معرفی این ویژگی
ویژگیهای منحصربهفرد پنل منشی پیامکی
پنل منشی پیامکی امکانات متعددی را در اختیار شما قرار میدهد:
- پاسخگویی خودکار: ارسال پاسخ پیشفرض به همه پیامکهای دریافتی.
- پاسخگویی پارامتریک: تعریف پارامترهای مشخص برای پاسخگویی هدفمند.
- استفاده از خطوط خدماتی: ارسال پیام به کلیه مخاطبان، حتی کسانی که پیامک تبلیغاتی را مسدود کردهاند.
- نمایش شمارههای ارسالکننده: دسترسی به شماره همراه افرادی که برای شما پیامک ارسال کردهاند.
- رابط کاربری ساده: مدیریت آسان تنظیمات و مشاهده گزارشها.
این ویژگیها باعث شده تا پنل منشی پیامکی، گزینهای عالی برای پاسخگویی به برخی پیامهای کاربران باشد. با فعالسازی پنل پیامکی sms.ir دیگر نیازی نیست دائما در حال پاسخگویی به پیامکهای مشتریان باشید و به صورت خودکار، پاسخهای مربوطه را دریافت خواهند کرد.
پاسخگوی خودکار منشی پیامکی
در این روش، بدون توجه به متن دریافتی و بدون نیاز به افزونه ارسال پیامک، به کلیه پیامکهای دریافت شده، پاسخ پیشفرض شما در همانلحظه و بهصورت سیستمی ارسال خواهد شد. علاوه بر آن، شماره همراه افرادی که برای شما پیامک ارسال کردند هم در سامانه به شما نمایش داده خواهد شد.
پاسخگوی پارامتریک منشی پیامکی
اما در روش دیگر همانند استفاده از وب سرویس پیامک، شما میتوانید یک پارامتر مشخص را برای پاسخگویی منشی پیامکی تعریف کنید. بهطور مثال در تنظیمات منشی پیامکی ثبت خواهید کرد که فقط در پاسخ پیامکهای دریافتی عدد«1» پیامک دلخواه شما بهصورت سیستمی ارسال شود. در این حالت هم علاوه بر پاسخگویی، شماره همراه افراد ارسال کننده پیامک به شما نمایش داده خواهد شد.
پاسخگویی با خطوط خدماتی
در سامانه پیامک SMS.ir این امکان فراهم شده تا پاسخ پیامکهای دریافتی شما با خطوط خدماتی ویژهای ارسال شود که این موضوع باعث میشود پاسخ شما به همه افراد حتی آن دسته از مخاطبانتان که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کردهاند هم ارسال شود.
کاربردهای منشی پیامکی در کسبوکارها
منشی پیامکی عملکردی مشابه با تلفن گویا سازمانها دارد، با این تفاوت که پیامکهای افراد را پاسخ میدهد. برای استفاده از این پنل، هیچ محدودیتی وجود ندارد و در جدول زیر، به بررسی برخی از کاربردهای منشی پیامکی در کسبوکارهای متنوع پرداختهایم.
کاربرد | توضیحات |
پاسخگویی به سؤالات متداول | ارائه پاسخهای آماده به پرسشهای رایج مشتریان |
اطلاعرسانی فوری | ارسال اطلاعات مهم مانند ساعت کاری و آدرس بهصورت خودکار |
تاییدیه دریافت پیام | اطلاع به مشتریان از دریافت پیام آنها و ایجاد اطمینان |
جمعآوری نظرات و پیشنهادات | دریافت بازخورد از مشتریان با درخواست ارسال کدهای خاص |
مدیریت نوبتدهی | ارسال تاییدیه یا یادآوری نوبت به مشتریان بهصورت خودکار |
باتوجهبه این کاربردها، باید گفت که پنل منشی پیامکی امکانات متنوعی در اختیار کلیه کسبوکارها قرار میدهد و قابلیتهای شخصیسازی نامحدودی دارد.
چگونه از امکان منشی پیامکی استفاده کنیم؟
در ابتدا باید در سامانه پیامک SMS.ir یک ثبتنام انجام دهید. بعد از تکمیل ثبتنام به بخش پنلهای پیامکی مراجعه کرده و روی بخش امکانات، منشی پیامکی کلیک کنید.
سپس با نگهداشتن موس روی سه نقطه سمت چپ، میتوانید منشی پیامکی را ادیت کنید یا تعداد پیامکها را افزایش دهید.
با کلیک روی گزینه ویرایش، وارد بخش زیر خواهید شد که امکان تغییر و ویرایش پیامکها وجود دارد.
همچنین برای استفاده هدفمندتر از این پنل، توصیه میکنیم موارد زیر را در نظر داشته باشید.
- تعریف هدف: مشخص کنید که منشی پیامکی را برای چه منظوری میخواهید استفاده کنید.
- تنظیم پاسخها: پاسخهای خودکار یا پارامتریک مورد نیاز را ایجاد کنید.
- انتخاب خطوط مناسب: در صورت نیاز، از خطوط خدماتی برای ارسال به همه مخاطبان استفاده کنید.
- تست و ارزیابی: قبل از استفاده گسترده، تنظیمات را تست کنید.
در نهایت مهم است که در دورههای زمانی مشخص، برای پاسخگویی بهتر به کاربران، عملکرد منشی پیامکی را بررسی کرده و در صورت نیاز تنظیمات را بهبود دهید.
منشی پیامکی؛ ابزاری برای افزایش سرعت تعاملات
استفاده از منشی پیامکی همانند ارسال پیامک هوشمند به شما کمک میکند تا با سرعت بیشتری به پیامهای مشتریان پاسخ دهید و تعاملات خود را بهبود بخشید. این ابزار با خودکارسازی فرآیند پاسخگویی، زمان شما را صرفهجویی کرده و رضایت مشتریان را افزایش میدهد. در نتیجه، میتوانید بر جنبههای مهمتر کسبوکار خود تمرکز کرده و بهرهوری را افزایش دهید.