مگفا

مگفا مخفف مرکز گسترش فناوری اطلاعات می باشد و دارای چندین بخش از جمله پیامدهی می باشد ، سیستم پیامدهی مگفا یکی از قدیمی ترین سیستم های ارسال پیامک کشور می باشد ، که دارای تجربه بسیار بالایی در این زمینه می باشد.

مگفا یک سازمان دولتی بوده و درحوزه پیامک فقط با اشخاص حقوقی قرارداد می بندد ، مگفا ارائه دهنده خدمات پیامک با پیش شماره 3000 می باشد ، از این رو به این شرکت اصطلاحا اپراتور 3000 هم گفته می شود ، شرکت ایده پردازان الکترونیک به طور مستقیم با مگفا طرف قرارداد می باشد و از نمایندگان سرویس پیامک این شرکت می باشد ، البته مگفا فقط وب سرویس را جهت ارسال و دریافت پیامک های با اپراتور 3000 تامین می نماید و نرم افزار ایده پردازان ، متعلق به خود شرکت می باشد و توسط برنامه نویسان ایده پردازان نوشته شده است و به مشتریان ارائه می گردد .

مگفا

در صورت تمایل کاربران یا مخاطبان جدید یا قدیمی ، جهت اطمینان از قرارداد شرکت ایده پردازان الکترونیک یا اعتبار این شرکت نزد مرکز گسترش فناوری اطلاعات می توانند از این سازمان استعلام بگیرند ، همچنین سابقه کار طولانی مدت ایده پردازان الکترونیک را می توانید از این سازمان جویا شوید .

شرکت ایده پردازان یکی از نمایندگان بزرگ مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) بوده و سالهای زیاد است که با این شرکت قرارداد دارد و تا این لحظه (26تیر1393) بیش از 21000 شماره پیامکی را از اپراتور 3000 تهیه نموده و به کاربران خود ارائه داده است و تا این لحظه به طور میانگین روزانه 2 میلیون پیامک از این اپراتور ارسال پیامک دارد .

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اعظم شریعتی پور 1399/01/13 پاسخ

    سلام معلم هستم برای استفاده از شبکه مجازی شاد می بایست تلفن همراهم تایید شود از طریق سامانه سناد اقدام کردم ولی پیامک کد تایید شماره همراه برایم ارسال نگردیده است خواهشمندم رسیدگی فرمایید.

مشاهده نظرات
ورود / ثبت نام مشاوره رایگان