به تفکیک اصناف استانی

به تفکیک اصناف استانی

اگر کسب و کار شما فقط به کسب وکارهایی در یک صنف خاص و منطقه جغرافیایی خاصی خدمت رسانی می‌کند، خدمات ارسال پیامک تبلیغاتی به تفکیک اصناف استانی، بهترین گزینه برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی برای شما است.

با استفاده از این خدمت شما می‌توانید به همه اصناف فعال در یک حوزه مشخص در منطقه ۲ تهران، پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنید. با این روش شما به‌طور مستقیم تبلیغ شما به دست جامعه هدف موردنظرتان خواهد رسید.

به تفکیک اصناف استانی
  • معرفی
  • امکانات مرتبط
  • پنل پیامک

معرفی این ویژگی

ارسال پیامک تبلیغاتی به تفکیک اصناف استانی مناسب چه افرادی است؟

برای کسب و کارهای B2B که در یک منطقه خاص خدمت رسانی می‌کنند، خدمات ارسال پیامک تبلیغاتی به تفکیک اصناف استانی مناسب‌ترین گزینه است؛ زیرا در این بانک شماره، لیست کسب و کارهای فعال در این حوزه به تفکیک منطقه جغرافیایی آورده شده است.

همچنین اگر با چند صنف در ارتباط هستید، با برگزاری کمپین‌های تخفیفاتی مخصوص یک صنف خاص نیز می‌توانید فقط به همان صنف اطلاع رسانی کنید. این موضوع باعث می‌شود تا بیشترین بازدهی را در کمپیت‌های تبلیغاتی خود به‌دست آورید.

 https://sms.ir/feature/به-تفکیک-اصناف-استانی/

مزایای ارسال پیامک به تفکیک اصناف استانی

ارسال پیامک تبلیغاتی به تفکیک اصناف استانی یکی از موثرترین روش‌ها برای هدف‌گیری مخاطبان هدف در مناطق مختلف است. این روش به کسب‌وکارها امکان می‌دهد که پیام‌های تبلیغاتی خود را به‌صورت دقیق‌تری به مشتریانی ارسال کنند که در جغرافیا و صنعت مورد نظرشان قرار دارند. این امر باعث افزایش نرخ تبدیل، کاهش هزینه‌های تبلیغاتی و بهبود بازگشت سرمایه می‌شود؛ زیرا پیام‌ها به دست افرادی می‌رسند که احتمالاً به محصولات یا خدمات ارائه‌شده علاقه‌مند هستند یا به محصولات و خدمات شما نیاز دارند.

کاربردهای این سرویس در صنایع مختلف

سرویس ارسال پیامک به تفکیک اصناف استانی کاربردهای گسترده‌ای در صنایع مختلف دارد. برای مثال، فروشگاه‌های عمده فروشی می‌توانند به مشتریان محلی خود تخفیف‌های ویژه را اطلاع‌رسانی کنند. شرکت‌های بیمه می‌توانند خدمات جدید یا پیشنهادات ویژه را به گروه‌های صنفی خاصی در شهرهای مختلف ارسال کنند. این سرویس با هدف‌گیری دقیق‌تر، شانس موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی را افزایش می‌دهد.

 

چگونه با بانک شماره به تفکیک اصناف استانی پیامک تبلیغاتی ارسال کنیم؟

برای ارسال پیامک تبلیغاتی به تفکیک اصناف استانی، کافیست در پنل اس ام اس دات آیر به قسمت بانک شماره و گزینه تفکیک اصناف استانی مراجعه کنید. در این بخش به یک بانک با تعداد قابل توجهی شماره به تفکیک استان صنف و حتی منطقه دسترسی خواهید داشت. پس از آن، با استفاده از پنل پیامکی، پیام تبلیغاتی خود را آماده و دسته‌بندی‌های مدنظر را انتخاب کرده و پیام‌ها را ارسال کنید. استفاده از امکانات پنل پیامکی، امکان زمان‌بندی ارسال و گزارش‌گیری از نتایج را نیز فراهم می‌کند که در بهبود استراتژی‌های تبلیغاتی تاثیر قابل توجهی دارد.

قیمت پنل‌های پیامکی

مجموعه‌ای از امکانات و خدمات متنوع با قیمت‌هایی مقرون‌به‌صرفه

اس ام اس مارکتینگ را با طرح همیشه رایگان ما شروع کنید

بدون هیچ هزینه اولیه‌ای ثبت‌نام کنید، یک خط پیامکی رایگان دریافت کنید و اولین پیامک خود را ارسال کنید...

+98
ورود / ثبت نام مشاوره رایگان