افزونه احراز هویت پیامکی پرستاشاپ یکی از امکانات مورد نیاز افرادی است که سایتشان بر پایه پرستاشاپ بوده و تمایل به تایید شماره موبایل مشتریانشان دارند.

پرستاشاپ یکی از فروشگاه سازهای معتبر و پرکاربرد برای ایجاد فروشگاه های آنلاین و سایت های فروش می باشد.

امکانات متفاوتی در پرستاشاپ و برای مدیریت کاربران ایجاد می شود که در افزونه های متفاوت برای دانلود معرفی می گردد. ازبین تمام امکانات و خدماتی که در پرستا شاپ معرفی شده است، یکی از امکانات با درخواست بالا، احرازهویت شماره موبایل کاربران در زمان ثبت نام؛ از طریق ارسال کد می باشد.

ارسال کد احراز هویت برای تایید درخواست ثبت نام کاربران در سایت انجام می شود و کدی یکتا به شماره موبایل آن ها فرستاده می شود تا از درخواست فرستاده شده و در دسترس بودن شماره موبایل اعلامیي اطمینان حاصل شود.

مسدود بودن برخی از شماره موبایل ها برای دریافت پیامک باعث شده است تا بسیاری ازین شماره ها برای دریافت کد دچار اشکال شوند. وجود سامانه ارسال سریع در بخش پیام دهی شرکت ایده پردازان، کد های احراز هویت را با سرعت بالا و بدون محدودیت می فرستد.

همین دو قابلیت انحصاری ارسال OTP در افزونه احراز هویت پیامکی پرستاشاپ نیاز ارسال کد پرستاشاپ را مرتفع می سازد.

افزونه احراز هویت پیامکی پرستاشاپ :

افزونه احراز هویت پیامکی پرستاشاپ را می توانید از سایت ipresta تهیه نمایید. پس از خرید فایل zip از سایت، آن را در قسمت ماژول های ادمین خود آپلود و نصب نمایید.

پس از نصب در لیست پیامک و ایمیل، افزونه ارسال پیامک را بیابید و بر روی قسمت پیکربندی کلیک نمایید و به صورت زیر اطلاعات را وارد نمایید :

نام کاربری  و رمز عبور :

برای دریافت این دو مقدار از داخل سامانه خود – منوی برنامه نویسان – قسمت کلید وب سرویس را انتخاب نمایید.

در قسمت کد امنیتی، ترکیبی از اعداد و حروف را قرار دهید و سپس ” ایجاد کلیک ” را انتخاب نمایید. در قسمت کلید وب سرویس عبارتی به شما نمایش داده می شود.

به جای نام کاربری ، مقدار کلید وب سرویس را قرار دهید .

مقدار رمز عبور را کد امنیتی قرار دهید.

شماره خط اس ام اس :

شماره اختصاصیتان را در این قسمت قرار دهید. در سامانه خود، منوی تنظیمات ؛ تمدید خطوط را انتخاب نمایید و از بین خطوط نمایش داده شده، خط ارسال کننده را در این قسمت قرار دهید.

  • قسمت لینک وب سرویس را خالی بگذارید.
افزونه احراز هویت پیامکی پرستاشاپ

از بین گزینه های ارسال پیامک، هر کدام را که تمایل دارید کلیک نموده و انتخاب نمایید. قسمت ارسال کد احراز هویت را نیز می بایست انتخاب کرده و در انتها تنظیمات را ذخیره نمایید.

افزونه احراز هویت پیامکی پرستاشاپ

برای ایجاد قالب ارسال کد می بایست در ابتدا آن قالب را در سامانه پیامک خود، منوی برنامه نویسان و در بخش ماژول های ارسال سریع ایجاد نمایید.

سپس برای تعریف آن قالب در افزونه پرستا، در افزونه به تب تنظیمات متن ارسالی بروید.

در بخش هاییی که با ” الگو ” مشخص شده اند، اگر قالبی برایش ایجاد کرده باشید، تنها شماره قالب را وارد نمایید و ذخیره کنید.

افزونه احراز هویت پیامکی پرستاشاپ

با این تنظیمات ساده می توانید اقدام به ارسال سریع کدهای احراز هویت خود کنید.