در دنیای امروز، ارتباط با مشتریان یکی از اصلی‌ترین ابزارهای تبلیغاتی است. ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از راه‌های موثر برای ارتقاء کسب و کار شما در شهر شیراز می‌باشد. با استفاده از پنل اس ام اس شیراز از سامانه پیامکی SMS.ir، می‌توانید به راحتی پیامک‌های تبلیغاتی خود را به افراد ساکن در این شهر ارسال کنید. در این مقاله، با روش‌ها و مزایای ارسال پیامک منطقه ای و تبلیغاتی در شیراز آشنا خواهید شد.

ارسال پیامک تبلیغاتی شیراز در SMS.ir چگونه است؟

ارسال پیامک تبلیغاتی در شیراز از طریق پنل SMS.ir فرآیند بسیار ساده و راحتی است. باتوجه به اینکه بانک شماره موبایل‌های پنل اس ام اس شیراز از بروزترین و جدیدترین بانک‌های شماره موبایل موجود در کشور است شما از این طریق می‌توانید بهترین بازدهی را دریافت کنید.

آموزش ارسال پیامک تبلیغاتی شیراز

1- برای شروع، شما نیاز دارید تا وارد پنل کاربری خود در سامانه SMS.ir شوید. اگر حساب کاربری ندارید، می‌توانید در این لینک یک ثبت‌نام جدید انجام دهید.

2- حالا که وارد پنل خود شده‌اید، همه چیز برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی شیراز مهیاست. شما می‌توانید از گزینه ” ارسال به بانک شماره ” استان فارس و شهر شیراز را پیدا کنید.

3- بعد از انتخاب شهر و محله موردنظر، نوبت رسیده تا با خلاقیت متن پیامک خود را بنویسیم. پیامک تبلیغاتی شما باید جذاب و تاثیرگذار باشد و اطلاعات مهم شما در آن درج شده باشد. مطمئن شوید که پیام شما مخاطبان را جلب می‌کند و به اهداف تبلیغی شما منجر خواهد شد.

4- در این مرحله نیاز است تا زمان ارسال خود را تنظیم کنید تا پیامک ارسال شود. زمان ارسال پیامک اهمیت بالایی دارد و باید باتوجه به مخاطبین خود، بهترین و پربازدیدترین زمان را شناسایی کنید.

بیشتر بخوانید: ارسال پیامک تبلیغاتی اصفهان

کاربردهای پنل اس ام اس

کاربردهای پنل اس ام اس شیراز برای ارسال پیامک تبلیغاتی

پنل اس ام اس شیراز در سامانه SMS.ir امکانات متعددی برای ارسال پیامک تبلیغاتی به ساکنان شیراز فراهم می‌کند. برخی از کاربردهای متداول این پنل عبارتند از:

تبلیغ کسب‌وکار: با استفاده از این پنل می‌توانید ارسال پیامک تبلیغاتی در شیراز داشته باشید. اگر کسب‌وکاری که دارید که امکان ارائه خدمات در شیراز را دارید، این روش به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت مستقیم با مشتریان محلی ارتباط برقرار کنید.

اطلاع رسانی: حتی اگر شما شرکت، سازمان یا اداره‌ای هستید در موارد ضروری مانند اعلانات شهری یا تغییرات مهم در شیراز، می‌توانید از طریق پنل اس ام اس شیراز به مخاطبان پیامک ارسال کرده و آن‌ها را در جریان قرار دهید.

اخبار و تخفیف‌ها: با ارسال اخبار و تخفیف‌های ویژه به ساکنان شیراز، می‌توانید تعامل بیشتری با مشتریان خود داشته باشید و آنها را به خرید ترغیب کنید.

مزایای استفاده از پنل اس ام اس شیراز در SMS.ir

پنل اس ام اس تبلیغاتی شیراز، امکانات و دسترسی‌های مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

فیلترهای مختلف: در پنل اس ام اس شیراز شما می‌توانید به دسته‌بندی‌های مختلف ارسال پیامک داشته باشید. به طور مثال می‌توانید بر اساس کدپستی و منطقه ارسال پیامک انجام دهید و یا اینکه انتخاب کنید فقط به اصناف موردنظرتان پیامک ارسال شود.

سادگی و آسانی: این پنل نیازمند دانش فنی خاصی نیست و همه افراد می‌توانند از پنل ارسال پیامک تبلیغاتی شیراز استفاده کنند.

دسترسی مستقیم به مخاطبان محلی: از این پنل می‌توانید در سریعترین راه ارتباطی به صورت کاملا مستقیم با مخاطبین محلی در ارتباط باشید.

کنترل و مدیریت تبلیغات: این پنل به شما امکان مدیریت دقیق تبلیغاتتان را می‌دهد. می‌توانید زمان ارسال، تعداد پیام‌ها، و متن پیام‌ها را تنظیم کنید. همچنین می‌توانید گزارش دقیق بابت ارسال‌ها را مشاهده نمایید.

بازدهی بالا: طبق آمارها، نرخ بازشدن پیامک 98% می‌باشد. باتوجه به اینکه پیامک آمار بازشدن فوق‌العاده‌ای دارد تا برای ارسال پیامک تبلیغاتی از پنل اس ام اس شیراز می‌توانید بیشترین بازدهی را دریافت کنید.

پنل اس ام اس شیراز

شهرهای تحت پوشش ارسال پیامک تبلیغاتی در شیراز

پنل اس ام اس شیراز در سامانه SMS.ir به شما این امکان را می‌دهد که پیامک‌های تبلیغاتی خود را به شهرهای مختلفی از جمله شیراز ارسال کنید. خوشبختانه شماره‌های موجود برای کل استان فارس و شیراز در این پنل ارائه شده است. شما حتی امکان تفکیک بر اساس شهرهای دیگر استان فارس و محله درون شهر شیراز را خواهید داشت. این پنل تحت پوشش شهرهای مختلف ایران نیز قرار دارد و به شما امکان ارتباط با مخاطبان در سطح کل کشور را می‌دهد. بانک شماره موبایلی که برای ارسال پیامک تبلیغاتی در شیراز توسط پنل پیامک SMS.ir ارائه شده است بروزترین و جدیدترین بانک شماره موبایل موجود در کشور برای شیراز است که تفکیک‌های منطقه و شغلی دارد، همین موضوع باعث می‌شود تا برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی شیراز هدفمندتر عمل کنید.

هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی در شیراز

بازاریابی پیامکی یکی از به صرفه‌ترین روش‌های تبلیغاتی است که به علت هزینه پایین، امکانات زیاد و هدفمندی دقیق برای کسب‌وکارها و سازمان‌ها صرفه اقتصادی زیادی دارد. هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی در شیراز معمولاً براساس تعداد پیامک‌های ارسالی و نوع پنل مورد استفاده تعیین می‌شود. SMS.ir تعرفه‌های مختلفی را برای ارسال پیامک تبلیغاتی شیراز ارائه می‌کند. یکی از اصلی‌ترین موارد تعیین کننده هزینه ارسال پیامک، تعداد کاراکترهای متن شماست. درحال حاضر طبق استاندارد مخابراتی در پیامک فارسی هر 70 کاراکتر برابر با هزینه یک پیامک و در متون لاتین هر 160 کاراکتر برابر با هزینه یک پیامک می شود. این به معنی این است که بر فرض مثال اگر متن پیامک شما 80 کاراکتر شود هزینه ارسال شما بیشتر خواهد شد و برابر با 2 پیامک محاسبه می‌شود. البته تعداد کاراکترهای ذکر شده طبق استانداردهای مخابراتی در صفحات دوم و سوم کمی متغیر است. برای محاسبه کاملتر قیمت پنل پیامکی در شیراز می‌توانید به وبسایت SMS.ir مراجعه کنید و یا با شماره 0212853 در تماس باشید تا با کارشناسان فروش پنل پیامکی در ارتباط باشید.

جمع بندی

با استفاده از پنل اس ام اس شیراز در سامانه SMS.ir، می‌توانید به راحتی و با کمترین هزینه پیامک‌های تبلیغاتی خود را به ساکنان شیراز ارسال کنید. این روش ابزاری قدرتمند برای تبلیغ و اطلاع‌رسانی به مخاطبان محلی شماست و تبلیغاتی بسیار هدفمند را برای شما ایجاد خواهد کرد که منجر به رشد کسب‌وکار، افزایش فروش و نزدیک شدن به اهداف و استراتژی‌های تبلیغاتی‌تان می‌شود