داد.

شما می توانید داخل سایت خود یک خبرنامه پیامکی ایجاد کنید تا افراد به راحتی با یک کلیک در آن عضو شوند. یا اینکه از داخل پنل پیامکی خود با استفاده از ماژول هایی مانند منشی پیامکی برای مشتریان خود پیامکی ارسال کنید که مثلا با فرستادن عدد 1 می توانند در خبرنامه پیامکی شما عضو شوند. می توانید آن ها را در دفترچه تلفن خود در گروه های مختلف عضو کنید.

فراموش نکنید که حتما برای راحتی مخاطبین راهی برای لغو عضویت آنها نیز در نظر بگیرید. مثلا در سایت خود بخشی برای لغو عضویت در نظر بگیرید یا اینکه در انتهای پیامک هایتان به آنها یادآوری کنید همواره با ارسال laghv  می توانند اشتراک خود را لغو کنند.

اگر نیاز به مشاوره در این زمینه دارید، می توانید در هر لحظه اطلاعات خود را در فرم پایین صفحه وارد نمایید تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.