ارتباط با مشتریان در ایام و مناسب ها یکی از راه های جذب مشتریان در ایام خاص و یا تاریخ های مناسبتی است که محبوبیت و مقبولیت زیادی پیدا کرده است.

مشتریان و کاربران هر صنف برایشان حکم بقا دارند و با ریزش و یا کاهش تعداد کاربران و یا حتی خریدشان، آن کسب و کار دچار ضررهای جبران ناپدیری خواهد شد.

تمام تلاش واحدهای ارتباط با مشتریان و یا فروش در این است که شرایط را برای مشتریان به گونه ای فراهم نمایند که برندشان، نامی آشنا و قابل اعتماد باشدو البته برای محبوبیت برند و محصولشان نیز برنامه های متعددی ارائه می شود. یکی از راه های ارتباط با مشتریان می تواند ارسال پیامک در زمان های خاص باشد. ارسال پیامک یکی از راه های به صرفه و البته محبوب و پرکاربرد برای ارتباط با مشتری هستند. سررسیدهای خاصی در سال وجود دارد که ارسال پیامک در آن با نام ارسال پیامک مناسبتی شناخته می شود. برای مثال ارسال تبریک سال نو، تبریک اعیاد و یا ارسال تسلیت در ایام سوگواری

ارسال پیامک مناسبتی و ارتباط با مشتریان در ایام و مناسب ها شامل یکسری قوانین و شرایط است.

مقاله پیشرو حقایق جالبی را درباره ارتباط با مشتریان در ایام و مناسب ها به شما می آموزد.

ارتباط با مشتریان در ایام و مناسب ها :

  • نامشان را اعلام نمایید

برای تمام افراد شنیدن نامشان خوشایند است. در زمان ارسال پیامک، از قابلیت ارسال پیامک هوشمند استفاده نمایید و حتما نام و نام خانوادگیشان را در متن بکار ببرید.

  • استفاده از عنوان

برخی از افراد بر روی شغلشان و یا پیشوند نامیدنشان حساس هستند. مهندس، دکتر و …. نمونه ای ازین کلمات هستند. همانگونه که دوست می دارند و با احترام مشتریان را مخاطب قرار دهید.

  • برای هر مناسبتی لازم نیست ارسال پیامک نمایید

تقویم پر از مناسبت است و لازم نیست در تمام ایام ارسال پیامک انجام شود. با توجه به گروه مشتریان می توانید گروه های متفاوتی ایجاد نمایید.

  • تخفیف های شگفت انگیز

در ایام جشن ها و عیدها تخفیفات ویژه فروش، برپایی جشن کوچکی در مغازه و یا فروشگاه و … می تواند شما را از آن حال و حوالی روتین خرید و فروش خارج نماید.

کمپین ها و جسنواره های متعددی ایجاد نمایید و با ارسال پیام آن را به تمام مشتریان خود اطلاع رسانی نمایید و با این روش علاوه بر ارتباط با مشتریان، برند خود را محبوب تر نمایید.