پاسخگویی خودکار

پاسخگویی خودکار به پیامک های دریافتی از مواردی است که در پنل های پیامکی بسیار درخواست می شود، ماژول هایی چون منشی پیامکی،پاسخ تبلیغاتی،نظرسنجی و مسابقه و … از جمله این ماژول ها هستند که در ازای دریافت پاسخ از طرف مخاطب، پیامکی از پیش تعیین شده برای آنها ارسال می گردد. در ادامه به شرح هریک از این ماژول ها خواهیم پرداخت :

منشی پیامکی

هر زمان به دنبال راهی هستید که در ازای دریافت یک پیامک معین از سمت مخاطبین، یک پیامک از پیش تعیین شده توسط شما برایشان ارسال شود، می بایست از این ماژول استفاده کنید.

به عنوان مثال به مخاطبین خود اعلام می کنید با ارسال عدد 1 لینک دانلود اپلیکیشن شما برایشان ارسال می گردد، یا با ارسال عدد 2 عضو دائمی باشگاه مشتریان شما خواهند شد و از این پس پیامک های شما را دریافت خواهند کرد و … در تمامی این موارد منشی پیامکی بهترین ماژول برای شما می باشد.

منشی پیامکی در پنل انبوه در منوی ارسال و دریافت اتوماتیک وجود دارد و در حال حاضر هزینه فعالسازی آن سالیانه ۱۰۰۰ پیامک می باشد. بعد از خریداری و فعالسازی آن در پنل ، اگر در ایجاد یک منشی پیامکی دچار مشکل شدید می توانید مراحل را قدم به قدم با این مقاله طی کنید.

پاسخ تبلیغاتی

این ماژول نیز مانند منشی پیامکی عمل می کند و پاسخگویی خودکار انجام می دهد، یعنی به ازای دریافت پاسخ برای مخاطبین پیامک خودکار می فرستد اما تفاوت آن ها در این است که منشی پیامکی نسبت به متن دریافتی حساس می باشد و هر پاسخ متفاوت را نسبت به همان گزینه ای که شما مشخص کرده اید ارسال خواهد کرد، اما در پاسخ تبلیغاتی سیستم به متن دریافتی حساس نیست و در واقع در پاسخ به هر متن دریافتی یک پیامک مشخص از پیش تعیین شده ای را ارسال می کند.

مثلا فرض کنید متن دریافتی برای شما مهم نیست و می خواهید در پاسخ به هر نوع پیامک دریافتی از مخاطبینتان، یک پیام تشکر ارسال نمایید، در اینصورت پاسخ تبلیغاتی ماژول مناسبی برای شما می باشد که به صورت اتوماتیک متن تعیین شده ی شما را فارغ از هر نوع دریافتی، برای مخاطبین ارسال کند.

نکته مورد نظر این است که اگر می خواهید هر دو ماژول در یک زمان فعال باشند، باید خطوط گیرنده و فرستنده آنها متفاوت باشند که پیامک شما با اختلال و اشتباه ارسال نشود.

این ماژول نیز سالانه 1000 پیامک هزینه دارد، بعد از خریداری و فعالسازی آن در پنل ، می توانید افزودن یک پاسخ تبلیغاتی جدید را قدم به قدم با این مقاله طی کنید.

نظرسنجی و مسابقه

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که می خواهید برای مخاطبین خود یک مسابقه پیامکی برگذار کنید و یا نظرسنجی انجام دهید، می توانید از ماژول نظرسنجی و مسابقه پنل sms.ir استفاده نمایید.

این ماژول به شما این امکان را می دهد که بر روی یک خط پیامکی خود مسابقه و یا نظرسنجی با قابلیت ارسال پاسخ از پیش تعیین شده ، ایجاد نمایید. این ماژول حتی قابلیت قرعه کشی در مسابقات را به شما می دهد تا از میان شرکت کنندگان مسابقه پیامکی تان یک نفر را به عنوان برنده انتخاب نمایید.

هزینه این ماژول نیز سالانه 1000 پیامک می باشد و کار کردن با آن بسیار راحت است. طریقه فعالسازی این ماژول مرحله به مرحله در این مقاله توضیح داده شده است.

کدخوان/گارانتی چک

شاید شما نیز جزو آن دسته از شرکت ها یا تولیدکنندگانی باشید که برای فعالسازی گارانتی و ضمانت کالاهایتان، نیاز به دریافت کد گارانتی از مشتریانتان داشته باشید، یا کسب و کاری باشید که می خواهید کدهای تخفیف منحصر به فردی را ایجاد نمایید که تنها یکبار قابلیت استفاده را داشته باشند و یا شرکت نرم افزاری باشید که برای فعالسازی محصولاتتان بخواهید که خریداران کد فعالسازی را برای شما ارسال کنند و …، برای همه این موارد می توانید از ماژول کدخوان/گارانتی چک پنل انبوه sms.ir استفاده نمایید، این ماژول درواقع از طریق پیامک، فعالسازی خدمات، گارانتی،کد تخفیف،کدفعالسازی و … را برای شما و مشتریانتان آسان می کند.

هزینه این ماژول سالانه 1000 پیامک است و نحوه استفاده از آن به طور کامل در این مقاله شرح داده شده است.

در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد هر یک از این ماژول ها می توانید از داخل سامانه خود تیکت درج کنید یا با 0212853 در تماس باشید.

Profile Image

m.tehrani

m.tehrani

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ابراهیم 1402/11/04 پاسخ

    سلام بنده ثبت نام کردم برای دریافت پنل پیامکی شماره تلفن ثابت ندارم بجاش 01711111111 گذاشتم، یه فکری هم برای ماهایی که شماره تلفن ثابت نداریم بکنید.
    ممنون

  • مشهدسلاق 1400/04/26 پاسخ

    سلام من کلا”فراموش کردم والان دراین سایت نمیدونم کجاپیام بنویسم وکجاشماره مخاطبین بزارم قبل انتخابات سعی کردم نشد

    • 1400/04/27 پاسخ

      سلام و احترام
      لطفا با ما تماس بگیرید تا راهنمایی کنیم شمارو

      • Mashhadsallagh@gmail.com 1400/04/27 پاسخ

        چطوری تماس بگیرم

مشاهده نظرات
ورود / ثبت نام مشاوره رایگان