سامانه ارسال پیامک املاک

آژانس های املاک کشور یکی از اصناف امروزه می باشد که به علت تعدد زیاد آن ، این صنف رقابتی نیز شده است .

در صنف املاک سود بیشتر نصیب آژانسی خواهد شد که معامله خرید و فروش یا رهن و اجاره بیشتری را انجام دهد ،  بنابر این نگه داشتن مشتری و پیگیری آن از نکات بسیار حائز اهمیت می باشد .

یکی از راه های ارتباط موثر با مشتری ارسال پیامک می باشد که می توانید از سامانه ارسال پیامک ایده پردازان استفاده نمایید .

زمانی که مشتری به آژانس املاک شما مراجعه می کند شما با توجه به خواسته مشتری موارد مشابه را اعلام می کنید ، ممکن است مورد دلخواه مشتری شما در همان موارد باشد ولی در بعضی از مواقع مورد مطلوب یافت نمی شود و شما بایستی جهت اعلام موارد جدید شماره همراه را دریافت نمایید  .

هنگامی که مشتری از املاک شما بیرون می رود به آژانس بعدی مراجعه می کند اما کدام املاک می تواند معامله را انجام دهد ؟

قطعا آژانس املاکی در معامله موفق خواهد شد که مشتری خود را پیگیری کند و وقتی که مورد دلخواه فرد پیدا نشد و از املاک شما خارج شد باید پیگیری مداوم نمایید تا نتیجه حاصل شود .

شما می توانید موارد جدید را روزانه از طریق پیامک اعلام کنید این کار را تا جایی که فرد معامله خود را انجام دهد یا منصرف شود انجام دهید ، وقتی مشتری شما متوجه پیگیری مداومتان شود قطعا بنگاه شما را فعال و متمایز خواهد دید .

همچنین می توانید شماره مشتریان خود را وارد دفترچه تلفن پنلتان نمایید و آن ها را دسته بندی کنید .

جهت تبلیغات بنگاه خود نیز پنل پیامکی ایده پردازان مناسب می باشد ، شما می توانید هم تبلیغ املاک خود را انجام دهید و هم مورد های مناسب را از طریق پیامک تبلیغ کنید .

ارسال شما می تواند با استفاده از بانک های اطلاعاتی ما باشد به طور مثال بانک شهر و کد پستی یا ارسال از روی نقشه گوگل

(لازم به ذکر است در هر دوی این بانک ها شماره های همراه اول موجود می باشد .)

این دو بانک اطلاعاتی مناسب ترین بانک برای صنف املاک می باشد زیرا پیامک تبلیغاتی خود را در همان محدوده مورد نظر می توانند ارسال کند و بدین صورت ارسالی هدفمند تر خواهند داشت .

علاوه بر بانک های اطلاعاتی بالا ،  ارسال پیامک bts  نیز پیشنهاد می شود که در این نوع ارسال می توانید به شماره های ایرانسل ارسال انجام دهید و محدوده ارسالی را خودتان انتخاب کنید .

جهت دریافت پنل پیامکی کافیست روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید .