نحوه کارکرد پیامک سفید در آینده برای تمام کاربران سامانه که حساب کاربری دارند،اطلاعیه است که با تغییر قوانین چگونه باید ازین سامانه اقدام به ارسال نمود.

سامانه پیامک سفید یکی از امکانات ارائه شده در بخش پیام دهی ایده پردازان است که با قوانین متحصر به خود و با شرایط از پیش تعیین شده اقدام به ارسال پیام کوتاه می نماید.

با توجه به اینکه سامانه های ارسال پیامک برای ارائه خدمات تابع قوانین و دستورات همراه اول و سازمان تنظیم مقررات هستند، تمام قوانین آن ها در ارائه خدمات تاثیر خواهد داشت.

بر اساس آخرین ابلاغیه و قوانین اعلام شده در ماه آبان سال 1398 برای ارسال پیامک اطلاع رسانی به مشتریان و کاربران تنها هویت های حقوقی می توانند با طی روند خدماتی سازی به این شماره ها ارسال پیام داشته باشند.

اما ادامه روند این سامانه چه می باشد و برای ارسال پیامک چه کاری باید انجام شود ؟

نحوه کارکرد پیامک سفید در آینده :

در ابتدای امر و برای جواب به سوال می بایست اعلام کنیم که با توجه به قوانین جدید اضافه کردن مخاطب جدید امکان پذیر نیست و ارسال تنها به شماره هایی که دریافت پیامک خود را باز گذاشته اند انجام می شود.

اما این موضوع دلیل بر عدم ارائه خدمات نمی باشد.

تا زمانی که سامانه شما دارای مدت زمان استفاده می باشد و منقضی نشده است می توانید به تمام مشتریان قبلی خود که دریافت پیامکشان باز است، ارسال پیامک نمایید.

اگر تمایل به افزودن مخاطب جدید دارید کافیست در سامانه انبوه به صورت رایگان اقدام به ایجاد حساب کاربری نمایید. سپس درخواست دهید تا ما گروه بندی و مخاطبین قبلی شما را به آن سامانه منتقل کنیم و بتوانید در هر کدام از گروه ها، بدون محدودیت مخاطبین اضافه نمایید.

البته می توانید در همان درخواست اعلام نمایید تا باقی مانده اعتبارتان به سامانه جدید منتقل شود و بتوانید از همان سامانه به ادامه فعالیت خود بپردازید.

البته افرادی که دارای هویت حقوقی هستند ( شرکت های ثبت شده ای که دارای کد اقتصادی و شناسه ملی می باشند ) می توانند بر اساس قوانین اپراتور خط اختصاصیشان مدارک و تعهدنامه هایی که اعلام شده است را تکمیل نمایند و پس از انجام روند اداری خطشان خدماتی شود.

خطوط خدماتی تنها اجازه ارسال پیامک اطلاع رسانی و خدماتی را به شماره موبایل مشتریانی که قبلا خرید داشته اند، دارند.

دقت داشته باشید برای ارسال پیام تبلیغاتی به شماره هایی که خودشان درخواست داده اند تا پیامک تبلیغاتی دریافت نکنند، هیچ راهی وجود ندارد.