با شروع  فصل پاییز در نیمه دوم سال، بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید در تمام مقاطع تحصیلی، تکاپو و جنب و جوش جدیدی فرا خواهد رسید.

بازگشایی مدارس همراه با دوره جدید ارسال پیامک به پرسنل و کادر آموزشی مدارس، مدیران و اولیا خواهد بود. ارتباط با والدین و معرفی مدارس همه با پیامک می تواند انجام شود. مقاله پیش رو می تواند راهنمای جامع کاربر پیامک برای مدارس چه از نظر تبلیغاتی و چه ارتباطی باشد.

کاربرد پیامک برای مدارس:

تبلیغاتی :

بسیاری از مدارس تنها از طریق تابلوی درب ورودی شناخته می شوند و دیگر مدرسه ها به آن بزرگی و وسعت نیستند که به چشم دیده شوند. مدارس تنها در همان منطقه دیده می شوند و ممکن است افراد ساکن در آن منطقه در سن مدرسه نباشند و یا اصلا از وجود چنین مدرسه ای باخبر باشند.

پنل انبوه برای ارسال تبلیغات گزینه ای ایده آل است. ارسال بر اساس نقشه و یا کدپستی می تواند موقعیت مدرسه شما را به افرادی که در آن منطقه هستند برساند. البته با استفاده از ارسال سن و جنسیت نیز می توانید به مادران و یا نوجوانان مدرسه خود را معرفی نمایید.

ارتباط با اولیا و پرسنل :

ارتباط معلمین و اولیا طی جلسات حضوری بسیار عالی و سازنده است اما برخی اطلاعات لازم است هر روز و یا در دوره ای خاصی به اطلاع والدین رسانده شود. تاخیر در ورود دانش آموزان و یا عدم حضورشان در مدرسه، اعلام افت نمرات، زمان شروع امتحانات، زمان جلسه، عدم تشکیل کلاس ها و … با استفاده از پیامک می تواند در همان زمان ارسال شود.

سامانه پیامک سفید راهی مطمئن برای ارتباط بین  مدرسه و والدین است. ورود شماره پدران و مادران در گروه پایه تحصیلی فرزندشان و استفاده از خط خدماتی شده برای اطمینان از ارسال پیامک به شماره والدین حتی اگر شماره مسدود باشد، می تواند از مدرسه شما ، نامی مطمئن بسازد که والدین احساس آرامش داشته باشند.

ارسال پیامک و تهیه سامانه ارسال پیامک برای مدرسه نه نیازمند زمان زیادیست و نه هزینه بالایی خواهد داشت اما وجود آن وجه تمایز بزرگی بین مدرسه شما و دیگر مدارس محسوب می شود.