روند دریافت نمایندگی مستقل پیامک و دانستن آن راهکار خوب و مناسبی برای افرادی باشد که می خواهند از سامانه های ارسال و دریافت پیامک برای کار استفاده نمانید.
سامانه های ارسال و دریافت پیامک با قابلیت ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی و یا ارسال پیامک اطلاع رسانی، مخاطبین و گروه های استفاده کننده خودشان را دارند و برخی از افرادی که شرایط و دانش کافی در حوزه ارسال پیام کوتاه را دارند برای دریافت درآمد به دنبال دریافت نمایندگی مستقل خودشان و شروع کسب و کارشان می باشند.
مقاله پیشرو راهنمای جامع روند دریافت نمایندگی مستقل پیامک از شرکت ایده پردازان می باشد.
روند دریافت نمایندگی مستقل پیامک :
در ابتدا و قبل از اعلام روند و مرحله های دریافت نمایندگی می بایست بدانید شرایط نمایندگی مستقل چه می باشد :
نمایندگی مستقل سامانه پیامک به صورت rebrand می باشد. یعنی شما با برند خودتان و به صورت هویت جدید اقدام به ارائه خدمات می کنید.
کار شما در مقابل کاربران و مشتریانتان به صورت دائمی و 24 ساعته می باشد و می بایست به تمام درخواست ها و مشکلات آن ها رسیدگی نمایید.
شرایط و قوانین کلی بر اساس قوانین اپراتور ها و سازمان نظام صنفی مشخص می شود.
برای دریافت نمایندگی مستقل خود می بایست قدم به قدم به ترتیب زیر پیشروی کنید.
- ابتدا در سامانه کاربری ثبت نام نموده و سامانه خود را فعال نمایید.
- با روند ارسال و امکانات موجود کاربری در سامانه آشنا شوید و قوانین ارسال و دریافت پیام کوتاه را مطالعه نمایید.
- پس از آشنایی با سامانه به صورت مکتوب درخواست دریافت نمایندگی خود را ثبت نمایید.
- در پاسخ درخواست شما، هزینه دریافت نمایندگی به شما اطلاع داده می شود و پس از پرداخت می بایست اعلام واریزی داشته باشید.
- مبلغ نمایندگی از اعتبار شما کسر می شود و امکان ساخت کاربر و مدیریت و تنظیم هزینه ها در قالب دسترسی ادمین برایتان در سامانه ایجاد خواهد شد.
- قراردادی مبنی بر همکاری و شامل تعهدات طرفین به ایمیلتان ارسال می شود که می بایست آن را مطالعه نموده و سپس مهر و امضا کرده و به صورت ارسال پست، به آدرس طرف اول ارسال نمایید.
پس از دریافت قرارداد امضا شده، مدت اعتبار سامانه شما سالانه تمدید شده و نسخه دوم برایتان پست می شود تا یک نسخه قرارداد با مهر و امضای ماهم نزد شما وجود داشته باشد.
هم اکنون شما می توانید برای خودتان تنظیمات نمایندگیتان را اعمال نمایید.
در دسترسی ادمین و نمایندگی به صورت کلی تنظیمات مربوط به ساخت کاربر، تنظیمات مالی و دسترسی های کاربران را می توانید اعمال نمایید.
در تنظیمات ساخت کاربر اطلاعات حاوی ارسال نام کاربری و رمز عبور، رمز عبور فراموش شده، هزینه تمدید و … را وارد می نمایید.
تنظیمات مالی شامل ایجاد گروه های کاربری، تعرفه های ارسال، ضرایب ارسال، درگاه های بانکی و شماره حساب ها می باشد.
در بخش مدیریت کاربران نیز علاوه بر قابلیت ساخت کاربر می شود تمام رکوردهای ارسالی، دریافتی، سرویس های فعال، درخواست و …. را بررسی و یا مدیریت نمود.
پس از اتمام روند تنظیمات، نوبت به نحوه ورود کاربران می باشد.
- برای خودتان هاست و دامنه ای خریداری و فعال سازی نمایید و ساب دامنه ای را برای ورود کاربرانتان از دامنه اصلی ایجاد کنید.
- سپس زیر دامنه خود را اعلام نمایید تا سمت هاست اصلی اضافه شده و IPو یا name Server اصلی به شما اعلام شود تا در تنظیمات هاست خود وارد نمایید.
پس از 30 دقیقه قسمت لاگین کاربران شما آماده است و می توانید کسب و کارتان را شروع نمایید.
در نظر داشته باشید روند دریافت نمایندگی مستقل پیامک روتین و ساده است و هرچقدر شما با دسترسی و امکانات کاربری آشنا باشید، بهتر می توانید برای کاربران و مشتریان خود خدمات را معرفی و ارائه نمایید.
نظرات کاربران