در مقالات قبلی تحت عنوان پاسخ خودکار به پیامک های دریافتی، دو ماژول منشی پیامکی و پاسخ تبلیغاتی برای شما کاربران عزیز شرح داده شد، در این بخش نیز می خواهیم ماژول بعدی پاسخ خودکار به پیامک های دریافتی تحت عنوان نظرسنجی و مسابقه را برای شما عزیزان شرح دهیم.

نظرسنجی و مسابقه

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که می خواهید برای مخاطبین خود یک مسابقه پیامکی برگذار کنید و یا نظرسنجی انجام دهید، می توانید از ماژول نظرسنجی و مسابقه پنل sms.ir استفاده نمایید.

این ماژول به شما این امکان را می دهد که بر روی یک خط پیامکی خود مسابقه و یا نظرسنجی با قابلیت ارسال پاسخ از پیش تعیین شده ، ایجاد نمایید.

برای فعالسازی این ماژول همانند عکس زیر به منوی ارسال و دریافت اتوماتیک رفته و بر روی نظرسنجی و مسابقه کلیک کنید، در حال حاضر هزینه این ماژول سالانه 1000 پیامک می باشد.

پاسخ خودکار به پیامک های دریافتی

با زدن دکمه افزودن می توانید نظرسنجی و یا مسابقه خود را مطابق با عکس زیر ایجاد نمایید :

پاسخ خودکار به پیامک های دریافتی

عنوانی که انتخاب می نمایید درواقع برای تفکیک نظرسنجی های مختلف شما می باشد و فقط خودتان آن را مشاهده خواهید کرد و قابل ویرایش است.

فرستنده شماره خطی است که پاسخ تعیین شده به ازای هر گزینه ارسال می شود .

گیرنده ، شماره ای است که باید گزینه های نظر سنجی توسط مخاطبان به این شماره ارسال شود .

در صورتی که در سامانه خود بیش از یک شماره اختصاصی داشته باشید ، فیلدهای فرستنده و گیرنده می توانند با یکدیگر متفاوت باشند و هیچ الزامی برای یکی بودن این دو ، وجود ندارد .

پاسخ خودکار به پیامک های دریافتی

1-در مرحله ی بعد نام گزینه فقط برای کمک به شما می باشد که بتوانید گزینه ها را از هم متمایز کنید.

2-گزینه دریافتی درواقع گزینه ای است که باید توسط کاربر ارسال شود . بهتر است گزینه های درج شده در این فیلد را از اعداد انگلیسی انتخاب نمایید .

3-پاسخ به فرستنده نیز متنی است که در صورت دریافت گزینه مورد نظر از کاربران، به عنوان متن پاسخ برایشان ارسال می گردد.

4-برای انجام قرعه کشی ، تعیین نمودن حداقل یکی از گزینه ها به عنوان فیلد پاسخ صحیح اجباری است که باید تیک پاسخ صحیح را بزنید.شما می توانید چندین پاسخ را نیز به صورت همزمان به عنوان پاسخ صحیح مشخص نمایید .

ارسال پاسخ فعال باشد : در صورت فعال بودن این گزینه، متنی که در فیلد پاسخ به فرستنده درج شده است به مخاطب ارسال کننده فرستاده می شود .

پاسخ خودکار به پیامک های دریافتی

با زدن دکمه افزودن، گزینه شما اضافه خواهد شد. می توانید گزینه های دیگر خود را نیز اضافه کنید و در بخش گزینه ها می توانید همه گزینه ها را با جزئیات مشاهده نمایید. سپس به مرحله بعد رفته و مطابق با عکس زیر تاریخ فعال بودن ماژول را انتخاب نمایید :

پاسخ خودکار به پیامک های دریافتی

پس از آن در مرحله بعد تیک فعال را زده و سپس تایید و ثبت را بزنید. اکنون نظرسنجی و یا مسابقه شما در تاریخ معینی ایجاد شده است.

پاسخ خودکار به پیامک های دریافتی

نکته : در نظر داشته باشید در یک زمان مشخص نمی توانید بر روی یک خط دو نظرسنجی و یا مسابقه متفاوت داشته باشید، این کار باعث ایجاد تداخل می شود، یا باید شماره های فرستنده و گیرنده متفاوت باشند و یا زمان فعال بودن هر مسابقه و یا نظرسنجی با یکدیگر فرق داشته باشد.

با کلیک بر روی هر نظرسنجی ایجاد شده گزینه های زیر را مشاهده خواهید کرد :

پاسخ خودکار به پیامک های دریافتی

هرکدام از آنها قابل حذف و ویرایش هستند، شما حتی می توانید گزینه هایی که ایجاد کرده اید و پاسخ هایی که دریافت نموده اید را نیز مشاهده کنید.

برای هر مسابقه نیز می توانید همانند تصویر زیر قرعه کشی انجام دهید، تعداد موارد انتخابی را مشخص نموده، قرعه کشی را کلیک نمایید، شماره برنده به شما نشان داده خواهد شد :

پاسخ خودکار به پیامک های دریافتی

این ماژول بر اساس دریافتی های شما، نمودار های میله ای و دایره ای را نیز نشان می دهد :

پاسخ خودکار به پیامک های دریافتی پاسخ خودکار به پیامک های دریافتی

بدین ترتیب شما می توانید به راحت ترین روش ممکن و به صورت اتوماتیک مسابقات و نظرسنجی های خود را انجام دهید.

با ما همراه باشید تا آخرین ماژول پاسخ خودکار به پیامک های دریافتی نیز برایتان شرح داده شود.