نحوه جلب نظر مشتریان درحال تصمیم قیف فروش توسط سامانه پیامکی راهکاریست که شاید نسبت به آن نیاندیشیده باشید و یا از نحوه پیروزی در این مرحله آگاه نباشید. شاید برای شما هم این پرسش مطرح شود که  در زمان تصمیم تا چه حد می توان کارهایی را انجام داد تا نتیجه تصمیم به تفکرات و خواسته ما نزدیک باشد. همه ما تجربه سردرگمی بین چندین گزینه را برای انتخاب داشته ایم. گاهی رقابت بین گزینه ها نزدیک بود و گاهی دور.

اگر در بین گزینه ها تنها برنده و تنها گزینه مناسب باشید انتخاب ساده است اما اگر در بین گزینه ها در یک سطح باشید مجبورید راهی برای بیشتر دیده شدن بیابید.

جایی در قیف فروش به مشتریانی اختصاص دارد که در حال تصمیم هستند. پس از ایجاد رغبت؛ نوبت این است درباره انتخاب شدنتان تصمیم گرفته شود اما چطور از انتخاب شدنتان مطمئن خواهید بود ؟

نحوه جلب نظر مشتریان درحال تصمیم قیف فروش :

شاید این مرحله ساده باشد شاید هم پیچیده. ولی من می گویم تمام زحمت شما در همین مرحله دیده و قضاوت می شود. اصرار و پافشاری بیش از حدتان به همان میزان خطرناک است که بی محلی و کم اهمیتی شما به مشتری.

هوشمندان همواره برنده این قسمت اند و به نتیجه خواهند رسید. پس شاید استفاده از برخی امکانات سامانه شما را در این هوشمندی یاری کند.

از مشتریان و مخاطبین خود نظر سنجی کنید. به راحتی می توانید از آن ها درباره اولویت های موردنظرشان بپرسید و بر همان اساس خود را ارائه دهنده تمام ارزش های آنان معرفی نمایید. حتی می توانید انگیزه مخاطبین را با ایجاد یک مسابقه بالا ببرید.برای اینکار از ماژول نظرسنجی و مسابقه استفاده نمایید.

اگر صاحب سایت و یا فروشگاه اینترنتی هستید می توانید قابلیت مقایسه بین محصولات را فراهم کنید و با استفاده از افزونه های پیامکی سایت خود را به سامانه ارسال پیام متصل کنید تا اطلاعات هر محصول برای مشتریان شما پیامک شود. حتی می توانید در نیاز مندی ها از طریق ارسال پیامک مطلع شوید که مشتریانتان به دنبال کدام محصول و یا خدمت هستد تا با فراهم نمودن آن بتوانید برگ برنده بیشتری برای انتخاب شدن داشته باشید.

هوشمندی امکانات سامانه پیامک ایده پردازان و استفاده درست از آن، شما را هوشمند و برتر نمایش می دهد.