کاربرد پیامک برای آرایشگاه های زنانه

کاربرد پیامک برای آرایشگاه های زنانه می تواند بسیار بیشتر و اثر گذارتر از پخش تراکت تبلیغاتی و یا اجاره بیلبورد برای دیده شدن باشد. آرایشگاه های زنانه عموما برای دیده شدن خود اقدام به پخش تراکت تبلیغاتی می کنند و یا با هزینه بسیار بالایی یکی از بیلبوردهای بزرگ مسیرهای پر رفت و آمد را اجاره می کنند. اما مساله اصلی این است که چند نفر به ان تراکت توجه می کنند و یا چقدر باید سرمایه صرف اجاره بیلبورد نمود؟

پیامک ابزاری است که شاید از نظر بسیاری جایگاهی در بازار تبلیغات نداشته باشد اما عملکرد و اثرگذاری پیامک بسیار بیشتر از آن است که قبلا می دانسته اید.

کاربرد پیامک برای آرایشگاه های زنانه :

تبلیغات :

آرایشگاه های زنانه مخاطبانشان مشخص و معلوم است. قابلیت ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت می تواند گزینه مناسبی برای ارسال به گروه هدف باشد.

حتی اگر بخواهید مکان و آدرس آرایشگاه تازه تاسیس خود را ارسال نمایید، ارسال براساس نقشه گوگل می تواند راهکار مناسبی برای ارسال پیام کوتاه خود به محدوده های هم جوارتان باشد.

مشتری مداری:

هر آرایشگاه به دنبال راضی نگه داشتن مشتریان خود است و تمام تلاش خود را خواهد داشت تا مجددا مشتریانشان به آن ها مراجعه کنند. کیفیت و ارائه خدمات مناسب می تواند گزینه هایی برای وفاداری مشتریان باشد اما همه چیز نیست. با کمک پنل ارسال پیامک خدماتی می توانید ارتباط با مشتریان خود را نیز حفظ کنید. برای مثال برایشان یادآدری نوبتشان را ارسال کنید و یا در ایامی مانند عید نوروز برایشان کدهای تخفیف ویژه مشتریان VIP ارسال کنید. سامانه ارسال پیام کوتاه مرجعی برای نظر سنجی هم می باشد. از آن ها بخواهید تا در نظر سنجی رفتار پرسنل، نحوه ارائه خدمات، تعرفه ها، تمیزی و …. نظراتشان را ارسال کنند.

شماره های اختصاصی داخل پنل پیامک قابلیت دریافت دارند. آن شماره را در آرایشگاه خود و در محل های قابل دید قرار دهید و بخواهید انتقاد و پیشنهاد و نظراتشان را به ان شماره ارسال کنند و شما پاسخ دهید.

کسب درآمد و راضی نگه داشتن مشتری ممکن است سخت باشد اما پیامک ابزاری است که این روند را برایتان ساده می کند.

Profile Image

m.tehrani

m.tehrani

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • محمد حسین 1398/06/17 پاسخ

    مطالبتون خیلی بی کیفیته. خدایی این چه طرز مقاله نوشتنه؟

    • 1398/07/14 پاسخ

      سلام
      در ابتدا از اینکه نظر خود را درباره محتواهای سایت مطرح کردید و بی تفاوت از کنار آن عبور نکردید، از شما سپاسگزاریم.
      نظر شما را به صورت مستقیم به بخش تولید محتوای سایت منتقل کردم، سعی خواهیم کرد که بر روی محتوای نگارش شده سایت بازنگری انجام دهیم.

مشاهده نظرات
ورود / ثبت نام مشاوره رایگان