کاربر گرامی، سرویس زیر دیگر ارائه نمی‌شود! 

نکات مهم برای استفاده از ماژول پیامک سفید 

قبل از استفاده از ماژول پیامک سفید یا همان باشگاه مشتریان بهتر است از شرایط این ماژول آگاهی داشته باشید .

در این مطلب می خواهیم به اهم شرایط اشاره نماییم :

شماره 1 : تنها کاربرانی می توانند از ماژول پيامك سفيد استفاده نمانید که شماره مخاطبینشان را داشته باشند و در این ماژول نمی توان به افراد ناشناس پیامک ارسال نمود .

شماره 2 : افراد حقیقی و حقوقی می توانند از ماژول پیامک سفید استفاده نمایند .

شماره 3 : تمامی ارسال های این ماژول توسط شماره 30002189 يا 300021 يا يك خط عمومي ديگر انجام می شود .

شماره 4 : ماژول پيامك امکان دریافت پیامک ندارد و کاربرانی که بخواهند دریافتی داشته باشند می توانند در انتهای متن ارسالی شماره اختصاصی خودشان را اعلام نمایند .

شماره 5 : با فعالسازی پيامك شارژ پيامكي به صورت هديه به شما اهدا مي گردد

شماره 6 : هزینه فعالسازی پيامك به صورت كاملا شفاف در هنگام فعالسازي به شما اعلام مي گردد .

شماره 7 : امکان استفاده   آزمایشی به صورت رایگان میسر می باشد .

جهت فعالسازي آني روي اين لينك كليك نماييد

 

شماره 8 : پس از وارد نمودن مخاطبان جدید می بایست مدت زمان معيني صبر نمایید سپس پیامک خود را ارسال نمایید .

شماره 9 : در صورتی که از متد های وب سرویس پيامك سفيد جهت ارسال پیامک استفاده نمایید ، نیازی به گذشت 2 ساعت زمان انتظار شماره های جدید نخواهید داشت و پیامک شما بلافاصله ارسال می گردد .

شماره 10 : امکان اضافه نمودن شماره مخاطبان از طریق فایل اکسل به دفترچه تلفن پيامك سفيد میسر می باشد .

شماره 11 : مخاطبین پيامك سفيد قابلیت گروه بندی و تفکیک را دارند .

شماره 12 : کلید واژه لغو عضویت به صورت خودکار توسط سیستم تعریف می شود .

شماره 13 : نیازی به تایید پیامکی مخاطبان در این ماژول نمی باشد و همین که مخاطب شما ، پیامک لغو عضویت را ارسال نکند کافی است .

شماره 14 : در صورتی که مخاطبی لغو عضویت را ارسال نماید ، دیگر امکان عضویت مجدد مخاطب توسط شما میسر نمی باشد مگر آنکه خود مخاطب کلید واژه عضویت را مجددا ارسال نماید .

شماره 15 : تعرفه ارسال پیامک از ماژول پیامک سفید با پیامک ساده تفاوتی ندارد و یکسان می باشد .

شماره 16 : امکان ارسال پیامک با نام و نام خانوادگی در این ماژول میسر است .

شماره 17 : پس از وارد نمودن شماره مخاطبین ، به مخاطبین باشگاه مشتریان شما یکبار و آن هم برای اولین بار پیامک اطلاع رسانی ارسال می گردد .

 

جهت فعالسازي آني روي اين لينك كليك نماييد