پیامک و ارسال متنهای تبلیغاتی شاید از نظر افراد بسیاری دیگر کارایی قبل را نداشته باشد و جزو انتخابهای اولیه کاربران برای تبلیغات نباشد. شاید باور نکنید که متنهای تبلیغاتی بالای 60 درصد خوانده میشوند! به همین دلیل نباید از اثر بینظیر پیامک در افزایش فروش غافل شد.
تعجب ندارد که هم اکنون نیز ارسال پیامک یکی از راههای محبوب و اقتصادی برای ارسال تبلیغات باشد و افرادی زیادی به دنبال دریافت امکانات سامانههای ارسال و دریافت پیامک باشند.
حقیقت این است که اگر به صورت اصولی و صحیح طریقه استفاده از امکانات سامانه پیامک را بدانیم و در مورد شرایط و قوانین ارسال پیامک و نحوه نگارش آن آگاه باشیم، بازخوردی که دریافت میکنیم بسیار بیشتر از حالت عادی است.
درمورد اصول نگارش محتوای تبلیغاتی میتوانید از دانشنامه چگونه تولید محتوای پیامکی کنیم را مشاهده نمایید اما این مقاله به شما نمایش خواهد داد که اگر به اصول و قواعد استفاده و ارسال پیامک از پنلهای اس ام اس آگاه باشید، چگونه تاثیرات آن را مشاهده خواهید کرد .
5 اثر بینظیر پیامک در افزایش فروش:
امکانات و قابلیت های موجود در سامانه های اس ام اس و استفاده از آن ها باعث می شود تا در نهایت با ایجاد رابطه پویا بین خود و مشتریانتان، به کسب رضایت آن ها و افزایش اعتماد و رشد برند خودتان برسید.
ارسال متنهای از پیش تعیین شده:
پیامک راهی آسان و دوطرفه برای ارتباط با مشتری و همکاران میباشد. در حوزه فروش؛ به راحتی میتوانید با استفاده از پنل اس ام اس برخی اطلاعات را به مشتری خود سرموقع ارسال کنید و همان متن و محتوای از پیش تعیین شده را در متن ارسالی قرار دهید.
مثلا قرار بوده است پیش فاکتور و یا فاکتور فروش برای مشتری خود ارسال کنید، قبل از ارسال تصویر فاکتور اطلاعات را پیامک نمایید. در این حالات، بدون فوت وقت و به صورت دقیق اطلاعات لازم را در اختیار مشتری خود قرار می دهید و می توانید منتظر بازخورد آنان باشید و یا روند فروش را طبق برنامه خود پیش ببرید. و یا مثلا در نرم افزار CRM میتوانید اطلاعات لازم برای فروش و یا اطلاعات مختصر را به صورت پیامک در اختیار مشتری خود قراردهید.
اتصال وب سرویسی:
قابلیت اتصال سامانههای پیامک به نرم افزارها، برنامهها، CRM ها و …. از طریق وب سرویس، به شما کمک میکند تا با هر سیستم و نرم افزاری که کار میکنید، محتوایی لازم را بدون اینکه برایش زمان بگذارید و یا نیاز به پردازش و … داشته باشد، برای فرد مورد نظرتان ارسال نمایید.
مثلا شما نرم افزار مانیتور شبکه دارید و نیاز است تادر زمان بحرانی به پشتیبان سامانه اطلاع رسانی انجام دهید. با استفاده از قابلیت اتصال وب سرویس میتوانید در هر ساعت از شبانه روز و با سرعت بالا اخبار بحرانی را به ادمین بفرستید. همین سرعت عمل و انعطاف اطلاع رسانی، سرعت آپ تایم سرویستان را افزایش داده و باعث رضایت خدمات گیرندگان و افزایش فروشتان خواهد شد.
خدماتی سازی خطوط اختصاصی:
امکان دریافت خطوط خدماتی برای شرکتها و هویتهای حقوقی نیز فرصت ویژهای برای افزایش رضایت مشتریان است. دارندگان هویتهای حقوقی میتوانند وارد روند خدماتی سازی خطوط اختصاصی سامانه پیامک خود شوند تا بتوانند با این قابلیت، اطلاعات لازم و اطلاع رسانیها را به صورت نامحدود و البته با رضایت مشتریانشان، برای آنها ارسال کنند.
ماژولهای پیامکی:
امکانات و ماژولها در سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه به قدری متنوع است که میتوانید در یک سامانه از یک ارسال ساده به یک شماره موبایل تا دسترسیهای حرفهای را در اختیار داشته باشید.
با استفاده از یک سامانه پیام دهی میتوانید علاوه برتبلیغات، روند های مشتری مداری و ارتباط با مشتری را باهم تجربه کنید. با توجه به نوع شغلتان و یا نوع خدماتی که ارائه می دهید، از ارسال پیامک با نام خود شخص، اجرای مسابقه و یا سرویس هوشمند پاسخ تا بررسی کدمحصولات و فعال سازی گارانتی و ارسال تبریک تولد و یا مناسبت ها را فعال و استفاده کنید.
وجود سرویس های مشتری مداری باعث می شود تا حس خود ارزش به مشتری به وجود آید و رضایت آنها از انتخاب شما و خدماتتان افزایش یابد.
قابلیت دریافت پیامک:
شاید در حالت عادی وجود امکان دریافت پیامک زیاد تاثیرگذار نباشد اما کارایی دریافت پیامک و وجود ماژول های هوشمند که نسبت به پیام های دریافتی حساس هستند، شما را کمک می کند تا یک سیستم رضایت مندی مشتریان و یا دریافت انتقاد و پیشنهاد راه اندازی نمایید.
به صورت 24 ساعته می توانید انتقادات و پیشنهادات مشتریان خود را دریافت نمایید و در همان ابتدا پیامی مبنی بر دریافت نظرشان برایشان ارسال کنید. سپس با توجه به موضوع ، نتیجه را به آنان پیامک کنید.
وجود انتقادات و پیشنهادات سازنده به شما کمک می کند تا خدماتی عالی ارائه دهید و در مقابل به مشتریانتان نمایش دهید که برایتان مهم هستند و نظراتشان دیده می شود.
نظرات کاربران