تکنولوژی در هر لحظه و در هر مکان در حال پیشرفت و گسترش است و زندگی ما را نیز تحت تأثیر قرار میدهد در این میان چیزی که لحظه به لحظه به ارزشش افزوده می شود زمان است. راه رسیدن به تعادل و توازن در زندگی آن است که بتوانیم خود نیز با این جریان رو به جلو همسو شویم. پیشرفت تکنولوژی با وجود تمام تغییرات غیر منتظره و وسیعی که در زندگی افراد جامعه گذاشته است اما در خیلی از زمینه های زندگی نیز انجام کارها را آسان تر نموده است حال می توانیم به راحتی با بستگان و دوستانمان ارتباط برقرار کنیم و به سرعت ازنیازمندی ها و اخبار جامعه خود آگاه شویم.

همانطور که میبینید پیشرفت تکنولوژی همه ابعاد زندگی انسان را تحت تاثیر قرارداده است. و امروزه می توانیم  در یکی دیگر از جنبه های ویژه و پر اهمیت زندگی از آن بهره مند گردیم. مراقبت درست و اصولی از فرزندان همواره یکی از دغدغه های مهم و پر رنگ برای والدین بوده است ، اینکه بتوانیم با مدرسه ای که  فرزندانمان هر روز زمان زیادی را در آن سپری می کنند  تعامل مفیدی برقرار کنیم ، اینکه بتوانیم در زمان بسیار کمی از رویداد ها و جلسات و نمرات و حتی زمان ورود و خروج فرزندانمان آگاه شویم و در کنارشان باشیم، هیچ گاه جلسات مهم و برنامه روزانه فرزندان خود را فراموش نکنیم وکاری کنیم که فرزندانمان حس خوب توجه و مراقبت همیشگی را تجربه کنند.

شرکت ایده پردازان با در اختیار داشتن محصول “پیامک سفید” می تواند در این مسیر همراه شما و همراه تمامی مدارسی باشد که اهمیت و تاثیر این موضوع بر روی فرزندانشان را درک می کنند.

در ادامه به نمونه هایی از موارد کاربردی پنل پیامک سفید می پردازیم.

  • اطلاع از زمان ورود و خروج :آگاهی از زمان ورود وخروج فرزندانمان علاوه بر اینکه می تواند مدیریت زمان را برای ما آسانتر کند سبب می گردد با خیال راحت به دیگر فعالیت های روزانه خود بپردازیم.

پیامک سفید ویژه مدارس

  • یادآوری جلسات مدرسه: مشغله های کاری گاهی به حدی زیاد میشود که ممکن است تاریخ جلسات مدرسه را از یاد ببریم و یادآوری این مسئله آن هم به وسیله تلفن همراهمان که همیشه همراه ماست می تواند احتمال وقوع این مورد را تا حد زیادی کاهش دهد.

پیامک سفید ویژه مدارس

  • اطلاع از تغییر در برنامه ها : گاهی نیز در روند برنامه های اجرایی مدرسه تغییراتی ایجاد می گردد که اطلاع از آن ها در نزدیک ترین زمان ممکن بسیار مفید خواهد بود.
پیامک سفید ویژه مدارس
  • اطلاع از نمرات : اطلاع از نمرات فرزندانمان این امکان را بر آورده می کند که تصور درست و دقیقی از میزان پیشرفت تحصیلی آن ها داشته باشیم و عملکرد فرزندانمان را ارزیابی نماییم.
پیامک سفید ویژه مدارس

و بسیاری امکانات دیگر که بسته به نیاز مدارس و والدین آن ها مورد استفاده قرار می گردد .تجربه چندین ساله شرکت ایده پردازان در این صنعت با تمام نیازمندی های شما آشناست و رضایت شما از محصولات و پشتیبانی ما بزرگترین هدف و انگیزه ما برای ادامه مسیر است.