علت نمایش خطا ی ” ماژول مربوطه فعال نمی باشد” ممکن است برای برنامه نویسانی که با سامانه ارسال پیامک کار نمی کنند سوال بزرگی باشد.

سامانه ارسال اس ام اس ممکن است دسته بندی و سطح بندی متفاوتی برای کاربرانش در نظر گرفته باشد. همانند پنل پایه، متوسط و حرفه ای و برای فعال سازی هر کدام هزینه پرداخت نمایید. با توجه به اینکه برای در دسترس قرار گرفتن آن سیستم هزینه پرداخت شده است، تمام امکانات مربوط به نوع خریدتان تا یکسال فعال می باشد. متقابلا در وب سرویس نیز آن امکانات فعال است.

برخی از پنل پیامکی ها نیز انواع متفاوتی ندارند. تنها یک سامانه است که هریک از امکانات را لازم داشته باشید پرداخت و فعال می نمایید. سامانه ارسال پیامک ایده پردازان بدین صورت خدمات ارائه می نماید. شما در ابتدا برای دریافت سامانه انبوه پیامک لازم نیست هزینه ای پرداخت نمایید اما برای استفاده از برخی خدمات هزینه سالانه پرداخت می شود.

علت نمایش خطای ” ماژول مربوطه فعال نمی باشد” :

با توجه به مفاهیم و انواع سامانه ارسال پیامک ممکن است خطای اعلام شده را در زمان استفاده از کدهای برنامه نویسی ماژول های زیر، مشاهده نمایید:

ماژول وب سرویس ارسال سریع پیامک

این ماژول در منوی امکانات اولیه مورد نیاز، فعال سازی امکانات پنل قرار داده شده است. جهت اطمینان از خرید می شود نام ماژول را در منوی امکانات اولیه مورد نیاز – امکانات فعال شده؛ جستجو نمود.

ماژول باشگاه مشتریان و یا پیامک سفید

باشگاه مشتریان و یا پیامک سفید نیز یکی از امکاناتی هستند که پس از پرداخت فعال می شوند و اگر بدون فعال سازی اقدام به استفاده از کدهای این ماژول نمایید، خطا مشاهده خواهید نمود.

نوعی از خطا نیز ممکن است در همان ابتدا به شما برگردانده شود که قبل از اقدام به خرید و در همان ابتدای سیستم رخ می دهد. خطای حساب فعال نمی باشد مربوط به عدم ارسال تصویر کارت ملی و یا عدم تایید شماره ثابت می باشد. می شود با شماره ثابت اعلام شده با شماره 0212853 تماس گرفته و تصویر کارت ملی را بارگذاری نمایید تا خطا برطرف شود.