تمامی پنلهای سامانه یکساله میباشد و برای تمدید سالیانه آن مشمول تخفیف ویژه خواهید شد.
سوالات متداول
بازه استفاده از پنلهای پیامک چه مدت زمانی است؟
بعد از انتخاب پنل، امکان ارتقاء آنهم وجود خواهد داشت؟
بله؛ هر زمان که تمایل به دسترسی بیشتری از امکانات پنل داشته باشید، به صورت آنی میتوانید با پرداخت هزینه پنل مدنظر را خریداری و پنل خود را ارتقاء دهید.
درصورت انقضاء پنل، آیا شارژ پیامکی خریداری شده سوخت میشود؟
تا شش ماه بعد از انقضای سیستم شارژ درون سیستم باقی میماند در صورت عدم تمدید شارژ از سیستم شما حذف میشود.
آیا برای خرید پیامک در تعداد بالا، امکان دریافت تخفیف بیشتر وجود دارد؟
بهصورت کلی تعرفههای سامانه پیامک SMS.ir بر مبنای تخفیف با خرید شارژ بیشتر است. چنانچه قصد خرید پیامک در تعداد بالا را دارید میتوانید از طریق تماس با شماره تلفن 0212853 با کارشناسان فروش سامانه مذاکره کنید.
آیا امکان خرید چند شماره پیامک اختصاصی هم وجود دارد؟
بله؛ این مورد محدودیتی ندارد و میتوانید چندین شماره پیامک اختصاصی در پنل خود داشته باشید.
چرا باید از OTP استفاده کنیم؟
ورود و ثبتنام پیامکی میتواند باعث افزایش چندبرابری امنیت سایت یا اپلیکیشن شما شود. همچنین باعث جمعآوری شماره مشتریان و فراهمسازی امکان ارتباطهای مارکتینگی با آنها خواهد شد.
آیا همه سایتها میتوانند به وب سرویس وصل شوند؟
بله؛ هر سایت یا اپلیکیشنی فارغ از اینکه کدنویسی شده یا از CMSهای آماده مانند وردپرس استفاده میکند امکان ارتباط با وب سرویس سامانه پیامک را دارد. علاوه بر این برخی از نرمافزارهای حسابداری و CRM هم از این امکان بهرهمند هستند.
آیا فقط امکان ارسال پیامک با وب سرویس وجود دارد؟
ارسال پیامک فقط یکی از امکانات وب سرویس پنل پیامک میباشد. امکانات مختلف دیگری مانند دریافت پیامک، مشاهده گزارشات ارسال، بررسی میزان شارژ پیامکی و… هم در وب سرویس وجود دارد.
راهنمایی برای استفاده از وب سرویس وجود دارد؟
بله؛ آموزشهای کامل و جامعی برای استفاده از وب سرویس سامانه در محیطهای مختلف تهیه شده است. همچنین پشتیبانان فنی سامانه پیامک هم از طریق تیکت پشتیبانی و تماس با شماره 0212853 با کمال میل آماده پاسخگویی و راهنمایی شما هستند.
تفاوت میان افزونهها چیست؟
هر افزونه جهت استفاده متفاوت است. به طور مثال یک افزونه برای ورود و ثبتنام پیامکی در سایت کاربرد دارد و افزونه دیگری فقط برای اطلاع رسانی فاکتور سفارشات است. از بخش “راهنما” در صفحه هر افزونه میتوانید با کاربرد آن آشنا شوید
آیا در اینکه افزونههای ایده پردازان را دانلود کنیم یا از جای دیگری خریداری کنیم تفاوتی وجود دارد؟
خیر؛ بهصورت کلی در عملکرد وب سرویس سامانه پیامکی تفاوتی ندارد. تنها تفاوت آن در امکانات افزونه میباشد. به طور مثال امکانات افزونههای سامانه با افزونهای دیگر متفاوت باشد که میتوانید مقایسه کنید و افزونه موردنیازتان را تهیه نمائید
آیا افزونههای شما امن و بروز هستند؟
بله؛ تمامی افزونههای ایده پردازان بهصورت اختصاصی نوشته شده و تمامی موارد امنیتی در آن رعایت گردیده است. همچنین این افزونهها بهطور مرتب آپدیت میشوند
آیا برای انجام تنظیمات افزونهها، راهنما وجود دارد؟
بله؛ در صفحه راهنمای هر افزونه، آموزش اتصال آن به سامانه پیامک وجود دارد. علاوه بر آن میتوانید از طریق تیکت پشتیبانی در پنل کاربری یا تماس با شماره تلفن 0212853 با کارشناسان فنی سامانه پیامک در ارتباط باشید تا راهنمایی لازم به شما انجام شود
آیا برای استفاده از سامانه پیامک حتما باید خط پیامکی خریداری کنیم؟
خیر؛ بعد از ثبتنام در SMS.ir یک خط پیامکی اختصاصی هدیه دریافت خواهید کرد. اگر قصد داشتید خط پیامکی با ارقام دلخواه خود را داشته باشید میتوانید جداگانه خط پیامکی خریداری کنید.
منظور از خط پیامکی اختصاصی چیست؟
شما میتوانید خطی با تعداد ارقام مورد نظر و سرشماره دلخواه برای ارسال پیامک خریداری کنید. این خط میتواند شماره ثابت مجموعه شما، بخشی از شماره موبایل، بخشی از شماره ثابت، کد ملی و یا… باشد.
آیا تعداد ارقام خطوط اختصاصی، در کیفیت ارسال پیامک تاثیر دارد؟
خیر. تعداد ارقام در ارسال تاثیری ندارد و دقیقا مانند شماره رند و غیر رند تلفن همراه می باشد که در کیفیت تاثیری ندارد اما به خاطر سپردن شماره کوتاه و رند ساده تر می باشد و بیشتر برای افرادی کاربر دارد که تبلیغات تلویزیون و یا رادیو دارند که مخاطب باید به آنها پیامک ارسال کند.
آیا امکان خدماتی سازی خط هدیه پنل هم وجود دارد؟
بله؛ اگر شخص حقوقی هستید میتوانید خط اختصاصی هدیه پنل خود را هم خدماتی کنید.
مدت زمان خدماتی سازی خطور چقدر میباشد؟
بهصورت حدودی خدماتی سازی خطوط 1000، 3000، 021 و 026 تا دو ماه ممکن است زمانبر باشد و خدماتی سازی خطوط 9000 و 998 تا 72 ساعت کاری نیاز به زمان دارد.
آیا با خطوط خدماتی امکان ارسال به بانکهای شماره پنل وجود دارد؟
ماهیت خطوط خدماتی جهت ارسال پیامک به باشگاه مشتریان یا پرسنل خودتان میباشد و ارسال پیامک تبلیغاتی به بانکهای شماره درون پنل با خط خدماتی غیرقانونی میباشد.
ارائه سفته جهت خدماتی سازی خطوط به چه علت است؟
تمامی اپراتورهایی که اقدام به خدماتی سازی خط میکنند یک ضمانت کلی از سامانههای پیامکی بابت این پروسه دریافت میکنند. باتوجه به اینکه این ضمانت جهت خدماتی سازی خطوط کاربران ارائه شده، سامانه نیز نیاز است همین ضمانت را از کاربر مالک خط دریافت کند.
سازمانهای دولتی که ارائه سفته برایشان ممنوع است چه ضمانتی میتوانند ارائه کنند؟
باتوجه به محدودیتهایی که ادارات دولتی برای ارائه سفته دارند، میتوانند بهجای سفته یک نامه در سربرگ سازمان ارسال کنند و طی آن مسئولیت ارسال پیامک از خط خودشان را بپذیرند.
هزینه اولیه ثبت نام در سیستم همکاری در فروش چقدر است؟
استفاده از این بخش در SMS.ir نیازمند پرداخت هیچگونه هزینه یا سرمایهگذاری نمیباشد و تمام مراحل کاملا رایگان است.
تسویه سود کاربران معرفی شده به چه صورت انجام میشود؟
بعد از ثبت درخواست تسویه حساب در پنل کاربریتان، مبلغ به حساب بانکی شما واریز خواهد شد.
آیا برای استفاده از سیستم همکاری در فروش باید سایت داشته باشیم؟
الزامی برای داشتن سایت وجود ندارد؛ شما میتوانید از هر کانال و ابزاری که موثر میدانید استفاده کنید.
آیا محدودیتی برای تعداد پرداخت کاربران معرفی شده برای دریافت سود وجود دارد؟
خیر؛ بدون محدودیت زمانی یا محدودیت تعداد، بابت پرداختهای خرید شارژ یا خرید خط پیامکی کاربران معرفی شده توسط شما انجام دهند، سود دریافت خواهید کرد.