تاثیرات گزارش ارسال پیامک در فروش

بازخورد آمار گزارش پیامک در فروش و ارائه خدمات بعدی وابسته به آن خدمات، می تواند شما را در جذب کاربر و ارتقا برندینگ کمک کند. با توجه به اینکه ارسال پیام کوتاه و سامانه پیامک یکی از ارزانترین و به صرفه ترین انتخاب های حوزه دیجیتال مارکتینگ می باشد، دریافت گزارش ارسال و تحلیل آن می تواند یکی از راه های پیشرفت و بررسی بازخوردها باشد. تاثیرات گزارش ارسال پیامک در فروش و بررسی و اعلام آمار و ارقام به واحدهای مربوطه می تواند تاثیر بالایی در افزایش عملکرد و تحلیل رفتار مشتری باشد.

بازخورد آمار گزارش پیامک در فروش :

بازخورد آمار گزارش پیامک در فروش با توجه به افرادی است که می دانند سامانه پیامکی به آن ها گزارش کامل پس از ارسال را ارائه می دهد.

بیش از 70% افرادی پس از ارسال پیامک خود، تنها برای اطمینان از انجام ارسال به گزارشات ارسالی خود مراجعه می نمایند.

80% گزارشات ارسال به واحد فروش و یا ارتباط با مشتریان ارائه نمی شود .

60% گزارشات تنها برای مقایسه شماره های مسدود و بازگشت هزینه آن دریافت و بررسی می شوند.

این آمار و ارقام در نحوه دریافت بازخورد آمار گزارش پیامک در فروش واقعا جای بررسی بیشتری دارد. اگر شما گزارش ارسال را دسته بندی نموده و برای هر وضعیتی عملکرد صحیح داشته باشید، آمار فروش و نحوه مشتری مداری شما تغییرات محسوس بسیار خوبی را خواهد داشت.

شاید آمار زیر بتواند دیدگاه بهتری را معرفی کند:

درصورتی که لیست گزارشات شما خالی از شماره های اشتباه، تکراری و مسدود باشد، ارسال های شما تا 80% به گیرندگانتان خواهد رسید.

درصورتی که به صورت دوره ای با شماره های خاموش خود برقراری ارتباط با بررسی نمایید، تا 90% شماره های لیست شما فعال و در دسترس خواهند بود و ارسال پیامک آن ها در وضعیت عدم ارسال پیامک به گوشی نخواهد شد.

با بررسی بازخوردها و دسته بندی نظرات و انتقادات و واکنش مناسب نسبت به آن در میان مشتریان خود تا 60% محبوبیت برندتان را افزایش خواهید داد.

با بررسی آمار ارسال و بررسی ماهانه، شما پس از 6 ماه به نوع و تحلیل تقریبی رفتار مشتریانتان آشنا خواهید شد.

با ایجاد دسترسی های اتوماتیک پاسخ پیامک مانند منشی پیامک، کد خوان و …. تقریبا تا 85% با مشتریانتان ارتباط لحظه ای ایجاد نموده اید و رضایت ارسال پیام به شماره اختصاصی خودتان را آن ها ایجاد نموده اید.

این ارقام بخش کوچکی از بررسی نحوه ارسال و بررسی گزارشات پس از ارسال است.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • آفتاب 1398/11/07 پاسخ

    آمار بر چه اساس است؟

مشاهده نظرات
ورود / ثبت نام مشاوره رایگان