سامانه پیامکی اطلاع رسانی چیست؟

هر فرد روزانه تعدادی پیامک دریافت می‌کند، اما مهمترین مسئله‌ای که باعث می‌شود فرد مورد نظر پیامک‌های دریافتی خود را باز کند و بخواند چیست؟ می‌توان گفت پیام‌هایی بیشتر باز و خوانده می‌شوند که جنبه اطلاع‌رسانی داشته باشند و به عبارتی پیامک اطلاع‌رسانی داشته باشند.

سامانه پیامکی اطلاع رسانی

چگونه می‌توان یک پیامک اطلاع رسانی ارسال کرد؟

برای ارسال این نوع پیام‌ها به یک سامانه پیامکی اطلاع رسانی نیاز است. مسلما تعدادی از افراد هستند که پیام‌های تبلیغاتی خود را بسته‌اند، برای ارسال پیامک اطلاع‌رسانی به یک خط خدماتی نیاز دارید تا بتوانید به تمام مخاطبان و مشتریان خود ارسال پیام موفق داشته باشید یعنی حتی افرادی که پیامک‌های تبلیغاتی خود را بسته‌اند هم دریافت می‌کنند.

خدماتی کردن خط پیامکی هزینه‌ای ندارد ولی نیازمند مدارک حقوقی می‌باشد. در گذشته به افراد حقیقی هم این نوع خط‌ها تعلق می‌گرفت اما چند سالی است که این خط‌ها فقط به شرکت‌ها و موسساتی که مدارک حقوقی و ثبت شرکت دارند اعطا می‌گردد.

چگونه می‌توان بدون داشتن مدارک حقوقی و ثبت شرکت پیامک اطلاع‌رسانی ارسال کرد؟

واحد پیامدهی شرکت ایده‌پردازان که فعالیت خود را بر روی سایت SMS.ir انجام می‌دهد با یکی از محصولات خود این مشکل را حل نموده است. شما می‌توانید با ثبت نام در پیامک سفید که یکی از محصولات و خدمات این واحد می‌باشد.

پیامک سفید به افرادی که مدارک حقوقی برای خدماتی کردن خط پیامکی خود ندارند کمک می‌کند تا بتوانند به تمام مخاطبان و مشتریان خود حتی افرادی که پیام‌های تبلیغاتی خود را بسته‌اند هم ارسال پیامک اطلاع‌رسانی انجام دهند.

برای ثبت نام در پیامک سفید و بهره‌مندی از 3 روز تست رایگان به همراه 100 پیامک هدیه آن می‌توانید شماره خود را در کادر زیر وارد نمایید: