تاثیرات گزارش ارسال پیامک در فروش می تواند بسیار سودمند و باارزش باشد اگر شما بدانید به چه صورت از گزارشات خود خروجی بگیرید.

ارائه گزارش ارسال پس از هر بار فرستادن پیام، جز امکانات بدیهی هر سامانه پیامکی می باشد. برخی از سامانه ها حتی قابلیت دریافت گزارشات ارسال را به صورت اکسل به کاربران می دهند.

قراردادن گزارشات ارسال تنها به این دلیل نیست که شما بدانید ارسال انجام شده است یا خیر. اگر بدانید که گزارشات ارسال به شما چه اطلاعات بالا و ارزشمندی را می دهند، حتما زمانی برای بررسی و آنالیز گزارشات اختصاص خواهید داد.

تاثیرات گزارش ارسال پیامک در فروش را می توانید هم در گزارشات پیام های ارسال شده بررسی نمایید و هم در گزارشات پیام های دریافت شده.

تاثیرات گزارش ارسال پیامک در فروش :

پیام های دریافت شده را می توانید در سامانه ارسال پیامک ایده پردازان، در منوی گزارشات ارسال و دریافت ، پیام های دریافتی مشاهده نمایید.

وجود جملات و عبارات مشتریان در این بخش شما را می تواند راهنمایی کند که درخواست و یا نظر مشتریان شما چه می باشد.

می توانید به تمام مشتریان خود اعلام نمایید که می توانند نظرات و یا انتقادات خودشان را از طریق شماره پیامکی به شما اطلاع دهند.

با دریافت این اطلاعات بسیار ارزشمند، پیشنهادات و انتقادات را دسته بندی نمایید و بر اساس میزان شکایت و یا درخواست برنامه ارتقا محصول و یا افزایش کیفیت خدماتتان را به واحد QC و یا R&D انتقال دهید.

اگر از میزان فروش خود نیز ناراضی هستید از تاثیرات گزارش ارسال پیامک غافل نشوید.

اگر شماره موبایل هایی که برایشان ارسال پیامک انجام شده است را خودتان در سامانه وارد نموده اید؛ شماره های خاموش را از آن ها جدا نمایید و پس از دو روز با آنها تماس بگیرید تا مطمئن باشید که شماره ها در دسترس هستند و یا باید از لیست شما خارج شوند.

ممکن است در زمان ارسال از شماره بانک های موجود در سامانه ارسال اس ام اس استفاده نموده باشید. گزارش ارسال خود را دریافت نمایید و در فایل اکسل بر اساس گزارش آنها را مرتب نمایید.

اگر از ارسال به این بانک نتیجه مطلوب گرفته باشید، لیست شماره هایی که پیامک را دریافت نموده اند و رسیده به گوشی شده اند را جدا کرده و در گروه مخاطبین خود وارد نمایید و یا واحد فروشتان به صورت دوره ای با آنان در ارتباط باشد.

در مورد زمان ارسال پیامک و محتوای ارسالی و دلیل اینکه به شما پاسخ داده اند و یا تماس گرفته اند را نیز بپرسید تا در پیام های بعدی به بانک های بعدی از این دانش استفاده نمایید.

اگر از ارسال خود راضی نبوده اید با شماره هایی که دریافت پیامک داشته اند به صورت رندم تماس بگیرید و از آن ها سوالاتی پیرامون عدم تمایلشان به برند شما و یا دلیل عدم ورود به شبکه های اجتماعیتان را بپرسید.

اطلاعاتی که تاثیرات گزارش ارسال پیامک در فروش می تواند برای شما داشته باشد، از وجود بانک شماره های متعدد در سامانه های ارسال اس ام اس بیشتر است.