کاربرد پیامک در فروشگاه های آنلاین به گستردگی ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی تا ارسال فاکتور سفارش و یا زوند خرید برای هر خریدار است.فروشگاه های آنلاین امروزه یکی از گزینه های پرمخاطب کاربران برای انتخاب خریدهایشان می باشند. فروشگاه های انلاین کوچک و بزرگ یا شناخته شده و ناشناخته، همگی نیاز به دیده شدن و ارتباط با مشتریانشان دارند.

هم تبلیغات و هم اطلاع رسانی به مشتریان در تمام روندهای ثبت نام و خرید یکی از مهم ترین نکته های ارتباطی است که پیامک می تواند آن را برطرف نماید.

کاربرد پیامک در فروشگاه های آنلاین :

تبلیغاتی :

اگر فروشگاه تازه تاسیس شده باشید نیاز به دیده شدن دارید و تبلیغات بهترین راهکار برای شماست. می توانید تبلیغات سایت خود را به صنف های مورد نظرتان از طریق بانک اصناف خاص انجام دهید. حتی ممکن است مشتریان سایت شما در محدوده سن و یا جنسیت خاصی باشند و شما نیاز به بانک ارسال بر اساس سن و جنسیت داشته باشید. تمام این بانک ها در سامانه پیامک انبوه قرار داده شده تا بتوانید ارسال انبوه تبلیغاتی داشته باشید.

ارتباط با مشتری :

بقای تمام کسب و کارها به مشتریان وابسته است. تمام هزینه هایی که برای جذب مشتری در نظر گرفته می شود در راستای وفاداری آنان است. کاربرد پیامک در فروشگاه های آنلاین از همان ابتدای ثبت نام تا روند خرید دیده می شود. ارسال کد احراز هویت در زمان ایجاد حساب کاربری و یا ارسال پیام های مربوط به وضعیت سفارش و یا اطلاع از ارسال خرید همگی جزو پیام هایی هستند که خریدار از همان ابتدا منتظر دریافت آن است.

حتی پس از خرید و برای ارزش به جایگاه مشتری می توانید تخفیفات ویژه ای برای خریداران خود در نظر بگیرید و یا محصول مکملی با توجه به خرید های قبلیش را به او معرفی نمایید.

وجود افزونه های متفاوت ارسال پیامک برای سایت های از پیش نوشته شده و کدهای ارسال برای پروژه هایی که از ابتدا کد نویسی شده اند انتخاب سامانه ارسال پیامک ایده پردازان را برای فروشگاه های انلاین ساده و قطعی می نماید.