در سری مقالات قبلی بازاریابی پیامکی یا چگونه تولید محتوای پیامکی کنیم در ارتباط با شناخت از جامعه هدف، سادگی و روان بودن کلمات انتخابی و همچنین مزاحم مخاطبان نشدن صحبت کردیم که در این چهارشنبه قصد داریم تا در مورد مبحثی جدید در این موضوع با شما عزیزان سخن بگوییم.
مدیریت خودکار مخاطبان
مدیریت خودکار مخاطبان به این معنا که شما این اختیار را به مخاطبان خود بدهید تا با میل شخصی خود پیام های ارسالی از سمت شما را دریافت کنند. مخاطب باید اختیار داشته باشد تا در صورت عدم نیاز به پیام ها و خدمات شما اشتراک خود را از دریافت پیام های تبلیغاتی لغو کرده و هر زمان که صلاح دانست و یا به محصولات و خدمات شما نیاز پیدا کرد مجدد عضو سامانه تبلبغاتی شما شود.
مدیریت خودکار مخاطبان باعث می شود درصد رضایت آن ها از پیام های دریافتی شما بالاتر برود تا احساس راحتی بیشتری از دریافت پیام های شما داشته باشند. مشتری مداری و پاسخگویی به نیاز مشتریان امری مهم است که همیشه تمامی اساتید علم فروش بر آن تاکیید داشته اند و مدیریت خودکار مخاطبین امری مهم از نیاز های مشتریان می باشد.
در هفته آینده منتظر مقاله بعدی از سری مقالات بازاریابی پیامکی باشید …
نظرات کاربران