کد معرف سامانه پیامک سفید و مزایای آن  امکانی شایسته در جهت معرفی امکانات پیامک سفید به دیگران و استفاده آن ها ازین سیستم می باشد. پیامک سفید سامانه اطلاع رسانی و ارسال پیامک به تمام مشتریان شماست.

می توان گفت تمام کسب وکارها نیاز به مشتری مداری دارند و پیامک سفید در تمام حرفه ها و بخش های زندگی قابل استفاده کارآمد است. اگر شما هم از استفاده کنندگان این سامانه باشید تفاوت مشتری مداری را با سامانه های تبلیغاتی و پیامک سفید کاملا احساس خواهید نمود. در راستای احترام به افرادی که از سامانه پیامک سفید استفاده می کنند و هم چنین کاربرانی که سامانه پیامک سفید را به دیگران معرفی می کنند در سیستم قابلیت ” کد معرف ” تعریف شده است.

کد معرف سامانه پیامک سفید و مزایای آن :

کد معرف برای هر سامانه پیامک سفید منحصر به فرد و یکتاست و در منوی راهنما و پشتیبانی تعریف شده است.

در زمان ثبت نام اولیه  و در همان ابتدا قسمتی برای ورود کد معرف وجود دارد که اکثر اوقات ممکن است خالی بماند. اما اگر بدانید کد معرف می تواند چه مزایایی برای شما داشته باشد هم از آن استفاده می کنید و هم  آن را به دیگران معرفی می نمایید.

مزایای کد معرف در زمان ثبت نام :

اگر در زمان ثبت نام به شخصی کد معرفی خود را ارائه داده باشید و آن شخص از آن استفاده کند بسته به نوع مدت زمان خرید سامانه به شما پیامک هدیه تعلق خواهد گرفت. البته شخصی که از کد معرف هم در ثبت نام سامانه پیامک سفید استفاده کند هم همان مقدار را در شارژ خود دریافت خواهد کرد.

خرید 3 ماهه تعداد 200 پیامک هدیه

خرید 6 ماهه تعداد 400 پیامک هدیه

خرید 12 ماهه تعداد 1000 پیامک هدیه

البته اگر وارد قسمت خرید سامانه شوید متوجه می شوید که برروی هر بسته هم تعدادی پیامک هدیه قرار دارد و شما علاوه بر آن از مزایای پیامک هدیه کد معرف بر روی سامانه خود بهره مند خواهید شد.

می توانید از قسمت کد معرف هم دوستانتان را از طریق شبکه های اجتماعی دعوت نمایید.

 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • vahid 1397/10/06 پاسخ

    سلام کد معرف abc1377

مشاهده نظرات
ورود / ثبت نام مشاوره رایگان