پیامک همچنان به عنوان یکی از ابزارهای حیاتی در عصر ارتباطات و تبلیغات مدرن است. اگر کسب‌وکار شما در شهر اهواز فعال است، با استفاده از پنل اس ام اس اهواز می‌توانید در یک سیستم آنلاین و در یک رابط کاربری ساده، ارسال پیامک تبلیغاتی در اهواز داشته باشید. ارسال پیامک تبلیغاتی اهواز یک تبلیغات کاملا هدفمند است که پیامک تبلیغاتی یا اطلاع‌رسانی شما را به کلیه شهروندان شهر اهواز ارسال می‌کند.

خرید پنل پیامکی از sms.ir

پنل اس ام اس اهواز چیست؟

پنل اس ام اس اهواز یک سامانه آنلاین است که به راحتی با ثبت‌نام در آن، با نام کاربری و رمزعبورتان وارد می شوید و با کمترین هزینه از طریق آن می‌توانید ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی به تمام مخاطبان شهر اهواز داشته باشید. در پنل اس ام اس اهواز SMS.ir شما به یک بانک شماره موبایل جامع دسترسی دارید که بروزترین و جدیدترین بانک شماره موبایل اهواز و کشور است. همچنین امکان ارسال پیامک تبلیغاتی در اهواز بر اساس فیلترهای کاملی مانند ساکنان یک منطقه خاص یا صاحبان مشاغل در پنل اس ام اس اهواز وجود دارد. ارسال پیامک تبلیغاتی اهواز برای کسب‌وکارها و شرکت‌هایی که امکان ارائه خدمات در این شهر را دارند بسیار موثر خواهد بود و مخاطبان محلی زیادی را جذب خواهد کرد. باتوجه به اینکه این جذب مخاطب به صورت کاملا هدفمند و مستقیم انجام شده علاوه بر افزایش فروش باعث برندسازی خوبی هم می‌شود.

نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی اهواز

حالا که با پنل اس ام اس اهواز آشنا شدیم، وقت آن رسیده که نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی در اهواز را بدانیم. برای ارسال پیامک تبلیغاتی اهواز باید در سامانه پیامک SMS.ir ثبت‌نام انجام دهیم. اگر قبلا در این سامانه ثبت نام کرده اید از طریق این لینک به راحتی می‌توانید با نام کاربری و رمزعبور خود یا شماره همراه خودتان وارد پنل پیامک شوید. بعد از ورود به پنل پیامک از منوی ارسال پیامک، ارسال به بانک شماره را انتخاب کنید. حالا به یک بانک شماره موبایل کامل که بر اساس مناطق و مشاغل دسته‌بندی شده است دسترسی دارید. کافیست بانک شماره موبایل موردنظرتان را انتخاب کنید و بر روی اهواز کلیک کنید. در مرحله بعدی فقط کافیست تا متنی که قصد ارسال آن را دارید بنویسید که به عنوان پیامک برای بانک شماره انتخابی شما ارسال شود. اگر که در سامانه پیامک SMS.ir پنل کاربری ندارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با روش تهیه پنل اس ام اس اهواز آشنا شوید.

پنل پیامک شهر اهواز

چرا باید از پنل پیام اهواز استفاده کنیم و مزایای آن چیست؟

استفاده از پنل اس ام اس اهواز و ارسال پیامک تبلیغاتی دارای مزایای بسیاری می‌باشد. خصوصا اگر کسب‌‌وکار شما شما امکان ارائه خدمات در این شهر را دارد منجر به جذب مشتریان محلی بسیار زیادی می‌شود. اما این تمام مزایا نیست و در ادامه به برخی از مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی در اهواز اشاره خواهیم کرد:

بدون محدودیت:

هرکس در هر گوشه اهواز فقط کافیست یک تلفن همراه داشته باشد تا پیامک تبلیغاتی شما را دریافت کند. حتی مخاطب شما نیازمند اتصال به اینترنت هم نیست و پیامک شما را حتی با یک تلفن همراه معمولی دریافت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: ارسال پیامک منطقه ای

هزینه مقرون به صرفه:

تبلیغات پیامکی نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی هزینه بسیار کمتری دارد. در پنل اس ام اس اهواز با یک هزینه ناچیز می‌توانید ارسال پیامک تبلیغاتی در اهواز داشته باشید. خصوصا اگر کسب‌وکار شما نوپاست بهتراست که حتما به سراغ بازاریابی پیامکی بروید تا بدون نیاز به هزینه زیاد مشتری جذب کنید و برندسازی انجام دهید.

بازدهی فوق‌العاده:

آیا میدانستید نرخ بازشدن پیامک در کمپین‌های پیامکی 98% است؟ این درحالیست که نرخ بازشدن یک ایمیل حدود 11% می‌باشد! در واقع علاوه بر اینکه هزینه پنل اس ام اس اهواز پایین است بازدهی فوق‌العاده‌ای هم دارد. علت این بازدهی و نرخ بازشدن خوب، این است که پیامک در دسترس همه افراد قرار دارد.

ارسال سریع:

توجه کرده‌اید که اکثر سایت‌ها فرآیند ارسال کدتایید احراز هویت برای ورود به سایت یا اطلاع رسانی فاکتورهای سفارشات مشتریان را از طریق پیامک انجام می‌دهند؟ علت اینکه برای ارسال این موارد پیامک انتخاب می‌شود این است که برای یک کدتایید ورود به سایت تنها دو دقیقه زمان وجود دارد و پیامک به سرعت ارسال می‌شود. یعنی شما می‌توانید در لحظه و به‌صورت فوری ارسال پیامک تبلیغاتی در اهواز انجام دهید که همان لحظه پیامک را دریافت کنند.

هزینه بر اساس تعداد ارسال:

دیگر ویژگی مهم پنل اس ام اس اهواز این است که شما فقط برای پیامک‌هایی که ارسال شده هزینه پرداخت می‌کنید. یعنی اگر ارسال پیامک تبلیغاتی اهواز داشته‌اید، هزینه ارسال پیامک به افرادی که به هر علتی پیامک شما را دریافت نکرده‌اند به شما برگشت داده می‌شود و هزینه فقط بر اساس ارسال‌های موفق انجام شده کسر خواهد شد.

تبلیغات پیامکی شهر اهواز

امکانات پنل اس ام اس انبوه اهواز

پنل اس ام اس اهواز در سامانه SMS.ir امکانات مختلفی را در برای شما ارائه می‌کند. استفاده از این امکانات منجر به بهبود استراتژی‌های تبلیغاتی و در نهایت افزایش فروش و رشد برندسازی شما می‌شود. برخی از امکانات این پنل برای ارسال پیامک تبلیغاتی در اهواز عبارت است از:

ارسال به جدیدترین بانک شماره موبایل اهواز:

شماره‌هایی که در پنل اس ام اس اهواز ارائه شده است آخرین و معتبرترین بروزرسانی بانک شماره موبایل کشور است. در واقع با استفاده از این پنل برای ارسال پیامک تبلیغاتی در اهواز، فرصت ارسال پیامک به همه شماره‌های ساکنین این شهر را خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: ارسال پیامک تبلیغاتی قم

امکان ارسال بر اساس دسته‌بندی‌های مختلف:

شماره موبایل‌های موجود در پنل اس ام اس اهواز کاملا دسته‌بندی شده است تا بتوانید هدفمندترین تبلیغات را داشته باشید. این دسته‌بندی شامل شهرهای استان خوزستان، محله‌های درون شهرهای استان خوزستان از جمله اهواز و صاحبان مشاغل استان خوزستان و شهر اهواز است.

امکان زمان‌بندی برای ارسال:

شما می‌توانید ارسال پیامک تبلیغاتی در اهواز را همان لحظه به صورت آنی انجام دهید و یا از امکان زمان‌بندی ارسال در پنل اس ام اس اهواز استفاده کنید. در این امکان شما می‌توانید یک زمان‌بندی دقیق بابت ارسال انجام بدهید که پیامک شما در روز و ساعت مشخصی به صورت خودکار و سیستمی ارسال شود.

ارسال با خطوط پیامکی اختصاصی:

در این پنل، پیامک‌های تبلیغاتی شما با شماره‌های پیامکی اختصاصی‌تان انجام می‌شود که این موضوع باعث افزایش اعتماد بیشتر مشتریان و برندسازی بیشتر خواهد بود همچنین این خطوط پیامکی مختص به خود شماست و فرد دیگری امکان استفاده و ارسال از آن‌ را ندارد.

امکان دریافت پیامک:

بعد از ارسال پیامک تبلیغاتی در اهواز، حالا می‌توانید در پنل خود پیامک‌های دریافتی‌تان را مشاهده کنید. منظور از پیامک‌های دریافتی، پاسخ‌های افراد دریافت کننده پیامک به شماست و از این طریق می‌توانید با مخاطبان خود تعامل ایجاد کنید.

ارسال پیامک bts ایرانسل

روش تهیه پنل پیامک انبوه اهواز

حالا که با پنل اس ام اس اهواز آشنا شدیم، وقت آن رسیده که نحوه تهیه پنل پیامک تبلیغاتی در اهواز را بدانیم. برای ارسال پیامک تبلیغاتی اهواز ابتدا باید در پنل پیامک SMS.ir حساب کاربری داشته باشیم. سامانه پیامک SMS.ir از پیشگامان عرصه تبلیغات پیامکی در کشور است که بیش از یک دهه تجربه در این حوزه دارد و در پنل اس ام اس اهواز بروزترین و کامل ترین بانک شماره موبایل این شهر را ارائه کرده است و گزارشات کامل مخابراتی برای ارسال‌های شما در پنل نمایش می‌دهد. SMS.ir تاکنون انتخاب بسیاری از کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک، سازمان، شرکت‌ها و حتی ادارات دولتی بوده است. برای ایجاد حساب کاربری در SMS.ir و ثبت‌نام پنل اس ام اس اهواز کافیست تا بر روی این لینک کلیک کنید.

جمع بندی:

با استفاده از پنل اس ام اس اهواز در سامانه SMS.ir، ارسال پیامک تبلیغاتی در اهواز انجام دهید و در به‌صرفه ترین حالت اقتصادی تبلیغات، آوازه کسب‌وکار خود را به گوش ساکنان شهر اهواز و استان خوزستان برسانید و بازدهی بیشتری نسبت به دیگر کانال‌های تبلیغاتی دریافت کنید. این اقدام در نهایت افزایش فروش و برندسازی را برای شما در پی خواهد داشت.