پیش تر در مقاله های مختلفی به نکات کلیدی ارسال پیامک های تبلیغاتی اشاره شده است. اینکه متن شما باید کوتاه و تاثیرگذار باشد، پیامک خود را در زمان مناسب ارسال نمایید، شبکه های اجتماعی خود را معرفی نمایید و ….

در این مقاله سعی داریم برای کسب و کارهای مختلف با توجه به حیطه کاری آنها مواردی که می توانند در پیامک های تبلیغاتی موجب جذب مخاطب شوند را عنوان کنیم.

راه ارتباطی

پیش از هر چیزی توجه داشته باشید که پیامک های تبلیغاتی خود را در ساده ترین حالت ممکن و کاملا صریح و شفاف بیان کنید و سعی کنید در کمترین تعداد کاراکتر ممکن منظور خود را برسانید و همیشه در هر پیامک خود یک راه ارتباطی با کاربرانتان قرار دهید. این راه ارتباطی می تواند شماره تماس، آدرس، شبکه های اجتماعی و … باشد. در هر بار ارسال پیامک خود می توانید یکی از این موارد را در متن پیامک خود بگنجانید. این کار باعث ارتباط مداوم با کاربرانتان می شود و در هر لحظه می دانند برای ارتباط بیشتر با شما از چه طریقی می توانند اقدام کنند. به علاوه اینکه اگر از پنل پیامکی مانند sms.ir استفاده نمایید می توانید در بخش گزارشات دریافتی پیامک هایی که مخاطبین در جواب به شما ارسال می کنند را مشاهده نمایید و به درخواست های آنها پاسخ دهید.

شعار تبلیغاتی

برای رستوران ها و کافی شاپ ها درج آدرس و یا شبکه اجتماعی اینستاگرام می تواند تاثیر به سزایی در میزان بازخورد پیامک های شما داشته باشد. اینکه کاربران بتوانند به طور مستقیم روی لینک شبکه های اجتماعی شما کلیک کنند و مثلا وارد صفحه اینستاگرام شما شوند و عکس غذاها، محصولات  و … شما را مشاهده نمایند می تواند در جذب آنها موثرتر باشد. راه دیگر اینکه شما می توانید در انتهای هر پیامک آنها را به رستوران و یا کافی شاپ خود دعوت نمایید و یا از یک شعار تبلیغاتی استفاده نمایید مانند : رویاهاتو مزه کن ، به طعم دنیای کودکی و … استفاده از شعار تبلیغاتی کوتاه و جذاب می تواند در ذهن خواننده پیامک و مخاطب شما حک شود و با هر بار دیدن آن شعار به یاد محصولات و خدمات شما بیفتند.

تخفیف

کلماتی مانند تخفیف، پیشنهاد شگفت انگیز، حراج و … در پیامک جلب توجه بیشتری می کند و مخاطب را برای خواندن ادامه پیامک ترغیب می کند.برای فروشگاه های اینترنتی خود می توانید در هر پیامک خود تخفیفات کلی را یادآوری نمایید و یا برای مشتریان وفادار خود تخفیف ویژه در نظر بگیرید.

مثلا بدین صورت :

به مناسبت شب یلدا 20% تخفیف برای کلیه اجناس فروشگاه

هدیه عزیز، به پاس قدردانی از همراهی شما تا پایان امروز می توانید کلیه اجناس را با وارد کردن کد off30 با 30% تخفیف خریداری کنید.

مسابقه و نظرسنجی

برای ترغیب مخاطبین می توانید در پیامک از آنها درخواست کنید تا جوابی را برای شما ارسال کنند. بدین صورت هم توجه کاربران را به پیامک خود جلب خواهید کرد و هم آنها را برای شرکت در یک مسابقه هیجان زده خواهید کرد.

مثلا می توانید سوالی از آنها در پیامک خود بپرسید و در پاسخ به کاربرانی که به سوال درست پاسخ داده اند، یک هدیه و یا یک کد تخفیف برای خریداری محصولات یا استفاده از خدماتتان بفرستید.

یا اینکه از آنها در رابطه با خدمات و محصولاتی که ارائه می دهید نظرسنجی کنید، با این کار به مخاطبین خود نشان می دهید که نظرات آنها برای شما ارزشمند است، به علاوه می توانید از نظرات آنها برای ارتقای کیفیت خدمات دهی خود استفاده نمایید و نقاط ضعف و قوت کسب و کار خود را شناسایی نمایید.

آپدیت و اخبار فوری

اگر شما سایت و یا اپلیکیشنی دارید که در زمان های مختلف آپدیت می شوند و یا اخبار جدید و مهمی دارید، می توانید اخبار و آپدیت های خود را به مخاطبین خود به خصوص آنهایی که منتظر این آپدیت بوده اند، اطلاع رسانی کنید، از آنجایی که تقریبا 98% پیامک ها توسط مخاطبین خوانده می شوند، برای اطلاع رسانی در این خصوص، سریع ترین و ساده ترین راه ، پیامک است.

در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتر برای ارسال پیامک های خود می توانید با شماره گیری 0212853 با کارشناسان پشتیبانی ما در ارتباط باشید.