پشتیبانی کامل از تمام crm  ها و نرم افزارهای حسابداری

پشتیبانی کامل از تمام crm  ها و نرم افزارهای حسابداری  به این معنیست که تمام پیام های دریافت شده و هم چنین تمام پیام های ارسالی به مشتریان انجام شود. ارسال پیامک هایی که از طریق نرم افزارهای ارتباط با مشتری صورت می گیرد مربوط به اطلاع رسانی ها و ارتباطات دو طرفه با مشتری می باشد. این ارسال ها به نوعی خدماتی و اطلاع رسانی محسوب می شوند. بسیاری از شرکت ها می توانند خط ارسال کننده خود را طبق شرایط اعلام شده از طرف اپراتور خدماتی نمایند. در برخی مواقع نیز این امکان برایشان مقدور نیست و یا اپراتور در این مورد عملیاتی انجام نمی دهد.

در چنین شرایطی تمام شرکتها و کسب و کارهایی که با استفاده از نرم افزار های از پیش نوشته شده با مشتریان خود درارتباط هستند راهی برای ارسال پیامک به شماره هایی که دریافت پیامک خود را مسدود نموده اند، ندارند.

نرم افزار ارتباط با مشتری پیام گستر، سرو نو و …. و با نرم افزار های مالی مانند سپیدار و یا  نرم افزار حسابداری هلو تنها از طریق اتصال با لینک به سامانه های پیامکی متصل هستند و لینک های ارسال post نمی تواند آن ها را در اطلاع رسانی به مشتریانشان یاری رساند.

پشتیبانی کامل از تمام crm  ها و نرم افزارهای حسابداری :

پشتیبانی کامل شامل ارسال به تمام شماره موبایل های آزاد و شماره ها بلک لیست می باشد.

علاوه بر این امکان نمایش دریافتی ها نیز در نرم افزار قرار داده شده باشد.

برای هر کدام ازین حالات، سامانه ارسال پیامک ایده پردازان راهکار به روز رسانی شده ارائه داده است.

لینک ارسال کننده پیام به شماره های مسدود و لینک انتقال دریافتی ها به داخل نرم افزارها به صورت جداگانه در داخل سامانه ارسال پیامک انبوه و سامانه ارسال پیامک سفید قرار داده شده است.

می توانید از طریق مقالات بعدی دریافت کننده نحوه تنظیمات این لینک ها باشید.

Profile Image

m.tehrani

m.tehrani

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • بهزاد 1401/01/12 پاسخ

    با سلام توسط نرم افزار حسابداری آسان (https://product.easysoft.ir) نیز می توان با پنل sms.ir پیامک ارسال کرد لطفا مقاله آن را نیز در سایت منتشر نمایید

مشاهده نظرات
ورود / ثبت نام مشاوره رایگان