راه حل های بازاریابی پیام کوتاه برای کسب و کار تجارت الکترونیکی

صنعت تجارت الکترونیکی دائما در حال رشد است. کاملاً شگفت انگیز است که چگونه هر روز ده ها فروشگاه آنلاین جدید در سراسر جهان ظهور می کنند. با توجه به اینکه بیش از نیمی از کل کاربران اینترنت هر از گاهی به صورت آنلاین خرید می کنند ، شکی نیست که می توانید با یک فروشگاه آنلاین پول خوبی بدست آورید.
با این وجود ، با دیدن اینکه در تجارت الکترونیک سود زیادی وجود دارد ، این رقابت روز به روز در حال رشد است.
و هنگامی که یک صنعت اشباع می شود ، شما باید در تلاش های بازاریابی خود واقعاً خلاق باشید. وقتی هزاران فروشگاه دیگر شبیه به فروشگاه شما وجود دارد ، مطرخ شدن و ماندن در این جمعیت دشوار است.
اما ، یک کانال نسبتاً ناشناخته وجود دارد که بسیار محبوب است. بازاریابی پیامکی و شما باور نمی کنید چقدر می تواند کمک کننده باشد.

بازاریابی پیامکی واقعا چیست؟

هنگامی که از بازاریابی پیامکی استفاده می کنید ، از طریق پیام کوتاه به کسب و کار ، محصولات یا خدمات خود به مشتریان خود تبلیغ می کنید.
این نوع بازاریابی کاملاً مؤثر است ، زیرا این امکان را به شما می دهد تا در جایی که مشتریان شما بیشتر و بیشتر وقت خود را در تلفن های همراه خود مس گذراناند ، با آن ها تعامل داشته باشید .
شما احتمالاً صاحب تلفن هستید و همه دوستانتان تلفن نیز دارند. بنابراین ، معادله بسیار ساده است. از این گذشته ، آیا می دانید که تقریباً 90٪ از کل پیام های متنی تقریبا بلافاصله خوانده می شوند؟ این باید یک نشانه واضح باشد که شما به طور جدی نیاز به بازاریابی پیامکی دارید.

مزایای بازاریابی پیامکی

واضح است که به عنوان یک صاحب فروشگاه ، شما باید از هر ابزاری که در اختیار شماست استفاده کنید تا از بقیه متمایز شوید. این تنها راه رشد آنلاین است.
با دیدن اینکه این نوع بازاریابی فواید بیشماری دارد ، سعی می کنیم لیست خود را به برخی از موارد برجسته محدود کنیم. با مراجعه به لیست زیر ، خواهید دید که کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی پیامکی ارزش وقت شما را دارد.

نرخ دید باور نکردنی

اگر قبلاً چیزی در مورد بازاریابی پیامکی شنیده باشید ، می دانید که نرخ دیده شدن بسیار عالی است.
خب ، آمار دقیق در حدود 99٪ است که خیره کننده است. برای بهتر و جذاب تر کردن این واقعیت ، این اتفاق در پنج دقیقه اول پس از رسیدن پیام انجام می شود.
به عنوان مثال ، در مقایسه با بازاریابی ایمیل ، این گزینه به وضوح گزینه بهتری است. بازاریابی نامه الکترونیکی هنوز هم کار می کند و ارزش آن را دارد که آن را هم در نظر بگیرید ، اما بازاریابی پیام کوتاه موثرتر است. بعلاوه ، اعداد دروغ نمی گویند.

شما یک پیشگام خواهید بود

کارآفرینانی که استفاده از این ابزار بازاریابی را شروع کرده اند ادعا می کنند بهترین نکته در مورد آن، این واقعیت است که بازاریابی پیامکی هنوز هم چندان رایج نیست.
عجیب به نظر می رسد ، اما بسیاری از کارآفرینان هنوز حتی آن را در نظر نگرفته اند. بدیهی است ، وقت آن است که شما اقدام کنید زیرا این یک مزیت آشکار نسبت به رقبای شما است ، که یا وقت لازم برای تحقیق در بازاریابی متنی را ندارند و یا نمی خواهند این کار را انجام دهند.

نرخ کلیک بالا

آیا می دانید نرخ کلیک از طریق ایمیل در حدود بسیارکم 3٪ است؟ از طرف دیگر ، متوسط نرخ کلیک برای یک کمپین بازاریابی پیامکی در حدود 36٪ است.
علاوه بر این ارقام ، برخی از صاحبان مشاغل تجارت الکترونیک ادعا می کنند که لیست های بزرگ پیام رسانی متن را به بخش هایی تقسیم می کنند. دلیل این امر اینست که یک انفجار متن بزرگ باعث ترافیک زیاد در یک حرکت می شود.

دستیابی جهانی

می توانید پیام های متنی را برای مردم در سراسر جهان ارسال کنید. همچنین ، نادر است که ارائه دهندگان پیام شما را برای یافتن راه خود برای مشتری بالقوه سد کنند.
با این توانایی ، شما می توانید افرادی از کشورهای دیگر ، نه فقط کشور خود را هدف بگیرید. و لازم نیست نگران باشید که آیا آن پیام شما را دریافت می کنند یا نه زیرا پوشه هرزنامه برای پیام های متنی وجود ندارد.

دوستی با موبایل

به یاد داشته باشید که بسیاری از افراد فقط از دستگاه های تلفن همراه خود برای پرسه زدن به اینترنت استفاده می کنند. آنها همچنین از طریق تلفن های خود اقدام به خرید می کنند ، از تلفن های خود از سکوهای رسانه های اجتماعی بازدید می کنند و اخبار را به همین روش می خوانند.
علاوه بر این ، موتورهای جستجوگر محبوب مانند گوگل اظهار داشته اند که اکنون بر تجریه کاربدری در تلفن همراه تأکید می کنند. و از آنجا که پیامک هنوز شکل اصلی ارتباطات سیار است ، این اثبات روشنی است که شما نمی توانید مشتریان خود را از طریق کانالی بهتر از آن درگیر کنید.

چگونه می توان از بازاریابی پیامکی استفاده کرد؟

واضح است که شما باید از این نوع بازاریابی استفاده کنید ، اما بگذارید ببینیم چگونه می توان این امر را عملی کرد. ما در اینجا از برخی از ایده های مفید را برای شما آورده ایم.

کدهای کوپن

آیا برای ارسال خود کد کوپن پر طرفدار پیامک در نظر گرفته اید؟ در یک پیام متنی واحد ، شما می توانید یک کد کوپن منحصر به فرد را در اختیار هریک از مشترکین خود قرار دهید که فقط یک بار قابل استفاده است
هیچ راهی برای سوءاستفاده از این پیشنهاد وجود ندارد و بدون شک مشترکان شما آن را دوست دارند. این همچنین یک روش عالی برای نشان دادن اینکه شما از آنها قدردانی می کنید و احتمال اینکه این افراد برای مدت طولانی در لیست مشتریان شما بمانند وجود دارد.

هدیه تولد

شخصی سازی کنید و پیام های متنی تولدت مبارک را به مشتریان خود ارسال کنید. از این گذشته ، حتماً دراین روز ویژه پیشنهاد ویژه ای ارائه دهید.
برای بهتر کردن اوضاع ، امکان اتوماسیون کردن کل این فرآیند وجود دارد و شما هنگام مشاهده تعامل بسیار خوب این حرکت ،شگفت زده خواهید شد . فقط مطمئن شوید که این پاداش ها در بین دوستان به اشتراک گذاشته نمی شود!

اعلان وضعیت ارسال کالا

متن هایی با اعلان های وضعیت ارسال کالا ارزش دارند. و همچنین می توانید پیوندهایی را با به روزرسانی وضعیت تحویل درج کنید.
حتی اگر این متون کاملاً مربوط به بازاریابی نباشند ، به شما کمک می کنند تا مشتریان شما نسبت به برند شما مطئن تر باشند. همچنین ، شما می توانید به افراد اجازه دهید که پاسخ دهند ، زیرا در صورت اتفاق غیر منتظره ، این امکان را به شما می دهد تا با شما تماس بگیرند.
این بدان معنی است که شما به روشی واقعاً بی نظیر پشتیبانی را ارائه می دهید و قطعاً مشتریان از این امر قدردانی می کنند.
به یاد داشته باشید برای اینکه متفاوت و بهتر از بقیه باشید ، باید به روش هایی برای بهتر از رقبا فکر کنید.