شرح ماژول انتقال پیامک به ایمیل

معرفی :

  – شما جزو کدام دسته می باشید؟ دسته ای که ارتباطات خود را بیشتر از طریق ایمیل انجام می دهند یا کسانی که از طریق پیامک و یا تماس تلفنی ارتباطات خود را انجام می دهند؟ اگر جزو دسته اول باشید حتما با پیامک رابطه خوبی ندارید و چک کردن ایمیل برای شما بسیار راحتتر است. با توجه به اینکه پنل ارسال اس ام اس مکانیزم کاملا متفاوتی با ایمیل دارند، برقراری ارتباط بین این دو سیستم به عنوان یک امکان مناسب و امتیاز محسوب می شود. با توجه به اینکه سامانه مدیریت پیام کوتاه ایده پردازان توسط تیم فنی مجموعه تهیه شده است این امکان نیز به وجود آمده است که پیامهای دریافتی شما بلافاصله پس از دریافت به ایمیل اعلام شده شما منتقل گردد و بدینوسیله از دریافت پیامک در پنل بدون مراجعه به داخل آن مطلع شوید.

نحوه عملکرد :

  – زمانی که پیامی توسط سامانه دریافت می شود، بلافاصله پس از آن و در صورتی که از ماژول انتقال به ایمیل استفاده کرده باشید، اس ام اس دریافت شده به ایمیلی که در این سرویس وارد شده است منتقل می گردد. همچنین این امکان برای شما فراهم می باشد که به جای یک ایمیل از چندین ایمیل استفاده نمایید و همزمان در تمامی آنها پیام را مشاهده نمایید.

کاربرد ماژول انتقال پیامک به ایمیل در مشاغل :

  – برخلاف اکثر ماژولهایی که در پنل وجود دارد این ماژول ارتباط چندانی با نوع شغل استفاده کننده ندارد، این ماژول یک سرویس عمومی است و تقریبا تمامی افراد بدون در نظر گرفتن شغلشان می توانند از آن استفاده کنند. اینکه شما صاحب یک رستوران باشید یا مدیر تبلیغات یک شرکت تولیدی باشید، یک مغازه دار باشید یا مدیر فروش یک کارخانه باشید، برای اینکه بتوانید خود را با سامانه مطابقت دهید و در سریعترین زمان دریافتی های خود را بر روی ایمیل خود دریافت نمایید، استفاده از ماژول انتقال به ایمیل یکی از بهترین پیشنهادها برای شماست.

انتقال پیامک به ایمیل