گردش های مالی سامانه پیامییبل

گردش های مالی در سامانه ارسال پیامک

اگر بخواهید از چگونگی جریان تراکنش های خود در پنل پیامکیتان مطلع شوید ، می توانید پس از ورود به پنلتان از منو های سمت چپ منو اطلاعات مالی را برگزینید و زیر منو مشاهده گردش های مالی را انتخاب نمایید .

در این منو سامانه ، تمامی تراکنش های شما ثبت می گردد و می توانید ریز گردش حساب خود را مشاهده نمایید و متوجه شوید که چه اتفاقی برای شارژ شما رخ می دهد .

در منو مشاهده گردش های مالی اطلاعات زیر نمایش داده می شود :

ستون اول : تاریخ می باشد که زمان تراکنش را به صورت روز ، ماه ، سال و ساعت نمایش می دهد .

ستون دوم : تعداد پیامک است و نشانگر میزان پیامکی می باشد که از شما کسر یا اضافه شده است .

ستون سوم : با نام نوع می باشد که عنوان تراکنش در آن نوشته می شود .

ستون چهارم : شرح است که در این ستون شرح گردش شما به صورت ساده اعلام می گردد .

ستون پنجم : مانده پیامکتان به شما نمایش داده می شود که نشان دهنده تاثیر تراکنش شما بر مانده حسابتان است .

نکاتی در مورد منو مشاهده گردش های مالی :

شماره 1: امکان گرفتن خروجی اکسل برای شما میسر می باشد و می توانید از گردش های خود خروجی دریافت نمایید .

شماره 2 : تمامی تراکنش ها به صورت تعداد پیامک به شما نمایش داده می شود .

شماره 3 : اگر بخواهید میزان تراکنش خود را به ریال نیز مشاهده نمایید می توانید تعداد پیامک تراکنشتان را در تعرفه پیامک خود ضرب نمایید .

به عنوان نمونه : برای خرید ماژول 850 پیامک کسر شده است و آخرین شارژی که پرداخت نموده اید 50000 تومان بوده و تعرفه شما تعرفه یک ، یعنی هر پیامک 175 ریال می باشد .

حال می خواهید بدانید که هزینه تمام شده ماژول برای شما چه مبلغی بوده است ؟

جهت محاسبه تعداد پیامک را در تعرفه ضرب نمایید یعنی 850*175 می شود 148750 ریال مبلغ کل ماژول خریداری شده شما می باشد .

شماره 4 : تمامی گردش های مالی سامانه شما اعم از خرید شارژ ، ارسال پیامک ، ارسال پیامک از ماژول ، خرید شماره اختصاصی ، خرید ماژول ، خرید بسته پیامک ، خرید بسته ماژول ، کسر مالیات فاکتور ، بازگشت اعتبار بلک لیست ها و … در این منو قابل مشاهده می باشد .

شماره 5 : امکان جستجو بر اساس بازه زمانی یا نوع تراکنش در این منو میسر است .

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سیما 1396/06/29 پاسخ

    ی چیز دیگه ،الان من شماره سامانه ندارم 

    • 1396/06/29 پاسخ

      کاربر گرامی
      پس از ورود به سامانه، و در زمان تکمیل اطلاعات کاربری خود، در یکی از مراحل به شما این امکان داده می شود که شماره اختصاصی را برای خود فعال نمایید.
      در صورت صحت اطلاعات مندرج، شماره تایید و بر روی سامانه شما فعال می گردد.
      موفق باشید

  • سیما 1396/06/29 پاسخ

    سلام،شرمنده من ثبت نام کردم فقط شمارمو دادم ب عنوان نام کاربری ی رمز عبور هم واسم فرستاده شد ولی الان طرز استفاده از سامانه رو بلد نیستم 

    • 1396/06/29 پاسخ

      بازدید کننده گرامی
      پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور، از طریق گزینه ورود به سامانه، و با وارد کردن اطلاعات دریافتی، وارد سامانه خود شوید.
      پس از ورود، اطلاعات خود ضروری از شما دریافت می گردد. شماره رایگان اختصاصی خود را دریافت میکنید، در صورت لزوم اعتبار و امکانات مورد نظر خود را فعال می کنید.
      پس از طی کردن این مراحل، که کمتر از 10 دقیقه طول میکشد، می توانید از سامانه خود استفاده نمایید.
      در صورت داشتن هرگونه سوال و یا ابهامی، از طریق شماره 0212853 در ساعات اداری، و از طریق درخواست پشتیبانی داخل سامانه، درخواست خود را مطرح نمایید تا همکاران ایده پردازان، پاسخگوی شما باشند.
      موفق باشید

مشاهده نظرات
ورود / ثبت نام مشاوره رایگان