کاربرد پیامک برای توزیع کنندگان کالا می تواند سودمندتر و مفیدتر از بازاریابی سنتی و یا مشتری مداری تلفنی در این صنف باشد. توزیع کنندگانی که کالا را به واحدهای تجاری و فروشگاهی می رسانند برای کار خود شاید از پیامک و کاربرد آن به درستی اطلاعاتی نداشته باشند. در مقاله کاربرد پیامک برای توزیع کنندگان کالا راهکارهای تبلیغاتی و ارتباط با خریداران به شما معرفی می شود تا بتوانید از پیامک در رونق کسب و کارتان استفاده نمایید.

کاربرد پیامک برای توزیع کنندگان کالا :

تبلیغاتی :

توزیع کنندگان کالا در فروشگاه ها برای یافتن جایگاه محصولات خود بیشتر از بازاریابی سنتی استفاده می کنند. بهتر است از سامانه پنل انبوه ایده پردازان به عنوان مرجع ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده نمایید. قابلیت ارسال از طریق بانک اصناف می تواند به شما کمک کند تا ارسال هدفمندتری برای جذب بازار داشته باشید. به شماره موبایل فروشگاه دارانی که از دستگاه کارتخوان استفاده می کنند ارسال پیامک داشته باشید و یا اگر خودتان لیست شماره موبایل های هدف خود را دارید وارد سامانه اس ام اس نموده و ارسال پیامک خود را مدیریت نمایید.

برخی از محصولات را برای بانوان و آقایان معرفی کنید و حتی پاسخ آن ها را دریافت کنید و ببینید.

ارتباط با خریداران :

توزیع کنندگان کالا می توانند بازخورد کیفیت محصولات، میزان مرجوعی ها، ساعت و نحوه دریافت کالا و خدمات و … را از طریق یک شماره پیامکی دریافت نمایید. صاحبین فروشگاه ها با ارسال پیام های دسته بندی شده نظرات و بازخوردها می توانند خدمات دهی خود را نیز ارتقا دهند و توزیع کنندگان نیز با بهره گیری از نظرات ارسال شده می توانند محصولات مورد درخواست خریداران نهایی را دانسته و در تولیدات خود لحاظ کنند.

کاربرد پیامک برای توزیع کنندگان کالا به همین موارد ختم نمی شود. شرکت توزیع کننده می تواند با ارسال پیامک اطلاعات زمان ارسال محصوات، تعداد، هزینه و … را به صاحبین فروشگاه اطلاع دهد. البته برخی از شماره موبایل ها دریافت پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود نموده اند. سامانه پیامک سفید گزینه انحصاری و خدماتی ارسال پیامک می باشد که برای ارسال پیام های خدماتی به کسانی که منتظر دریافت همان پیام هستند را؛ مهیا نموده است.